fourty-six

1.8K 89 0
                                    

Už je to týždeň čo je malý na svete. Nicol sa stále neprebrala. Bojím sa o ňu, lebo sa mala zobudiť dva dni po pôrode a ono to je už týždeň. Dnes si idem pre krpca.

,,Kate poď ideme pre Edieho," zakričal som na ňu. Hrala sa hore v izbe.

,,Môžeme ísť," došla po chvíľke.

Nasadli sme do auta. Už som tam mal vajíčko pre malého. Plus som v taške mal aj nejaké veci pre neho iný som ho mohol prezliecť. Plus potom s ním pôjdem ešte pozrieť Nicol.

,,Potom pôjdeme ešte pozrieť Nicol dobre?" pozrel som na ňu do zadu keď som stál na červenej.

,,Jasné, už mi chýba. Chýba mi ako má večer dôjde pozrieť a dá mu pusu," povedala mi.

,,Aj mne chýba," povzdychol som si.

Do 15 minút som bol v nemocnici. Hneď som išiel tam kde je malý.

,,Dobrý došiel som súbore Edwarda Stylesa," oznámil som sestričke.

,,Edward je pri svojej mame," oznámila mi.

,,Jak? Však slečna Collins sa ešte neprebrala," povedal som jej.

,,Prebrala sa asi pred hodinou," oznámila mi.

,,Idem za nimi," oznámil som a aj s Kate som išiel ku Nicol izbe.

Vtrhol som dnu. Nicol sedela na posteli a pozerala na Ewarda.

,,Nicol," vydýchol som.

,,Harry," pozrela na mňa.

Hneď som bežal k nej. Objal som ich. Bože konečne sa mi zobudila, konečne ju budem mať pri sebe.

,,Už ma nikdy neopúšťaj na dlhšie ako na pár hodín. Myslel som, že umriem bez teba," hovoril som jej.

,,Prepáč mi to. Keď som sa zobudila bola som úplne mimo. Myslela som si, že sa malý nenarodil. A že ty si ma opustil," povedala mi.

,,Nicol, ocko celý tento týždeň chodil ako bez duše," prišla k nám Kate a vyštverala sa na posteľ.

,,Milujem vás," povedal som.

,,Však aj my teba," povedala Nicol.

,,Dnes berieme Eddieho domov," oznámil som jej.

,,Dobre, mne povedali, že by ma mali do dvoch dní pustiť. No teraz tu chcem byť ešte s vami, takže nikam neodchádzajte," povedala mi.

,,Tak ho aspoň prezlečeniem nech nie je v tej perinke," povedal som.

Zobral som si malého na ruky. Prešiel som k prebaľovaciemu pultu kde som ho položil. Kate mi priniesla tašku a zase sa išla túliť k Nicol. Oni dve sú proste partačky. Dúfam, že ja budem parťák s Edwardom.

Prebalil som ho a obliekol som ho

Prebalil som ho a obliekol som ho

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Úplne bol rozkošný. Milujem ho. Zobral som si ho na ruky a dal mu pusu na čelo. Spinkal.

,,Bože nech už som doma," povedala Nicol.

,,Neboj, o chvíľku už budeš," usmial som sa.

U Nicol sme boli asi dve hodinky. Potom sme už museli ísť domov. Doma som okúpali malého a následného aj uspal. Položil som ho do jeho postielky a išiel som okúpať aj Kate. Omyl som jej vlásky. Už minule mi hovoril, že jej je príjemné ako jej jemne umývam vlasy. Kendall ju, že vraj len škriabe.

Dakedy si hovorím, že keby som o malej vedel už od začiatku tak by som si ju privlastnil už keď bola malá. Vyrastala vy so mnou. Len, keď by som mal Chloe ako by to zobrala? Bola by aj tak so mnou? Chýba mi, ale teraz mám Nicol a som za ňu rád. Dala mi syna. Sme spolu rok a máme krásneho syna. Moju dcéru berie ako vlastnú.

Pre Nicol❣️:
Zajtra skočím na cintorín daj Chloe kvety, kúpim aj tvojim rodičom niečo dobré?

Od Nicol❣️:
Budem ti vďačná. A povedal len tak, že majú vnuka. Viem, že to bude divné ale ja som sa vždy s nimi rozprávala 💔❤️

Pre Nicol❣️:
Poviem neboj sa ❤️ ideme ja uspať Kate a tiež si idem ľahnúť tak pa ❤️

Teacher/H.S/ ✔️Where stories live. Discover now