twenty-one

3.1K 103 5
                                    

Od toho bozku prešli už 4 dní. Nicol so mnou komunikuje minimálne, z čoho som na nič. Keď niekam ideme tak je väčšinou s Emily. Už keď sme pri tom. Emily a Niall sú spolu ale nie oficiálne, Em sa vyjadrila tak, že chce počkať dokým skončí školu, čo sú necelé dva mesiace.

My sa vlaste v nedeľu, čo je o dva dni vraciame, naspäť domov. Dnes máme naplane ísť na Eiffelovku, teda respektíve teraz na večer. Teraz je to tam vážne kúzelné cez deň sme boli len tak na hoteli a pozerali filmy. Zajtra si balíme a vlaste v nedeľu odchádzame skoro ráno.

,,Pripravený?" spýtal som sa.

,,Jo, môžeme ísť," povedali naraz.

Cesta tam nám trvala asi hodinku, keďže sme išli pomalým tempom. Nicol celú cestu kráčala v nichoti veľa mňa. Užieralo ma to. Videl som ako sa smutne pozerá na Nialla a Em. Oni dvaja, sa ako vždy, držali za ruky. Nenápadne som sa aj ja optrel svojou rukou o tu jej. Jemne som jej naznačil, že si chcem preplietsť s nou prsty. Hneď si ich so mnou preplietla a jemne stlačila.

Usmial som sa. Milujem ju. Za tieto 4 dní čo so mnou komunikovala vážne minimálne som si uvedomil, že bez nej neviem byť. Aj keď sme došli vedľa seba, tak vždy spala na opačnej strane posteli. Už nespala pri mne, teda skôr na mne. Chýba mi to. Dúfam, že sa to zmení.

Keď sme došli k Eiffelovke, tak sme sa rozhodli, že pôjdeme hore. Nikdy ma nebavilo to šľapať hore. No vždy to stálo za to, a plus k tomu teraz večer. Hneď ako sme vyšli hore sa Nicol rozbehla k zabradliu. Verím, že tu bola už miliónkrát, ale nikdy sa na ten výhľad nemôže dočkať. Tak sito ako ja. Vždy sa tu rád vraciam. Milujem to tu aj keď to je na opačnej strane sveta.

Prišiel som k ničom a zozadu ju objal. Začal som jej do ucha spievať Sweet Creature. Moja vlastná tvorba. Po chvíľke sa na mňa otočila a len ma objala.

,,To bolo krásne Harry. Ďakujem. Vždy som si predstavovala, že človek ktorého milujem mi tu zaspieva romantickú pesničku, a aj sa tak stali," povedala a spolu líci jej stielka slza.

,,Neplač princezná," povedal som jej a zotrel jej slzy. Objial som ju.

Až teraz som si uvedomil jednu vec. Ona povedala, že vždy si predstavovala, že človek ktorého bude milovať jej tu zaspieva. Ona ma miluje?

,,Ty ma miluješ?" spýtal som sa.

,,Hej," povedala a zvesila hlavu.

,,Hlavu hore princezná, padá ti korunka. Aj ja ťa milujem, za tieto 4 dní, čo si nebola pri mne som si uvedomil, že si pre mňa všetkým. Že môj život bez teba nemá zmysel. Áno uvedomujem si, že teraz byť spolu nemôžeme, ja vlastne ani neviem, či ty chceš byť so mnou," povedal som jej.

,,Jasne, že chcem byť s tebou, ale nemôžem. Kvôli škole. Dobre o mesiac aj pol končím. Ale čo potom? Budeme stále v kontakte?" spýtala sa ma.

,,Jasné, že budeme. Po škole chcem byť s tebou. Viem, že na výšku sa nechystáš. Chcem byť s tebou lebo tá milujem," povedal som jej.

,,Aj ja ťa milujem a sľubujem, že na teba počkám," povedala mi a objala ma.

,,Nemal by som to náhodou hovoriť ja?" zasmial som sa.

,,To je jedno," zasmiala sa.

Naklonil som sa k nej a pobozkal ju. Chýbali mi jej pery aj keď som ich cítil iba raz. Už teraz viem, že ich budem milovať nadovšetko. Tak ako ju.

,,Konečne," počul som Emily.

,,Nie sme spolu," povedala Nicol hneď.

,,Jasné," zasmial sa Niall.

,,Hovorí pravdu. Sám dobre vieš, že by sme ani nemohli," povzdychol som si.

,,Načo sme sa zamilovali do našich žiačok?" zasmial sa Niall a objal Emily.

,,Ja neviem," zasmial som sa aj ja a o jak Nicol.

Boli sme tu ešte asi tak hodinku. Fotili sme sa tak všeliak. Fotku s Nicol som si nastavil na tapetu. Nicol mi tam dáva pusu na líce. Je rozmazaná ale tak páčila sa mi zo všetkých najviac.

 Je rozmazaná ale tak páčila sa mi zo všetkých najviac

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Teacher/H.S/ ✔️Where stories live. Discover now