eight.

3.3K 116 3
                                    

Zobudil som sa až keď autobus parkoval pred chatou. Bola pol dvanástej večer. Nicol stále spala. Tá čo v noci nespala alebo čo?

,,Nicol vstávaj už sme tu," budil som ju jemne.

,,Ešte nie, prosím," zamrmlala a viac sa na mňa natlačila.

,,Viem, že sa na mne dobre spí, ale už musíme ísť von, za chvíľku budú vystupovať ostatní a uvidia nás," povedal som jej.

Hneď ako som to povedal tak sa odomna odtiahla. No stále sme sa držali za ruky.

,,Takže to nebol sen," pousmiala sa.

,,Ak myslíš to, že ťa držím za ruku tak nie," povedal som jej.

,,Aj to, ale aj to, že som zaspala opretá o teba," zasmiala sa.

,,To teda nie, a teraz pod, Liam už vybavil izby," povedal som.

Postavili sme sa. Ja som z hora zobral tašky a vyšli sme von. Išli sme k Liamovi. Nicol sa chcela postaviť k ostatným ale my s Liamom sme ju zastavili.

,,Takže, tým, že ste dospelí môžete mať izby zmiešané, ale žiadne nekalé veci, izby sú po dvoch, troch a štyroch," povedal Liam.

Všimol som si, že El so Sophie a s ich frajermi sa hneď dali dosť kopy. Takže Nicol nebude mať asi nikoho.

,,Liam? Čo spravíme s Nicol? Ako vidíš nemá byť s kým na izbe," pošepkal som mu.

,,Môžeme ju zobrať k nám keď bude chcieť, a ak nie tak jej dáme jeden dvojlôžkovy," povedal mi.

,,Idem sa jej spýtať," povedal som mu.

Zavolal som si Nicol trošku ďalej.

,,Nicol, všimol som, že nemáš byť s kým a Liama napadlo, že by si mohla byť s nami, ale iba keď chceš," povedal som jej.

,,Rada by som bola, ale bojím sa čo budú hovoriť ostatní," povzdychla si.

,,Povieme im, že máš izbu sama, a že ju máš o izby ďalej ako my s Liamom," povedal som jej.

,,Tak fajn, ale keď to praskne tak sa s vami nebudem baviť," povedala vážne.

,,Toho sme si vedomí," povedal som jej.

Išli sme sa ubytovať. Spravili sme to tak ako sme sa dohodli. Našťastie dvojlôžkové izby si nikto nebral a tie boli o poschodie vyššie ako tie ostatné, a hore bol našťastie jeden trojlôžkovy.

,,Takže, je tu jedna manželská posteľ a jedna obyčajná a keďže som ja taký dobrý tak si beriem tu obyčajnú," zasmial sa Liam. Ja som ho zavraždil pohľadom.

,,To mám spať s Harrym na jednej posteli?" spýtala sa Nicol.

,,Hej, keď ste boli takí zlatí v tom autobuse," povedal Liam.

,,Ty imbecil, ty si nás určite odfotil ako to máš zvykom," zazrel som na neho.

,,Of course," zasmial sa. Ja som po ňom hodil podušku.

,,Imbecil jeden," povedal som mu.

,,To sa toto deje medzi vami často?" spýtala sa Nicol.

,,Hej, ešte s Niallom a Louisom sme taká partia," povedala som jej.

,,Ako s Horanom a Tomlinsonom?" spýtala sa.

,,Jasné, že hej," povedal Liam.

Našťastie je noc a nemusíme ísť nikam.

,, Idem oznámiť len kedy je zajtra budíček," povedal Liam a odišiel.

,,Na ktorej strane chceš späť?" spýtal som sa jej.

,,Mne to je jedno," zasmiala sa a začala si do skrine vybalovať veci.

,,Tak budeš na ľavej a ja na pravej," povedal som.

,,Jak chceš," mykla plecami.

Začal som si aj ja vybalovať. Keď sme to obaja mali tak sme si ľahli do postele. Liam tu stále nebol.

,,Som späť," prišiel do izby Liam. Zamkol za sebou. Pre istotu.

,,Som strašne unavená," posťažovala si Nicol.

,,Kľudne si pospi však je dvanásť, idem aj ja spať, keďže v noci som..." začal hovoriť Liam no ja som ho musel stopnúť.

,,Liam nikoho to nezaujíma," zasmial som sa

,,Alebo len ty nechceš počúvať, že si mám s k užívať keď ty si už dlho dobu nemal sex," povedal mi Liam.

,,Dobre vieš ako to bolo. Po jej smrti som si sľúbil, že budem mať sex až keď budem vážne niekoho milovať," zakričal som a odišiel som z izby.

Následne som odišiel aj z chaty. Teda skôr penziónu či čo to je. Proste to majú Liamovi rodičia. Tento penzión, budeme to tak volať, je pri lese. Mám tu svoje miesto. Vybral som sa na to miesto. Je mi jedno, že je dvanásť a v lese je tma jak v hrobe

Cítil som ako mi po lícach tečú slzy. Chýba mi, strašne moc. Zomrela mi v náručí. A moja malá Darcy, ktorá nedýchala keď sa narodila. Chýbajú mi.

,,Harry?" počul som jej hlas. Hlas Nicol.

,,Chcem byť sám," povedal som.

,,Nenechám ťa samého. Pamätám si ako som aj ja chcela byť vždy sama ale Jack bol vždy pri mne. Viem, že ťa to bolí a, že ti chýbajú. Ale oni navždy zostanú v tvojom srdci. A máš ich mená vytetované na ramene, áno všimla som si to. Harry vždy tu budem pre teba, jasné?" pohladila má po chrbte a následne ma objala.

,,Ďakujem ti, moc mi chýbajú. Umrela mi v náručí, a keď mala Darcy neplakala ked sa narodila vedel som, že je zle. Prišiel som o nich," plakal som viac a viac.

,,Harry kľud jasné. Odišli ale stále budú pri tebe. A určite by nechcela aby si sa trápil. Teraz obe pozerajú na teba a želajú si aby si bol šťastný," pošepkala mi.

,,Máš pravdu. Nikdy na nich nezabudnem. Vždy ich budem milovať," povedal som.

Ešte chvíľu sme tu sedeli a nakoniec sme sa vrátili do penziónu. Vošli sme do izby a Liam, už spal. My sme si tiež ľahli do postele. Musel som si Nicol pritúliť k sebe. Nutné som ju potreboval mať dnes pri sebe.

Asi je to divné, ale viem, že ona ma niečo do seba. Páči sa mi, čím ďalej tým viac a viac.

Teacher/H.S/ ✔️Where stories live. Discover now