fifteen.

2.9K 120 5
                                    

Ráno som sa zobudila vedľa Harryho. Lenže to by nebol až taký problém, ale ja som sa zobudila nahá. Bože prosím, že sa nestalo to čo si myslím.

,,Harry, vstávaj, prosím," budila som ho.

,,Čo sa deje?'" spýtal sa hneď ako vstal.

,,Čo sa stalo? Prečo som nahá?" pýtala som sa ho.

,,Neboj nestalo sa to, čo si ty myslíš. Síce si po mne vyštartovala ale ja som ťa zastavil. Nedovolil by som ti spraviť niečo čo by si potom ľutovala", povedal mi a vyzliekol si svoje tričko, ktoré mal na sebe a hneď mi ho podal. Ani som si to nevšimla. Hneď som si ho obliekla. Našťastie som mala nohavičky.

,,Ďakujem ti," objala som ho.

,,Neďakuj," usmial sa.

,,Mám ťa vážne rada," pošepkala som mu.

,,Však aj ja teba," vedela som, že sa usmial.

Odtiahla som sa a postavila som sa z postele. Vošla som k sebe do kúpeľne. Osprchovala som sa a spravila si rannú hygienu. S uterákom okolo pása som išla do izby. Harry tu našťastie nebol. Obliekla som si len teplákové kraťasy a športovú podprsenku. No čo, som doma a plus ta podprsenka vyzerá ako tričko.

Zobrala som si do ruky svoj telefón a zišla som dole. Kde boli už všetci.

,,Tu más tabletku," podávala mi ju Em.

,,Ďakujem," usmiala som sa na ňu a zobrala si od nej tu tabletku.

,,Aspoň, že dnes nemusíme isť do školy, lebo by som to ja nezvládol," hovoril Louis.

,,Musím s tebou súhlasiť," povedal Niall.

Ty dvaja to včera trošku viac prehnali. Ale tak ako vidím, nie je im až tak zle. Aj ja som pila včera trošku viac, ale mne nie je skoro vôbec, len ma trosku pobolieva hlava, to je tak všetko.

,,Čo budeme dnes robiť?" spýtal sa Harry.

,,Asi len doma budeme, keďže sa všetci tvárime jak zdochliny," zasmiala som sa.

,,Ja by som mal ísť za Dan," postavil sa Liam.

,,Kámo myslím, že tej si momentálne u riti," povedal Harry a ukázal mu nejakú fotku.

,,Ona ma vážne podviedla?" spýtal sa neveriacky Liam.

,,Vyzerá to, že hej," povedal Harry.

,,Idem jej okamžite zavolať," povedal Liam a už štartoval hore do izby.

,,Problém," zasmiala som sa.

,,Trošku, sú spolu od strednej a Liam ju chcel požiadať o ruku," povedal Louis.

,,Ouč," povedali sme s Em narovnako.

,,Ideme si pozrieť nejaký film?" spýtala som sa.

,,Jasan," usmiala sa všetci.

Posadali sme si na gauč a nechala na chalanoch nech výberu nejaký film. Ja som si sadla veľa Harryho.

Mám ho neuveriteľné rada. Viem, že by som nemala, ale ja si proste neviem pomôcť. Tie jeho zelené oči, plne pery a ostrihané vlasy na krátko. Je neuveriteľné sexi.

,,Nicol, vnímaš?" spýtal sa Niall.

,,Sorry zamyslela som sa," zasmiala som sa.

,,V pohode. My len, že film už začína," povedal Louis. Harry od kedy smr hore prehovoril snáď iba dvakrát.

,,Deje sa niečo?" zašepkala som mu do ucha.

,,Málo by?" pozrel na mňa.

,,Si nejak podozrivo ticho," povedala som mu.

,,To nič," povedal mi a pohladil má po líci.

Trápi ma, že mu niečo je. Položila som si hlavu na jeho rameno. Hneď svoju ruku prehodil cez moje rameno a viac si ma natlačil na seba. Cítila som pusu vo vlasoch. Bože, nech toto robí častejšie prosím.

,,Bože vy dvaja ste tak zlatí spolu," povedal Louis.

,,Ehm, asi ďakujeme, aj tak medzi nami nič nie je," smutné som sa usmiala. Harry si povzdychol.

Začala som vnímať film, aj keď to bolo dosť ťažké. Aj tak som skoro celý film rozmýšľala nad Harrym. Vlastné až teraz som si uvedomila, že má videl včera večer nahú. Bože môj.

,,Čo sa deje?"spýtal sa ma Harry keď som sa tukov pleskla po čele.

,,Však si ma včera videl nahú," pošepkala som mu.

,,A musím povedať, že krajšie telo som nikdy nevidel," kusol si do pery.

,,Ach jaj," povzdychla som si.

Teacher/H.S/ ✔️Where stories live. Discover now