,,Harry volá ťa riaditeľ k nemu," povedal mi Liam, keď vošiel do kabinetu.
,,Jasné idem tam," usmial sa na neho.
Vstal som zo stoličky a vyšiel som z kabinetu. Očividne ma volá ohľadom zajtrajšieho odletu do Paríža.
,,Som tu pán Higgins," vošiel som dnu.
,,Pán Styles, rozhodol som sa, že s vami do toho Francúzska poletí ešte pán Horan zo slečnou Hood," oznamil mi.
,,Jasné v pohode, s pánom Horanom som kamarát a slečna Collins a slečna Hood sú tiež kamarátky," povedal som mu.
,,Tak to je super. Teraz môže ísť do kabinetu a domov aby ste sa stihli pobaliť a hoďte to oznámiť aj pánovi Horanovin a obom slečnám," usmial sa na mňa. Toho pána má rád.
,,Jasné ďakujem, dovidenia, vidíme sa po francúzku," rozlúčil som sa s ním.
Vošiel som do kabinetu kde nikto nebol. Zbalil som si veci a išiel som najprv za Niallom.
,,Počuj Niall, ževraj letís so mnou do Francúzska, takže máš ísť domov a zbaliť si veci," povedal som mu.
,,Jasné, díki, mám ťa počkať alebo?" spýtal sa ma.
,,Nemusíš," povedal som mu a išiel som k Liamovi do triedy.
,, Prepáčte, že vyrušujem ale slečna Collins a slečna Hood môžu ísť domov pretože zajtra odlietajú do Francúzska," oznámil som im.
,,Jasné, len si zbalíme veci a ideme," povedala Nicol. Ja som zabuchol a išiel pomaly von zo školy.
Baby má dobehli.
,,Harry chceš zviesť domov?" spýtala ma Nicol.
,,Nie nie netreba, chcem sa prejsť," povedal som jej.
,,Tak okej, tak sa maj. Vidíme sa zajtra ráno," povedala.
Všetci sme sa rozlúčili a ja som išiel smer domov. Po ceste som zastavil ešte v obchode kúpil nejaké veci na zajtra.
.....
Je ráno a ja čaká na baby a Nialla,ktorý išiel pre baby, na letisku. Unavený som. Do Francúzska priletíme vo večernom čase, takže fakt super.
,,Už sme tu," zakričala Nicol kúsok odomna.
,,Ahojte," pozdravil som ich. Nicol som si stiahol do objiatia.
Prešli sme kontrolou a išli pomaly do lietadla.
,,Vyspal si sa?" spýtala sa ma Nicol.
,,Ani nie, mám pocit, že hneď jak vyštartujeme tak zaspím," zasmial som sa.
,,Sme na tom rovanko," zasmiala sa ona.
Ja som sedel s Nicol a Niall s Emily hneď za nami. Nicol zom nechal sedieť pri okne.
Konečne sme vzlietli. S Nicol som sa dohodol, že budeme spať tak ako v autobuse. Našťastie vedľa nás nikto nesedel a boli to trojsedadlá. Hneď jak som sa o ňu oprel som zaspal. Ešte chvíľku som vnímal jej ruku v mojich vlasoch, ale už aj to som potom prestal vnímať a ponoril sa do ríše spánku.
,,Harry vstávaj, už budeme pristávať," budil ma jemný hlások Nicol.
,,Mne sa ešte nechce," povzdychol som si.
,,Hneď jak dôjdeme na hotel môžeš ísť ešte spať," povedala mi. Aj tak je tu večer takže nič iné mi nezostáva.
,,Ach jaj," povzdychol som si a postavil som sa.
Do 15 minútach sme boli už vonku z lietadla a aj s kuframi sme čakali na taxík, ktorý nás odvezie do hotela. Riaditeľ nám prenajal jeden apartmán z troma izbami. Teda no, obývačka a dve spálne plus kuchyňa. Ja mám izbu s Nicol, to som už mal na pláne dávno.
Do pol hodinky som už ležal na posteli v izbe. Nič sa mi nechcelo. Ani vybaliť.Asi to spravím až ráno.
,,Bože ja som tam unavený," povzdychol som si. Poslednej dobe len vzdycham.
,,Nevzdych už toľko. Vyzleč sa a choď spať, aj ja pôjdem. Však je aj tak o večer," zasmiala sa mi Nicol.
,, Poď si ale ku mne ľahnúť hneď teraz," pozrel som na ňu.
,,Musím si vybalim kufor aby som našla pyžamo," povedala mi.
,,Kašli na to, tu máš moje tričko," povedal som jej a vyzliekol si svoje tričko a podal jej ho.
,,A ty budeš spať takto?" spýtala sa ma.
,,Hej, ako keby si si už nezvykla," zasmial som sa.
,,Máš pravdu, hneď som tu," povedala a odišla z izby z mojim tričkom. Asi sa išla prezliecť do pyžama.
Ja som si zatiaľ dal dole topánky a gate. Len v boxerkách som si normálne ľahol a prikryl sa. Po chvíľke prišla Nicol. Svoje veci si odložila a ľahla si ku mne. Hneď si hlavu položila na moju hruď. Toto je už nás zvyk vždy keď spíme spolu v posteli.
,,Mám ťa rada Harry," povedala mi.
,,Však aj aj teba princezná," povedal som jej a dal som jej jemný bozk na čelo.
YOU ARE READING
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...