,,Nicol?" ozvalo sa v telefóne hneď ako som to zdvihla.
,, Áno Louis?" nechápem prečo mi tak skoro ráno volá.
,,Si moja jediná nádej s Harrym. Nikto iný nemôže. Prosím, postrážili by ste nám dnes Willa? S El musíme ísť súrne k jej rodičom a nechceme zbytočne Willa tahať cez polku anglicka," oznámil mi.
,,Jasne, že ti ho postrážim. Lenže budem na to asi sama lebo Harold niekde je," smutné som sa usmiala.
,,Jasne, do 15 min ti ho donesiem," povedal a zložil mi.
Harry už pár dní stale niekam ráno odchádza a vráti sa až večer. Ja som práve v 4 mesiaci. Bruško mi je už krásne vidieť. Síce nie je ešte moc veľké ale už je vidieť.
Niekto zazvonil tak ja som sa postavila z gauča a išla otvoriť.
,, Ďakujem, že ho postrážiš. Neviem kedy sa vrátime ale keby niečo v taške je Sunar a uspať malé dieťa snáď vieš," povedal mi Louis.
,,Jasne, že viem. Vy už utekajte lebo vidím, že máte na ponáhlo a dúfam, že to nie je nič vážne," jemne som sa usmiala.
,,Jasné idem,a snáď nie, papa," povedal. Mňa a objial a Willovi dal pusu, hneď som to odišiel naspäť do auta a naštartoval.
,,No poď, ideme sa trošku pohrať," povedala som mu a ten sa hneď začal usmievať. Toto dieťa sa smeje a usmieva už od prvého mesiaca. Teraz má krásny pol rok.
Položila som ho na zem a ja som si sadla k nemu. Našťastie sme tu mali nejaké tie decká veci lebo Loui tu bol skoro stále ale to aj ostatní.
,,Som doma zlato," došiel Harry. Čo sa stalo, že dnes tak skoro.
,,V obývačke," povedala som mu a stále som sa hrala s Williamom, aj keď sa dlho nedokázal hrať s jednou vecou.
,,Koho to tu máme," povedal Harry a zobral si Willa na ruky. Harry to vážne s malými deťmi vedel. Wilo sa ako vždy začal smiať na plné kolo. Bože tento smejo.
,,Prečo tu je a kde je Louis s El?" spýtal sa ma.
,,Louis mi volal, že potrebuje postrážiť malého, lebo, že nutné potrebujú ísť za rodičmi El a, že ho nechcú ťahať cez polku anglicka," povedala som mu a prišla som k nemu. Cítila som z neho dámsky parfém. No môj to určite nebol.
,,Kde si bol?" spýtala som sa.
,,Niečo vybaviť do mesta," usmial sa na mňa a chcel ma pobozkať.
,,A preto pachnes ako nejaká ženská," zamračila som sa.
,,Snáď z toho nebudeš robiť drámu?" spýtal sa ma.
,,Hej budem. A teraz ma nechaj, idem si odpočinúť som unavená a postarajte sa o Willa," povedala som mu a odišla som do izby.
Nebudem klamať. Už od včera mám pocit, že má Harry podvádza. Vytratí sa skoro ráno a vráti sa večer alebo v noci. Posledný týždeň som s ním bola maximálne tak 5 hodín.
,,Nicol, no tak," klopal na dvere Harry. Bolo počuť, že Will plakal.
,,Je otvorené," povedala som a zotrela som si slzy.
,,Nicol, milujem ťa a ty to vieš," povedal mi.
,,V poslednej dobre nemám ten pocit," zašepkala som a zobrala si od neho plačúceho Willa.
,,Prečo?" spýtal sa ma.
,,Vždy ráno odídeš, vrátiš sa buď až večer alebo v noci. Skoro vôbec nie sme spolu. Harry ak má podvádzaš povedal mi to, a ja hneď odídem a o mne a malom ani počuť nebudeš" povedala som mu a pozrela som sa mu do očí.
,,Nedokázal by som ťa podviesť. Moc ťa milujem," povedal a pri Tom sa mi pozeral do očí.
,,Tak mi povedz prečo stále niekam chodíš a cítim s teba dámsky parfum," pošepkala som.
,,Nechcel som ti to hovoriť, ale kúpil dom nový dom. Len pre nás a pre malého, celý týždeň som bol tam a pomáha mi Gemma, moja sestra, robiť izbu pre malého," povedal mi.
,,Myslíš to vážne?" spýtala som sa.
,,Áno, nedokázal by som ťa podviesť a už dupľom nie keď si tehotná. Milujem ťa," prišiel ku mne a objial ma.
,,Aj ja ťa milujem Harry," povedala som a pobozkala ho.
,,Keď chceš zajtra sa môžeme ísť pozrieť do toho domu. Je neďaleko odtiaľto," usmial sa na mňa.
,,Nechcel som aby si plakala," povedal mi.
,,Keď ja som si myslela, že má podvádzaš," pošepkala som mu.
,,Nedokážem to," povedal mi.
KAMU SEDANG MEMBACA
Teacher/H.S/ ✔️
Fiksi PenggemarOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...