Nicol už dávno spí. Ja nemôžem zaspať. Stále myslím na moje dve princezné. Nemal by som ale ja musím. Chýbajú mi a Nicol mi ich svojim spôsobom pripomína.
,,Harry?" počul som jej hlások.
,,Spí," povedal som jej.
,,Prečo nespíš?" ignorovala ma.
,,Nemôžem spať. Stále na nich myslím," povedal som jej.
,,Nemysli na nich. Viem, že to boli ale aj ja sa snažím nemyslieť na našich a na Emily. Ale pozri, teraz tu máš mňa, ako kamarátku, aj keď to je divné keďže som tvoja študentka ale ja, mám ťa rada," povedala mi a viac sa na mňa natlačila.
,,Ja viem, aj ja ťa mám rád," povedal som jej.
Po chvíľke zaspala. A ďalšej hodinke som zaspal aj ja.
Zobudil som sa na pochyb v posteli. Nicol sa posadila a potom sa ponaťahovala.
V izbe bolo svetlo. Už je asi ráno. Liam tu nebol, ako som si stihol všimnúť.
,,Kde je Liam?" spýtal som sa.
,,Neviem, teraz som vstala," povedala a otočila sa na mňa.
,,Hej, prestaňte sa správať ako malé decká!" započul som krik Liama. Očividne ich už vytiahol von.
,,Je vonku a robí rozcvičku, mala by som tam ísť," povzdychla si Nicol.
,,Je to na tebe, ale keby Liam chcel aby si tam bola tak by ťa zobudil, ale ako chceš ty," usmial som sa na ňu.
,,Nejde o to ako chcem ja, ale ide o to, že nepotrebujem počúvať ich blbé narážky," povedala a prešla ku skrinu aby sa mohla obliecť. Vytiahla si veci a išla do kúpeľne.
Po chvíľke vyšla v legínach a v crop tope. Obula si športové tenisky a vyšla von. Ja som prešiel k oknu.
,,Prepáčte pán Payne, ale ja som zaspala," ospravedlnila sa.
,,To je v poriadku Nicol, teraz si dáte tri kolečká okolo panzionu a pôjdete sa na izby prezliecť a potom pôjdete na raňajky," oznámil im Liam a vybral sa do vnútra.
,,Bože tie decká sú tak sprosté," rozčuľoval sa.
,,Až na jednu," usmial som sa.
,,To áno. Nicol je fakt super dievča, už chápem prečo stále o nej hovoríš," povedal mi.
,,Svojim spôsobom mi pripomína Chloe," povedal som.
,,Hej, sú si dosť podobné ale nič v zlom hej, Nicol je krajšia," povedal mi.
,,Ja viem, tá baba ma niečo do seba," povedal som mu.
,,Ináč, Harry prepáč za ten včerajšok, nemyslel som to tak," povedal mi.
,,V poriadku," usmial som sa na neho.
Po asi 5 minútach došla Nicol celá uplakaná.
,,Hej, čo sa stalo?" spýtal som sa a hneď som prešiel k nej.
,,Asi trikrát má podkli, plus James a Jack do mňa kopali," povedala a rozplakala sa ešte viac.
,,Zabijem ich," rozčuľoval som sa.
,,Nie Harry, nerieš to prosím, ešte bude zle, že ja som vám to povedala," povedala. Objal som ju.
Liam zamkol a ja som Nicol zobral na ruky a položil ju na posteľ, kde som ju zase obajl. Plakala mi do tričká.
,,Pšt Nicol, oni ti nestoja za tvoje slzy," hovoril som jej a jemne ju hladil po chrbáte.
Po chvíľke prestala plakať. Len som počul ako pravidelne oddychuje. Zaspala. Uložil som ju do postele a vyzul som jej tenisky.
,,Liam, toto je už moc. Ona si toto nezaslúži," povedal som mu.
,,Máš pravdu. Od dnes budeme stále chodiť s ňou. Síce to v škole bude ťažké ale to nejak dáme," povedal mi Li.
,,Budeme sa snažiť, vážne ju mám rád a nechcem aby sa jej ubližovalo," povedal som mu a pozrel sa na Nicol ako zlato spí.
,,Verím ti Harry, len prosím neublíži jej aj ty," povedal mi.
,,Neboj sa. Nemám to v pláne. Ona je anjel. Anjel ktorý po roku doniesol do môjho života svetlo," oznamil som mu.
To dievča má uchvacovala už od prvého dňa na škole. To ako sama sedela v prednej lavici nahovaralo, že nemá moc priateľov. Rovnako sa mi zverila na tom cintoríne a hneď potom som sa jej zveril aj ja. Málo kto vedel, že mi umrela priateľka aj s dieťaťom. Vedeli to vážne len blízky ľudia. No ja som vedel, že Nicol môžem veriť. Dúfam, že naše priateľstvo vydrží aj po tom co ona odmaturuje. Vlastné písomne maturity má už za pár dní a ona namiesto toho aby sa doma učila je tu na výlete. Ale tak záluží si oddých a ona vie vážne všetko. Však sa učí na samé jednotky.
YOU ARE READING
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...