,,James a Nataly, neťahajte Nellu za uši. Edward padaj pomôcť Kate s obedom. Harry kde si s tou Darcy?" kričala som na svojho manžela a deti.
Ed, nás najstarší syn. Už ma krásnych 13 rokov. Kate, Harryho dcéra, ale ja ju beriem ako svoju, má už 18. James a Nataly, narodili sa 5 mesiacov po svadbe. Áno nakoniec som čakala dvojičky. Majú 11. A naša najmladšia Darcy. Má ešte len dva roky. A Harry. Ach. Toho milujem snáď najviac na svete. Síce sa hádame, ale hádame sa prevažne kvôli deťom. Harry je ten, ktorý im dovolí skoro všetko a ja zas nie. No stále sa milujeme viac a viac.
,,Mami, ale ona má tam nechce," prišiel za mnou Ed.
,,Nicol, mám na to dôvod. Bol tam dve minúty a už mi stihol zjesť mrkvu. Je horší ako ujo Niall a ujo Louis dokopy," povedala mi Kate.
,,Tak takto. Kate ty utekaj dorobiť obed. Edward ty utekaj do svojej izby si upratať. Ja idem pohľadať otca, lebo má z neho šlahne k chvíľku," povedala som a išla som hore na poschodie.
Vošla som do našej izby a čo nenájdem. Harryho ako spí a Darcy si po ňom lozí sem a tam.
,,No pod miláčik. Necháme tatina spinkať, očividne je označený," zobrala som si Darcy na ruky.
,,Mama, tato spí," povedala Darcy.
,,Však aj ty pôjdeš. Poobedný spánok potrebuješ," povedala som jej.
,,Pri tatovi," povedala mi a už sa ťahala k nemu.
,,Dobre, ale počkám do kým nezaspíš," povedala som jej.
Ľahla si k Harryho a ten ju hneď objal. Boli strašne zlatí. Darcy po chvíľke zaspala. Moje zlato. Opatrne som sa postavila z postele a odišla z izby.
,,Kde je otec?" spýtal sa ma James.
,,Hore spí aj s Darcy. Takže ho všetci necháte konečne vyspať. Po turné si to zaslúži," povedala som.
Áno. Chalani boli ešte na turné. Ale toto bolo už ich posledné. Všetci sa chcú venovať rodinám.
,,Dobre. Mami, môžeme ísť na záhradu?" spýtala sa Nataly.
,,Jasné utekajte. Zavolám vás na obed," povedala som im.
,,Ďakujeme mami," obaja má objali a utekali na záhradu a Nella za nimi.
,,No Kate. Chcela som ti na pomoc poslať Harryho ale ten spí, tak ti pomôžem ja," povedala som Kate.
,,Nemala by si sa namáhať, a ty to vieš," povedala mi Kate.
,,Som si len v 9 mesiaci, ale vôbec necítim, že by som mala rodiť," povedala som.
Áno, zase čakám Harryho dieťa. Už 4. A ďalšie už nechcem.
,,Tak dobre. Ale len budeš miešať, povedala mi.
,,Uvedomuješ si, že ja som tu tá staršia?" zasmiala som sa.
,,Áno, ale ja nie som tehotná," zasmiala sa aj ona.
,,Tak fajn,ale hneď ako sa mala narodí, tak budem zase ja ťa čo všetko robí," zasmiala som sa.
,,Platí."
Asi do hodinky sme mali všetko spravené. Už sme len chceli naložiť na taniere keď ma niekto objal okolo pása.
,,Ahoj," Harry.
,,Ahoj. Ako si sa vyspal?" otočila som sa k nemu.
,,Výborné. Po túr to je vždy to najlepšie," pobozkala som ho.
,,Ani nevieš ako si nám chýbal. A som rada, že si doma ešte pred pôrodom," povedala som mu.
,,To aj ja. Som na seba pyšní, že som bol pri každom pôrode a neodpadol som," zasmial som sa.
,,Tak to aj ja," usmiala som sa.
,,Táti, na obed dodje aj Will, práve mi písal," usmiala sa Kate.
,,Samozrejme. A ostatní neprídu?" pozrel na ňu Harry.
,,Že vraj nie, lebo, že oni majú už iný program a, že on tam ísť nechcel," povedala.
Áno, naša Kate chodí s Williamom Tomlinsonom. Už sú spolu cez 2 roky. Síce je Will od nej mladí, ale keď sa ľúbia tak my im v tomto brániť nebudeme.
,,Milujem ťa," povedal mi Harry.
,,Miluje. Ťa," povedala som aj ja jemu.
Žili sme šťastne až do smrti? To už nechám na vás. No ja som bola šťastná, že mám Harryho a 4 deti doma. Plus Kate.
أنت تقرأ
Teacher/H.S/ ✔️
أدب الهواةOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...