Už som sa chystala otvoriť dvere keď sa mi zatočila hlava a ja som padala na zem. Očakávala som pád, ale nestalo sa tak.
,,Hej si v poriadku?" spýtal sa ma pán Styles.
,,Nie, strašne ma bolí brucho a je mi zle," zašepkala som. Bola som dosť slabá.
,,Od kedy ti je zle?" spýtal sa ma.
,,Už od rána," povedala som pravdu.
Chcela som sa postaviť, že mi je už lepšie no zase som spadla a už som videla len tmu.
Harry p.o.v
Odpadla. Hneď som vyťahoval telefón a volal záchranku. Vôbec nevnímala. Aj som ju jemne prefackal ale ona nič. Bál som sa o ňu.
Po chvíľke došla záchranka. Zobrali ju do nemocnice. Ja som išiel hneď oznámiť riaditeľovi čo sa stalo a, že idem za ňou, lebo, že sa to stalo na mojej hodine.
Vošiel som do kabinetu kde bol Liam.
,,Kam tak ponáhľaš?" spýtal sa ma.
,,Nicol Collins je v nemocnici. Odpadla mi na hodine, teda na konci hodiny," povedal som mu.
,,Ideš za ňou?" spýtal sa ma.
,,Hej," povedal som mu.
,,Idem s tebou, ja už aj tak končím," povedal mi.
Fajn. Vážne som sa o ňu bál. Za tú dobu čo tu učím som si na ňu svojim spôsobom zvykol. Na hodinách keď som bol nervózny, jej úsmev z prvej lavice má vždy vedel ukľudniť, a to čo mi povedala včera na tom cintoríne bolo dosť smutné. A zase ja som sa jej zveriť tiež.
,,Prečo sa tak o ňu bojíš?" spýtal sa ma.
,,Neviem, proste včera som ju stretol na cintoríne. Bol som dať kvety na hrob. Nejak som sa jej zveril, a je iná jak ostatné, ostatné po mne slintajú a myslia si, že keď na mňa vystrčia prsia, že s nimi hneď pôjdem do postele. No ona je iná," povedal som mu pravdu. Liam je môj dosť dobrý kamarát takže viem, že mu môžem veriť.
,,Si zamilovaný," skonštatoval.
,,Nie, zamilovanosť to určite nie je. Len ju mám rád, ako kamarátku. Ako keby som ju poznal večnosť. Bojím sa o ňu ako keby som sa bál o Gemmu," povedal som. Gemma je moja mladšia sestra.
,,Harry, neviem čo ti na to povedať. Na jednej strane by ste boli zlatí spolu ale na druhej strane je to tvoja študentka a vzťah na pracovisku a zo študentkou je jasný vyhadzov zo školy," povedal mi Liam.
,,Však ja viem a po pravde ani by som tak skoro vzťah nechcel. Len pred rokom sa stalo hento. A mne stále chýbajú," povedal som.
,,Verím ti Harry," povedal.
Po chvíľke sme parkovali pred nemocnicou. Vybehli sme dnu.
,,Nicol Collins, doviezli ju sem z Londýnskej strednej školy," povedal som.
,,Práve je na vyšetrení, vy ste?" spýtala sa nás.
,,Sme jej učitelia. Stalo sa to na mojej hodine," povedal som.
,,Dobre, lekár bude chcieť s vami asi hovoriť," povedala nám.
Potom už len povedala kde ju nájdeme a my sme sa tam vybrali. Práve ju viezli do ambulancie.
,,Je v poriadku?" spýtal som sa.
,,Vy ste?" spýtala sa ma sestrička.
,,Harry Styles, jej učiteľ. Stalo sa to na mojej hodine" povedal som jej hneď.
,,Dobre poďte dnu," povedala. Liam ostal vonku lebo mu začal zvoniť telefón.
,,Slečna je v poriadku, len ma nejakú virózu, dva dni nech ostane doma. Dám jej nejaké vitamíny, nech oddychuje," povedal nám doktor.
,,Takže nič vážne to nebolo?" spýtal som sa.
,,Nie, bola oslabená, asi dobre nespala alebo niečo," povedal mi.
,,Hovorila mi, že jej je strašne zle," povedal som.
,,To môže byť z blížiacej sa menštruácie takže nič vážne," povedal a už vypisovala papier na tie vitamíny. Podal mi ho a ja som aj s Nicol odišiel do čakárne.
,,Cítim sa trápne," zašepkala.
,,Prečo?" zasmial som sa.
,,Lebo kvôli tej menštruácii," povzdychla si.
,,Nič si z toho nerob, sú to bežné veci," povedal som jej.
,,Nicol si v poriadku," pribehol sem Liam.
,,Pán Payne, áno som," povedal a usmiala.
,,Takže nič vážne, že?" spýtal sa jej.
,,Nie, len mám dva dni oddychovať," povedala a posmutnela. Prečo posmutnela.
,,Čo ten smutný výraz?" spýtal som sa jej.
,,Nebudem môcť ísť na ten výlet. A ja som sa na neho tešila," povedala a pozrela do zeme.
,,Ale pôjdeš, pozri odchádza sa v stredu večer, dnes je utorok. Zajtra pôjdeš s nami len budeš potom oddychovať a štvrtok poobede budeš už v poriadku ," povedal som jej.
,,Len či má pustí po tomto Jack," povedala.
,,A čo keď sa to nedozvie?" spýtal sa Liam. Vážne toto povedal dospelý chlap? Plus učiteľ?
,,To by nebol zlý nápad, len ako mu vysvetlím, že som dnes a zajtra doma?" spýtala sa.
,,Ja mu napíšem mail, že som vás nechal doma," povedal Liam. Začínajú sa mi páčiť jeho nápady.
,,Dobre, pod teraz ťa odvezeme domov," povedal som a postavil som sa.
Nasadli sme do auta. Najprv som vysadil Liama kedze sme bývali neďaleko nemocnice .
Zaparkoval som pred jej domom. Vystúpil som z auta a otvoril som jej dvere.
,,Ďakujem za odvoz," usmiala sa na mňa.
,,Nemáš zač, Nicol," povedal som jej.
,,Ale mám, a prepáč, že som ti asi narobila problémy," povedala a smutne sa usmiala.
,, Neospravedlňuj sa," povedal som jej.
,,Tak fajn. Idem lebo mi je stále tak ťažko. Ahoj Harry, vidíme sa zajtra večer," povedala a usmiala sa.
,,Ľahni si a daj si čaj, ahoj," povedal som a zamával jej. Vošla do domu a ja dom nastúpil do auta. Vybral som sa smer domov. Stále som ju mal v hlave.
YOU ARE READING
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...