Keď som sa najedol tak sme išli do bazéna. Musím povedať, že Nicol je neuveriteľne sexy s tým tehotenskom bruškom. Myslíte, že by sme ešte mohli mať sex? Tak do začiatku 4 mesiaca sme ho mali normálne ale jak začala 5 mesiac nie som si s tým tak moc istý.
Priplával som k nej a objal ju.
,,Zlato?" pošepkal som jej do ucha.
,,Áno," otočila sa na mňa.
,,Môžeme ešte alebo už nie?" spýtala som sa jej. Vedel som, že to pochopí.
,,Môžeme, ale musíš byť opatrný aby si malému neublížil," pošepkala mi.
,,Dobre. Som strašné nadržaný, ale viem, že nemôžeme teraz lebo je tu malá a preto sa ja nenápadne vyparím. Keby niečo išiel na wc a hneď som tu," pobozkal som ju a hneď som vyšiel z bazéna a tak aby ma malá bdvidela som vošiel dnu.
Nicol p.o.v
Musela som sa and Harrym zasmiať. Verím, že je nadržaný, už mesiac to nemal. Niekoľkokrát som počula ako sa v noci uspokojuje. Je vzdychy sa nedajú nepočuť.
,,Kam išiel tatino?" spýtala sa ma Kate.
,,Musel ísť na wc, ale hneď sa vráti," povedala som jej.
,,Dobre. Nicol?" prišla ku mne.
,,Ani?" spýtala som sa jej.
,,Strašné som si ťa obľúbila aj keď ťa poznám chvíľku. Si iná ako mamina. Mama je stále v robote alebo s jej kamarátkami alebo sestrami. Mňa nechávala u pestúnky alebo má dala m babke. Som rada, že snr stretli ocina. Mamina mi vždy hovorila, že to je dobrý chlap. Lenže som nevedela, že on o mne nevie. A preto keď som ho spoznala v obchode som musela zakričať, že ho vidím. Chcela som sa s ním stretávať a to by bola možno jediná možnosť ako byť s ním a nie s pestúnkami," povedala mi a pri tom jej po líci štíhla slza.
,,Aj ja ťa mám rada. Aj tati na mám rada. Som rada, že ho mám. A som schopná sa rozdeliť o neho lebo ty potrebuješ ocina. Je na ňom vidieť, že je šťastný. Vždy si želal dieťa, dokonca jedno mal ale umrelo a jeho to veľmi vzalo. Možno ti on sám povie niekedy o tom ako to bolo predomnou," povedala som jej a objala som ju. Ona si nohy opatrne obmotala okolo môjho trupu. Bola veľmi opatrná. Asi nechcela ublížiť malému.
,,A poviete mi aké ste sa spoznali?" spýtala sa ma a hlavu si položila na moje rameno.
,,Samozrejme, večer keď pôjdeš spinkať tak ti to vieme čo ty na to?" ozval sa za nami Harry.
,,Dobre. A tati?" Pozrela na Harryho.
,,Áno miláčik?" vošiel k nám do vody.
,,Ak sa bude braček pýtať na svet môžem ho prísť pozrieť?" spýtala sa.
,,Samozrejme," usmiala som sa.
,,Už sa teším. Budem veľká sestra," usmiala sa.
,,To budeš," povedal jej Harry a zobral si ju odomna.
,,Na tri si zapcháš nos. 1.....2.....3...teraz" povedal a hodil ju do vody.
Kate sa vynorila a hneď sa začala smiať. Priplávala k nám. Krásne vie plávať.
,,To bolo super," zasmiala sa a objala Harryho.
,,Tak poď ešte raz," zasmial sa a zase na 3 ju hodil do vody.
Toto sa opakovala niekoľko krát. Ja som si ich z diaľky pozorovala a pri tom aj hladila bruško. Nič nie je krajšie ako sa pozerať na svojho priateľa ako sa hrá s dcérou.
YOU ARE READING
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...