Dnes odlietame. Ja a Nicol máme veci v jednom kufri a Ed a Kate v druhom. Všetci sa stretávame až na letisku. A ja tam mám pre Nicol prekvapenie. Od kedy sme sa pohádali tak slovo svadba nepadla v našej prítomnosti ani raz. Ale teraz ju chcem požiadať o ruku. No dúfam, že teraz to už bude na niečo plátne. Kúpil som nový prsteň.
,,Harry? Zlato máme všetko? Aj pásy?" spýtala sa ma Nicol v aute.
,,Áno máme, nestresuj," povedal som jej s pohladil ju po nohe.
Naštartoval som a vyrazili sme na letisko. Auto nechám pred letiskom. Snáď sa mu za tie dva týždne nič nestane. Do pol hodinky sme boli na letisku. Kate vyskočila z auta a ja som vytiahol Eda aj s vajíčkom, do ktorého sa ledva ledva už zmestí. V jednej ruke som mal vajíčko s Edom a v druhej ruke kufor. Druhý kufor mala Nicol. Vošli sme do haly a hneď som sa poobzeral či neuvidím chalanov alebo niekoho od nás. Všimol som si Liama ako objíma Sophie a vedľa neho bol Louis a bláznil sa s Williamom. Ten bude mať už rok.
,,Ahojte," pozdravili sme keď sme k nim prišli.
,,Ahojte," pozdravili nás.
Po Kali sme ešte na ostatných. Potom sme išli na kontrolu a potrebné veci pred odletom. Stále sme mali hodinu času tak sme si išli sadnúť na kávu. Ed spal, Kate pomaly tiež zaspával a Nicl bola nervózna. Keď si to vezmem tak to je naša prvá spoločná dovolenka.
Po chvíľke oznámili nás let tak sme išli pomaly do Lietadla. Sadli sme tak, že Kate bola pri okne hneď vedľa nej som bol ja, medzi mnou a Nicol bol Ed. Aj tak to vidím tak, že Nicol vyberie Eda z vajíčka a bude ho mať pri sebe, no teraz ešte stále spal. Tak sme to nechali.
Keď už boli v lietadle všetci cestujúci tak sa mohlo vzlietnuť. A ako napovel sa vtedy zobudil Ed s menším mrnčaním na čo ho hneď Nicol utíšila tým, že mu dala do pusu dudel. Ja som ho vybral a zobral si ho na seba. Hneď si na mňa ľahol. Bože ako ho ja miluje. Nicol dala vajíčko na jej sedačku a ona si sadla na miesto kde bolo vajíčko a oprela sa o mňa.
,,Neverím, že tak rýchlo vyrástol," povedala mi.
,,Však to, len nedávno sa narodil," povedal som mu.
Ed si zobral môj prst do úst a začal ho kúsať. Rázu som cítil ako má vážne kúsol.
,,On má vážne kúsol," zasmial som sa.
,,Nemožné," zasmiala sa Ničom.
No ja som si bol na 100% istý, že mu už narástli zúbky. Takže som mi otvoril ústa a pozrel sa na to. A vážne sa mu tam predierali dva spodné zuby.
,,Aha pozri sa," povedal som jej a ukázal jej dva zúbky.
,,Bože už ma aj zuby. O chvíľku začne cupitať po dome a následne aj od nás odíde," povzdychla si Nicol.
,,Tak ľahko ho od seba nenecháme odísť," povedal som jej. Očkom som pozrel na Kate a tá spala opretá o okno.
,,Už sa neviem dočkať. Naposledy sme spolu boli niekde iba v tom Paríži, kde sme sa dali dokopy," povedala mi.
,,To áno, ale neboj, bude viac takýchto dovoleniek. Už sa nám ozval jeden manažér, že nás počul spievať v jednom podniku a, že máme talent," oznámil som jej.
YOU ARE READING
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...