Práve sedíme v aute a ideme za Harrym. Už od rána mám bolesti v bruchu. Snáď je maličké v poriadku. Nechcem o neho prísť.
,,Nicol už ti je lepšie?" spýtal sa ma Louis.
,,Nie," povzdychla som si.
,,Tak najprv skočíme za tvojim gynekológom a potom až za Harrym," povedal mi Niall.
Tak najprv sme išli k môjmu gynekológovi, kde bolo všetko v poriadku len, že maličký mi teraz berie veľa živín z tela. Hneď potom sme sa vybrali za Harrym.
,,Môžem ísť prvá?" spýtala som sa.
,,Jasne, ale, prosím dávaj si pozor," povedal mi Liam. Iba som prikývla.
Hneď ako sme sem došli nám doktor povedal, že máme ísť dnu iba po jednom. Jeho stav je o niečo lepší ako včera.
Vošla som dnu a pohľad na ležiace Harryho má neuveriteľné bolel. Ležal tam ako mŕtvi, všade samé hadičky a prístroj, ktorý mi meral tep.
Sadla som si k nemu. Stolička tu bola takže som ju nemusela od okna vláčiť ja. Chytila som jeho ruku do svojej malej. Mal ju studenú. Po líci mi stekali slzy jedna radosť.
,,Harry," pošepkala som ale zlomil sa mi hlas.
,,Miláčik, nemôžeš ma tu je báť. Nie teraz. Pozri chcela som ti to povedať včera na tej grilovačke, ale ty si mal nehodu. Som tehotná láska. Čakám s tebou bábo," povedala som a jemne som sa usmiala aj keď keď to nemohol vidieť.
,,Láska prosím. Preber sa čo najrýchlejšie. Milujem ťa," povedala som.
Plakala som ako malé dieťa. Hlavu som si oprela o posteľ a plakala. Neviem koľko som tu takto mohla byť, ale pamätám si ako ma nikto zobral na ruky a odniesol z izby.
Následne som strávila minimálne ďalšie dve hodiny v jeho náručí. Nemala som silu otvoriť oči. Len som plakala a plakala až som nakoniec zaspala.
,,Nicol vstvaj," budil ma niekto. Otvorila som oči a pred sebou som videla Harryho. Počkať, Harry?
,,Harry," vykríkla som a skočila mu okolo krku. Plakala som.
,,Hej čo sa deje?" spýtal sa ma.
,,Snívalo sa mi, že si mal nehodu a, že si bojoval o život," rozplakal som sa ešte viac.
,,Nič také sa nestalo. Som tu živý a zdravý," pobozkal ma.
,,Harry musím ti niečo povedať. Chcela som to nechať na večer ale nemôžem, bojím sa, že sa stane niečo zle," povedala som mu.
,,Nič zle sa nestane miláčik. A hovor, som samé ucho," povedal mi a aj so mnou si ľahol na posteľ.
,,Som tehotná, nikto okrem nás dvoch a Emily to nevie. Zistila som to včera," povedala som mu a bála som sa jeho reakcie.
,,Bože, však to je dokonale," povedala hneď ma začal hladkať po brušku a hneď potom ma pobozkal.
,,Som šťastná, len mi sľub, že od nás teraz neodídeš," pozrela som na neho.
,,Sľubujem. Milujem vás," povedal mi a pobozkal ma a potom mi dal pusu aj na bruško.
,,Aj ja teba," povedala som mu.
......
Už sú tu všetci. So. Rada, že ten nechutný sen bol len snom a nie realitou. Bez Harryho by dom to vážne nezvládla. A už dupľom nie teraz.
Harry s chalanmi griluje a my s babami sa rozprávame a hráme s Williamom.
,,Ľudia, chceli by sme vám s Nicol niečo povedať," povedal Harry a prišiel ku mne. Ja som za automaticky postavila. Harry ma objial o kolo pasa a ruky nechali na mojom brušku.
,,Čakáme spolu bábo," usmiala som sa a viac sa oprela o Harryho.
,,Bože sestrička však to je dokonale," objial ma Louis. Louis je môj najlepší kamarát. Môj druhý najobľúbenejší človek odtiaľto. Prvý je samozrejme Harry.
Postupne nás všetky vyobjimali.
,,Keď chceš môžeš so mnou robiť veci ohľadom malých detí. Len predsa ja mám Willa a ty sa môžeš učiť nové veci so mnou," zašepkala mi El do ucha.
,,S tým súhlasím," povedala som jej a ešte raz ju objala.
BINABASA MO ANG
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...