fourty-one

1.7K 78 3
                                    

Dnes ideme s Harrym na kontrolu. Samozrejme, že berieme aj Kate a aj Willa. Nemáme ich kde nechať.

,,Zlato už musíme ísť," volal na mňa Harry.

,,Už idem, len som chcela uspať malého," povedala som mu a prišla som s ním dole.

,,Dobre. Daj mi ho a ty si utekaj sadnúť do auta, už tam je Kate," povedal mi a zobral si Willa.

Ja som si išla sadnúť do predu. Musíme tu mať teraz Louisovu autosedačku keďže mi máme ešte len sedačku pre novorodeniatka, a tá je momentálne u malého v izbe. Kate už sedí a hra sa s bábikou.

Harry pripútal malého a nastúpil aj on. Ešte skontroloval či je vzadu všetko v poriadku a mohli sme ísť.

Cesta trvá asi 15 minút. Hneď ako sme zastavili tak Harry vystúpil a otvoril kufor. Vybral kočík pre malého a rozložil ho. Ja som zatiaľ vystúpila a odpútala Willa a dala ho do kočíka. Harry potom otvoril dvere malej Kate a chytil ju za ruku. Ja som tlačila kočík a Harry s Kate išli vedľa mňa.

Došli sme do čakárne, ktorá bola plná. Už zase. Väčšinou tu boli mladé dievčatá, ktoré boli pravdepodobne už v deviatom mesiaci a čakala ich posledná kontrola pred pôrodom.

Neviem, či si budem vedieť predstaviť samú seba zase bez bruška. Samozrejme budem rada ak malý bude už konečne pri mne, ale to Harryho bozkávanie na bruško mi bude neuveriteľne chýbať.

Čakali sme asi hodinu. Už sa stihol zobudiť aj Will. Stihol tak plakať, že s ním Harry normálne musel ísť na vzduch. Kate sa tu nepáčilo lebo jej tu bolo dlho. Ja som začínala byť hladná, ale dnes musím ísť na lačno lebo mi musia zobrať krv. Plus malý kope jak neviem čo takže to bolí. Harry je tiež nervózny, lebo Will stale plače.

,,Daj mi ho," povedala som mu a zobrala si od neho Willa.

,,Idem ho skusit prebaliť a dať mu mlieko, takže mi ho prosím ťa podáš?" spýtala som sa ho.

Hneď mi podal fľašku s mliekom a už keď bol v taške tak aj Kate dal fľašku s čajom. Rovno mi podal aj plienku a vlhčené utierky. Krém mám ja v kabelke.

,,No poď drobec," povedala som mu a položila som ho na prebaľovaci pult.

Keď som prebalila tak som si ho zobrala na ruky a dala mu fľašku do úst. Hneď začal cucať.

,,Ty si bol hladý a pokakaný, že?" spýtala som sa ho aj keď som vedela, že mi neodpovie.

Vrátila som sa za Harrym. Akurát malý dojedol. Nechala som ho odgrgnúť a následne som ho položila do kočíka. Už krásne sedí.

,,Bože nebaví som toto čakanie tu," povedala som a stále som zabávala malého.

,,Ver, že ani mňa nie," povedal mi Harry.

,,Už by sme mohli ísť konečne do vnútra. Načo som objednaná, aj tak ma nikdy nezoberie na ten objednaný čas," povedala som celkom nahnevane.

,,Kľud zlato, o chvíľku pôjdeme dnu, už len dve ženy," usmial sa na mňa a chytil mi ruku.

Jak povedal tak sa aj stalo, o desať minút sme išli všetci dnu.

Teacher/H.S/ ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz