Dnes je utorok, to znamená, že musíme ísť do školy.
Vyliezla som z postele a prešla som ku skrini. Vytiahla som si biele kraťasy a modré tričko. Vybrala som si ešte nohavičky a začala sa obliekať. Áno, dnes idem bez podprsenky.
Keď som bola oblečená tak som sa išla umyť a učesať. Spravila som si dva boxerské copy a na hlavu si dala slnečné okuliare. Ešte som sa obula a zobrala si svoju body cross kabelku. To mi teraz vlastne aj stačí. Išla som dole kde už bola Emily.,,Dobre ránko," usmiala som sa
,,Aj tebe," pozdravila a ďalej raňajkovala, ja som si zobrala len jablko a zahryzla do neho.
,,Pôjdeme dnes autom. Prší si mi ísť vážne nechce," povedala som jaj.
,,Jasné," usmiala sa.
Keď sa naraňajkovala tak sme išli do školy. Obe sme nasadli do auta môjho auta a vyrazili smer škola. V škole sme boli do 20 minút. Chcela som zaparkovať na svojom mieste lenže ma predbehol čierny Ranger Rover. Harry. Zaparkovala som to teraz vedľa neho. Obe sme vystúpili, akurát vystupovali aj chalani.
,,Obsadili ste mi miesto," povedala som.
,, Prepáč," Harold sa zasmial. Idiot.
Išli sme s Em do vnútra. Tak strašne som mala chuť skočiť na Harryho a pobozkať ho, ale nemohla dom. Nie tu v LA a plus keď sme pred školou. Musím to ten mesiac a pol vydržať.
Do skrinky sme ani nešlo keďže ju už máme vypratanú. V triede sme si sadli tam kde vždy. Aj tak dnes nič robiť nebudeme. Celý deň sme s Liamom.
,,Čaute decká," pozdravil nás.
,,Dobrý deň," pozdravili sme aj my.
,,Každý si môže robiť čo chce," povedal. Aké nezvyčajné.
,,No baby ako bolo?" spýtal sa nás.
,,Skvelo. Úplne sme si to užili. Kiež by ste tam mohli byť," povedala Emily.
,,Počul som aj noví ku," nahol sa k nám. Sakra.
,,Aké?" spýtala som sa ho.
,,Nerob zo seba blbý Nicol," zasmial sa Liam.
,,Nikomu to nepovedz," povedala som mu úplne pi šepky.
,,Neboj sa u mňa je to v tajnosti. Ináč, celý pondelok som počúval o tom, ako chalanom chýbate," zasmial sa. Stále sme sa rozprávali úplne potichu.
,,Však aj oni mi chýbajú. Najviac to blonďavé zlatíčko," povedala Emily.
,,Tak ten je šťastnejší jak Harry, a to je už čo povedať," zasmial sa Li.
A cely deň prebiehal takto. Rozprávali sme sa a blbli. Samozrejme prišli aj ostatní s tým, že sa nudia a nemajú čo robiť a Liam je ich kamarát. Nikto si ich nevšímal. Harry si sadol vedľa mňa. Občas ma nenápadne pohladil po kolene, ale tak aby si to nikto nevšimol. A keď myslím nikto tak nikto.
Už sme na ceste domov. Práve sme si sadli do auta.
,,Ten Harry bol strašne nenápadný ako tá chytil párkrát za koleno," zasmiala sa Emily.
,,Bolo to moc vidieť?" spýtala som sa.
,,Pre ostatných z triedy nie keďže sme sedeli k nim chrbtom, ale chalani si to určite všimli," zasmiala sa.
,,Ach jaj, potrebujem ho mať pri sebe," povzdychla som si.
,,Aj ja Nialla, strašne mi chýbaš aj keď ho mám teoreticky stále pri sebe ale potrebujem ho objať a všetko," povedala Emily a bolo na nej vidieť, že je smutná.
,,Neboj sa už iba mesiac a pol a budete spolu každý deň," usmiala som sa na ňu.
Zaparkovala som pred domom a obe sme vystúpili. Hneď sme išli do svojich izieb.
Ja som som sa išla prezliecť. Dala som si športovú podprsenku a kraťasy od VS.
Ľahla som si do postele a len tam bola na mobile. Po hodinke a pol niekto zazvonil. Nikoho nečakáme, či?
,,Nicol, chalani," zakričala mi Em.
Tí tu čo robia?
Chcela som otvoriť dvere od izby, no tie sa otvorili skôr ako som to stihla ja, než som sa uvedomila už som bola v teplom objatí. Jeho vôňu poznám na tisíc kilometrov. Harry.
,,Nehorázne si mi chýbala," pošepkal mi do ucha.
,,Však sme boli spolu v škole celý deň," zasmiala som sa mu.
,, Áno ale to som nemohol spraviť toto," povedala a už mi dával pusu. Omg, jeho pery. Milujem ich.
,,Harry, ja to nevydržím. Nevydržím čakať mesiac a pol," povedala som a v očiach som mala slzy.
,,Neplač, princezná. Tak buďme spolu. Mimo školy. Aj keby, riaditeľ vie, že sa poznáme už dlho, takže môže tušiť, že sa medzi nami niečo stane," povedal mi.
,,Myslíš to vážne?" spýtala som sa ho.
,,Smrteľné, buďme spolu. Milujeme sa, nič nám v tom nebráni, v škole budeme tak ako doteraz len mimo školy budeme pár," povedal mi.
,,Dobre," povedala som a pobozkala ho. On ma chytil za stehná a ja som si automaticky obmotala nohy okolo jeho trupu.
,,Milujem ťa, strašne moc," pošepkal mi.
,,Však aj ja teba," povedala som mu a viac ho objala.
YOU ARE READING
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...