ten.

3.2K 121 5
                                    

Síce bolo ešte ráno ale Nicol sme nechali spať.

Ja som sa prezliekol a s Liamom sme vyšli von. Kde už čakali všetci.

,,Takže, teraz budeme mať hocijaké aktivity. Volejbal, futbal, a tak, rozdeľte sa do skupiniek," povedal som.

,,Pán učiteľ a kde je Nicol?" spýtala sa Emily.

,,Nicol bolo zle tak sme ju nechali odpočívať. Plus by sa nemala ešte moc namáhať," vysvetlil som jej.

,,Oki," povedala.

Volejbal a tieto blbosti sme robili asi dve a pol hodinku. Potom sa začalo otepľovať. Je apríl, takže sa čudujem, že je takéto teplo.

,,Dobre, poobede máte voľný program. A zajtra tiež. Nerobte žiadne blbosti, neďaleko, cca 10 minút peši, je mesto, kľudne tam môžete ísť. Žiadny alkohol ani drogy!" povedal im Liam. Aj tak polka dôjde ožratá jak prasatá.

Hneď potom sme s Liamom išli do našej izby. Nicol už bola hore.

,,Kde ste boli?" spýtala sa nás.

,,Vonku sme hrali hocijaké aktivity," povedal som a sadol som si k nej na posteľ.

,,Prečo ste ma nezobudil?" spýtala sa.

,,Lebo sme nechceli," vložil sa do toho Liam.

,,Boh vie, čo si teraz o mne pomyslia," povedala.

,,Nič, povedal som, že ti je zle a, že aj tak by si sa nemala ešte namáhať," povedal som jej.

,,Tak fajn," povedala a usmiala sa.

,,Čo budeme robiť?" spýtala sa.

,,No tak my sa najprv pôjdeme osprchovať a potom si môžeme pozrieť nejakú film alebo si niečo zahrať," povedal Liam.

,,Jasne," usmiala sa.

Prvý sprchyrch ju išiel Liam. Hneď po ňom ja. Bol som osprchovaní za 10 minút čo je u mňa nezvyk keďže ja som v sprche zvyčajne aj pol hodiny.

,,Nejak krátko si tam bol Harold," zasmial sa Liam.

,,Držím klapačku Payne," povedal som mu. Nicol sa na nás len smiala.

,,Ináč, dôjde Niall s Louisom a Niall berie aj gitaru takže si môžeme niečo zaspievať potom," pozrel na mňa Liam.

,,Vy viete spievať?" spýtal sa nás.

,,Samozrejme," usmial som sa na ňu.

,,Ako o pánovi Tomlinsonovi som vedela, že vie spievať ale o vás troch, tak to nie," zasmiala sa.

,,Hovor im prosím menami, sú tak isto starý ako my dvaja," zasmial sa Liam.

,,Tak fajn," povedala a usmiala sa.

,,Už sú tu, už mi píše Niall," vykríkol z ničoho nič Liam.

,,Idem pre nich," dodal a odišiel.

,,Asi by ste chceli byť s nimi na izbe, čo?" spýtala sa ma.

,,Nie, neblázni, stačilo mi s nimi byť na strednej a na vysokej na internáte, a teraz s nimi aj tak bývame," zasmial som sa.

,,Uvidíme čo povie Liam," povedala mi.

,,Poďte ďalej chalani, ale je tu Nicol," počul som Liamovi hlas.

,,Ako Collins?" spýtal sa Louis.

,,Jo," povedal Liam. Boli neďaleko našej izby.

,,Ona ma tam dokonalý hlas, vieš jak skvelo vie spievať?" spýtal sa.

,, Neviem, ale večer to môžeme zistiť," povedal a vošli do izby.

,,Čaute chalani," pozdravil som ich.

,,Dobrý deň," pozdravila Nicol.

,,Nevykaj nám," zasmial sa Louis.

,,Fajn," povedala.

,,Ináč asi budete chcieť byť s chalanmi na izbe tak ja pôjdem vedľa, Liam vybaviš mi prosím kľúč?" pozrela na neho.

,,Nikam chodiť nebudeš. My s Niallom pôjdeme vedľa," povedal Louis. Pozrel som sa na Nialla a ten sa zase napchával.

,,Ste kamaráti,..." nenechám ju dopovedať.

,,Nicol, ak si oni niečo zaumienia tak to aj bude," povedal som jej.

,,Fajn, idem sa trocha prejsť," povedala a postavila sa.

,,Nechceš doprovod?" spýtal som sa.

,,Keď chcete môžete ísť všetci," mykla ramenami a vyšla z izby. Ja som hneď išiel za ňou.

,,Deje sa niečo?" spýtal som sa.

,,Nie," usmiala sa na mňa.

Počkali sme na ostatných chalanov a išli sme sa prejsť do lesa. Neďaleko je tu jazera. Liam nás viedol tam.

,,Je to tu nádherné," povedala.

,,V lete je tu ešte krajšie. S chalanmi sem chodíme pravidelne cez leto," usmial som sa na ňu.

,,To máte super," povedala a išla si sadnúť po čerešnu, ktorá bola krásne rozkvitnutá.

,,Toto leto ťa sem zoberieme," povedal Liam.

Z tým súhlasím aj keby čo bolo. To dievča chcem mať pri sebe viac a viac. Viem, že teraz s ňou nič mať nemôžem, lebo je to moja žiačka. Aj keď neviem čo k nej presne cítim, možno nič a len to je pobláznenie. Alebo je to vážne silný cit, ktorý som choval iba ku Chloe. Láska.

Teacher/H.S/ ✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora