Harry odbehol k dverám. Niekto zvonil, no mne sa tam ísť nechcelo. No čo, som tehotná mám právo oddychovať. Plus na kolenách som mala Williama. Kate sa hrala neďaleko.
,,Ahoj Nicol," počula dom Niallov hlas.
,,Ahoj," pozdravila som ho.
,,Vo vnútri teba a Kate čaká prekvapenie," usmial sa na mňa.
Kate prišla ku mne. Willa some podala Harrymu a išla som s Kate do vnútra. Tam bola Emily ale krabicou.
,,Môžem to otvoriť?" spýtala sa Kate. Len som prikývla. Tušila som o tam bude tak som to nechala na malej. Bude mať radosť.
Z hranice vykuklo stena zlatého retrívera. Bolo také chutné. Bože.
,,Je to fenka. Meno jej vymyslite vy," povedala Emily.
,,Tak Kate ako sa bude volať?" spýtala som sa jej.
,,Nella," usmiala sa na mňa.
,,Tak vitaj v rodine Nelly," povedala som a pohladila som to malé šidlo.
Zobrala som ju na ruky a išli sme von na záhradu. Kate sa hneď rozbehla za Harrym a objala ho.
,,Ďakujeme," poďakovala.
,,Nemáte zač. Ten pes je z polovičky tvoj a z polavičky Nicol a keďže viem, že mamina ti nedovolí mať doma psa tak my sa tu o neho budeme starať," usmial sa Harry na ňu.
,,Si skvelý," dala mu pusu. Boli rozkošní.
,,Vážne Harry," prišla som k nim.
,,Pre moje lásky všetko," povedal a pobozkal ma.
Willa mal Nialla a ten sa s ním hral. Očividne chce Niall dieťa. Lenže Em nemôže.
,,A vy sa prečo nepokúsite o dieťa?" spýtal sa Harry.
,,Ja nie som pladna. Skôr nemám vaječníky. Keď som bola menšia mala som s nimi probelmy tak mi ich museli vyoperovať, no Niall by chcel dieťa a veľmi," povedala smutne Emily.
,,To mi je ľúto," povedal Harry a smutne sa na ňu usmial.
,,To je v pohode. Niallovi som to povedala hneď na začiatku vzťahu aby sa potom zbytočne nesnažil," povedala a dala Niallovi pusu na lice, lebo bolo vidno, že mu to je ľúto. Nebude mať vládnych potomkov.
Na záhrade sme kráčali vyše hodiny. Kate sa hrala s Nellou a ja som bola pri Harrym. William bol pri Niallovi.
,,A čo ako si vlastné dopadla na kontrole?" spýtala sa ma Emily.
,,Všetko je v poriadku len môžem rodiť skôr," povedala som a pohladila si bruško.
,,Verím, že on tam vydrží celých deväť mesiacov," povedal Niall.
,,Nemyslím si. Dnes celý deň kope, ale nie tak ako vždy. Ale proste v kuse a dosť silno," povedala som.
,,Ehm. Nicol asi mi to nedovolíš ale môžem si chytiť tvoje bruško?" spýtal sa smutne Niall.
,,Samozrejme, že môžeš," usmiala som sa na neho.
Williama podal Emily a Niall prišiel k nám. Harry dal svoju ruku dole z bruška a hneď na to ju nahradila Niallova.
,,Tak rád by som zažíval to čo ty Harry," povedal smutne Niall. V očiach mal slzy.
,,Niall, možno to bude znieť rovno, ale hoci kedy si môžeš pohladiť bruško. Mne to vadiť nebude," usmial sa na neho Hazz.
,,Ďakujem, si fakt kamaráta," objali sa.
,, Emily poď sem aj ty," povedala som jej.
Obaja boli smutní. Bolo mi ich ľúto a už teraz viem, že malého im budem dávať strážiť vždy keď budem potrebovať alebo kebyže s Harrym chceme mať deň pre seba.
YOU ARE READING
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...