twenty-seven

2.6K 100 1
                                    

Ráno som sa zobudila nahá na Harryho hrudi. Hneď som si spomenula na tú úžasnú noc. Pozrela som sa na Harryho, ešte sladko spal. Opatrne som sa vymotala z jeho objiatia a sadla si na posteľ. Ponaťahovala som si stuhnuté svaly a postavila sa z postele. Moje kroky hneď mierili do kúpeľne. Išla som len tak nahá, aj tak Harry spal a kúpeľňu som mala v izbe.

Vošla som do sprchy. Začala som si umývať vlasy, takže som bola otočená k dverám. Zrazu som pocítila niečie ruky na mojom bruchu. Harry.

,,Prečo si odišla?" spýtal sa ma.

,,Sladko si spal a ja som ťa nechcela nudiť, a po včerajšku som sa chcela osprchovať," zasmiala som sa a otočila som sa k nemu.

,,Včerajšok bol úžasný," povedal mi a pobozkal ma.

,,To bol," zašepkala som mu do pier.

,,Teraz som si uvedomil, že som nepoužil kondóm," zamyslel sa Harry.

,,Už minule som tu hovorila, že beriem antikoncepciu takže to vôbec nevadí," povedala som mu a začala som mu umývajte jeho dlhé vlasy. Síce to bolo dosť takže keď je o dve hlavy vyšší, no po chvíľke si sadol do vaničky od sprchového kúta.

,,Prepáč zabudol som," usmial sa.

Spoločne sms sa osprchovali a následne sme len v uterákoch vošli do, už našej, izby.

,,Dnes si skočím pre veci," povedal mi Harry.

,,Dobre, pôjdem s tebou," usmiala som sa na neho.

,,Dobre. Tak sa oblečieme, naraňajkujeme a pôjdeme, dobre?"  pozrel na mňa.

,,Jasan," usmiala som sa a pobozkala som ho.

Prišla som ku skrini a vytiahla si od tial taký tepláková komplet od CK

Prišla som ku skrini a vytiahla si od tial taký tepláková komplet od CK

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obula som si obyčajne šľapky. Aj tak ideme iba k Harrymu tak čo.

,,Už si láska?" spýtal sa ma.

,,Áno, len si zoberiem telefón a môžeme ísť dole," usmiala som sa na neho.

,,Tvoj aj môj telefón už mám vo vačku," usmial sa na mňa.

,,Tak môžeme ísť dole. Čo si dáš na raňajky?" spýtala som sa ho.

,,Najradšej by som si dal teba, ale viem, že teraz nemôžem, tak asi to čo chladnička dá," zasmial sa Harry.

,,Mňa si môžeš dať možno večer," zazubila som sa na neho.

,,Hm, okej budem si to pamätať," usmial sa na mňa.

Dole už bol Niall s Emily. A na stole boli palacinky.

,,Ahojte, s Niallom sme vám spravili raňajky," usmiala sa na mňa Emily.

,,Jej, ďakujeme," usmial sa Harry.

Keď sme sa naraňajkovala tak sme pomaly išli k chalanom. Zistila som, že tam má namierené aj Niall s Emily, aby si Niall tiež zobral veci sem k nám. Takže tu budem bývať s dvoma chlapmi.

Keď som si dala na sedadlo spolujazdca mi pipla správa.

Jack: Ségra mám pre teba novinu, dnes sa u teba zastavím okolo šiestej

Ja: jasné, budeme doma

Už mu viac neodpísal. Od kedy sa odsťahoval už to medzi nami nie je také aké to bolo. Volávame si minimálne a už minimálne sa stretávame.

,,Jack dnes dôjde k nám," oznámila som Harrymu.

,,Okej," stále pozoroval cestu.

Po 10 minútach sme zastavili pri jeho baráku. Obaja sme vystúpili a hneď za nami prišiel aj Niall s Emily. Vošli sme dnu.

,,Louis, asi rodím," počuli sme hneď ako sme vošli.

,,To je teda privítanie," zasmiala sa Emily. To teda hej je.

,,Sakra, čo teraz," panikáril Louis.

,,Asi by si mal nasadnúť do auta a ísť do nemocnice, teda ak nechceš aby doma rodila," zasmial sa Harry. A až tým upútal na nás pozornosť.

,,Máš pravdu, pomôžte jej zatiaľ do auta prosím ja skočím pre tašku do pôrodnice a zavolám do pôrodnice, že sme na ceste," už bol kludnejší.

Jak Louis povedal tak aj spravili. Niall a Harry pomohli El do auta. My sme sa vybrali hneď za nimi. Dokým sme tam mi došli tak už Louis sedel pred dverami od pôrodnice a usmieval sa.

,,Už má po Tom?" spýtal sa Liam.

,,Hej, bol to strašne rýchli pôrod za čo som veľmi rád. Mám zdravého syna," usmieval sa Louis jak slniečko.

,,Tak to gratulujeme a ako sa volá?" spýtala som sa ho.

,,William Austin Tomlinson," usmial sa na nás.

,, Krásne meno, ešte raz gratulujeme bro," povedal Harry a bratský ho objal.

Teacher/H.S/ ✔️Where stories live. Discover now