Už čakáme v parku. Už vidím Kendall a malú Kate z diaľky.
,,Ahojte," pozdravila nás Kendall.
,,Ahoj tati, dobrý deň," usmiala sa Kate.
,,Ahojte," pozdravil som ich.
,,Harry dnes som sa dozvedela, že musím ísť na prehliadku do Paríža takže ju budeš musieť mať o pár dní naviac u seba," pozrela na mňa Kendall.
,,Jasné nevadí, my to nejak zvládneme, že Kate?" spýtala som sa jej. S Kate som už párkrát bol a úplne sme si sadli.
,,Jasné," zazubila sa.
,,Tak sa májte," Kendall odišla.
,,Ahoj Kate ja som Nicol a som ocinová priateľka," usmiala sa Nicol na Kate.
,, Dobrý deň," usmiala sa Kate.
,,Ale môžeš mi týkať," povedala Nicol.
,,Tak dievčatá moje kam chceme ísť?" spýtal som sa.
,,My by sme si dali nejaký zákusok," povedala Nicol a pohladila si bruško.
,,Tak sa ide do cukrárne," povedal som . Obe som chytil za ruky a išli sme tam do mojej obľúbenej cukrárne.
Nicol si dala dva krémeše a Kate si dala zmrzlinu a ja som si dal jahodový cheesecake.
,,Tati, vy budete mať spolu bábo?" spýtala sa ma Kate.
,,Áno, malého chlapčeka," usmial som sa na ňu.
,,Takže budem mať bračeka?" spýtala sa nás.
,,Áno," usmiala sa Nicol.
,,Super. Vždy som chcela súrodenca ale mamina vždy, že nie, že o a už dieťa nechce, že má kariéru," povedala Kate.
,, Chodí mamina často preč?" spýtala Nicol.
,,Každý týždeň. Buď má dá k babke alebo má dá k nejakej jej kamarátke kde aj tak celý deň nič nerobím a som zavretá len v izbe," povedala smutne.
,,A čo keby si od teraz chodila ku mne zakaždým čo mamina pôjde preč?" spýtal som sa jej.
,,Áno," zakričala.
,,Nekrič," napomenul som ju.
Keď sme dojedilu tak sme išli pomaly k nám. Po ceste sme sa zastavili ešte v obchode kúpiť veci na grilovačku. Kate si vybrala ešte nejaké sladké a s ňou aj Nicol. Úplne ma zarazilo keď si Nicol zobrala slané chipsy plus nutellu. Asi tehotenské chúťky.
Keď sme boli doma tak sme sa išli prezliecť a vyložiť nákup.
,,Som hladná," posťažovala si Nicol.
,,Spravím palacinky?" spýtal som sa jej.
,,Aj budeš taký dobrý," pobozkala ma na líce.
,,Pre vás všetko. Vy sa zatiaľ utekajte hrať," povedal som jej.
Nicol s Kate odišli do obývačky. Ja som si zatiaľ pripravil suroviny na palacinky. Hneď potom som si zamiešal cesto a dal si rozohriať panvicu.
Keď som to mal išiel som pre moju lásku a Kate.
,,Zlatíčka už sú hotové palacinky tak šup do kuchyne," zasmial som sa.
Obe hneď vyštartovali do kuchyne. Okej beriem, že Nicol je hladná keď musí jesť za dvoch ale Kate? Tá doseba dávala jednu palacinku za druhou.
,,Ty si čo nejedla?" spýtal som sa jej.
,,Naposledy keď som vstala a aj to jeden jogurt," pozrela na mňa.
,,Napapajte sa obe, ja idem zatiaľ na záhradu," povedal som im a obom som dal pusu do vlasov.
Na záhrade som si sadol na lehátko. Vonku je strašné pekné takže sa pôjdeme asi okúpať.
,,Doniesli sme ti prekvapilo," prišla Nicol s Kate.
Kate držala v ruke tanier kde boli dve palacinky.
,,To ste nemuseli," usmial som sa na nich a zobral si tanier od nich.
,,Ja som tu nič dať nechcela lebo malý si pýtal ešte ale Kate má prehovorila," sadla si na mňa Nicol.
,,Ale ty by si mala papať čo najviac, teraz to potrebuješ," povedal som jej a pohladil jej bruško. Už je pomaly v piatom mesiaci.
,,Ale aj ty musíš papať," pobozkala ma Nicol.
,,Tati, pôjdeme sa okúpať?" spýtala sa má Kate.
,,Jasné utekaj sa hore prezliecť a aj my sa pôjdeme," povedal som jej.
,,Moc sa mi nechce ísť do plaviek keď som jak guľa," pozrela na mňa Nicol.
,,Si krásna a teraz si ešte krajšia. Tehotné ženy sú vždy krásne a tebe to neuveriteľné pristane a bojím sa, že keď porodila tak mi tvoje bruško bude chýbať," povedal som jej a pohladil jej bruško.
Zrazu som cítil nejaký tlak. On kopol. Ja neverím.
,,On kopol," povedal som jej.
,, Áno, kope už pár dní," usmiala sa na mňa.
,,Prečo si mi to nepovedala?" spýtal som sa.
,,Stále si bol preč," smutne sa usmiala.
,,Prepáč," pobozkal som ju.
Prepáčte ale zajtra nevyjde časť idem preč na celý deň ❤️😫
STAI LEGGENDO
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...