,,Zaspievame si?" spýtal sa Niall.
,,Áno," povedali sme my baby naraz.
,,Skočím pre gitary," usmial sa Harry a vbehol do domu.
,,Nechápem prečo ste sa dali na učiteľstvo a nie na spevácku kariéru," povedala Emily.
,,Emily ma pravdu. Spievate nádherne a čo viem tak Harry aj zložil pár pesničiek," povedala som im.
,,Neviem. Učiteľstvo nás bavilo už na strednej. Preto sme vlastne išli na pedagogickú," povedal Liam.
Po chvíľke došiel Harry aj s gitarou, ktorú podal Niallovi. Začali spievať Little Things. Tú pesničku napísal Harry už dávnejšie. Už na začiatku roka mi hovoril, že miluje skladanie piesní a, že túto pesničku zložil v prvom ročníku na výške.
Chalani spievali všelijaké pesničky. A my sme sa k nim samozrejme pridali. Pri tom sme sa smiali a všelijako blbli. Milujem takého chvíle s nimi.
,,Idem uspať Willa hneď som tu," povedala El.
,,Nie nechaj, pôjdem ho uložiť ja. A Kate pôjde so mnou lebo už aj ona zaspáva," zasmial som sa.
El len prikývla a podala mi Willa. Kate prišla ku mne a chytila ma za ruku. Ešte sme išli do kuchyne spraviť malému mlieko. Keď som to mala tak sme išli hore do hosťovskej. Mám ich tu asi 4 a z jednej chceme spraviť pre malú izbu.
,,Utekaj sa prezliecť do pyžama ja ho zatiaľ uspím," usmiala som sa na Kate.
Will už pomaly aj tak zaspával takže som mu dala fľašku do úst a ľahla si s ním do postele. Cítila som ako si niekto ľahol za mňa. Kate.
,,Kate podala by su mi prosím ten vankúš dám ho za Williama nech nepadne," usmiala som sa na ňu. Podala mi ho a ja som ho hneď dala za malého.
Malý už spí a teraz je na rade Kate.
,,Povedali s tatinom, že mi poviete ako ste sa spoznali," povedala.
,,Zajtra zlatíčko. Tatino je teraz z jeho kamarátmi a zajtra už u nás nebudú to ti sľubujem a zajtra ti to povieme okej?" usmiala som sa na ňu.
,,Máš krásny úsmev Nicol," povedala mi a pohladila má po líci.
,,Ale na ten tvoj nemá. Harry nemôže mať krajšie dieťa ako si ty," usmiala som sa na ňu.
,,Ale bude mať. Nezabudni, že čakáš jeho dieťa," usmiala sa na mňa.
,,Ale ty budeš jeho prvorodená," povedala som jej.
,,Ale aj tak bude mať malého rovnako rád," povedala mi.
Ma pravdu. Síce je jeho prvorodená ale Harry sa bude tak sito tešiť aj z chlapca. Síce nevidel Kate vyrastať odmalička ale verím, že teraz bude Kate dosť často u nás.
Po chvíľke Kate zaspala. Prikryla som ju a zhasla lapičku. Zatvorila som dvere a išla som naspäť na záhradu.
,,Už spia?" spýtal sa Harry.
,,Hej. Will zaspal ako zabitý a Kate zaspala počas rozprávania," zasmiala som a sadla som si k Harrymu.
Ten má hneď objal a ruky nechal položené na mojom brušku. Cítila som ako kopol malý. Vlastne nemáme ešte pre neho meno. Malý očividne vycítil, že to je takto tak začal kopať.
,,Bože vy ste tak zlatí," povedala Emily.
,,Tak Nicol milujem najviac na svete a nič iné ako spoločné dieťa som si nemohol želať," usmial sa a pobozkal ma.
,,Aj ja ťa milujem a Kate chce vedieť nakoniec sme sa spoznali," povedala som mu.
,,Ja viem, mali sme jej to dnes povedať," povedal smutne.
,,Nevadí, povedala som jej, že jej to povieme zajtra," usmiala som sa na neho.
ESTÁS LEYENDO
Teacher/H.S/ ✔️
FanficOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...