sixteen.

3.1K 109 3
                                    

Chalani na večer odišli. Liam celý deň nevyšiel z izby. Aj som za ním párkrát bola, ale vždy ma poslal preč a na hlase bolo počuť, že plakal. A jeho červené oči, keď odchádzali, tomu nasvedčovali úplne.

,,Čo dnes bolo Harrymu?" spýtala sa ma Emily.

,,Vôbec netuším, aj mňa to trápilo," povzdychla som si.

,,Však dnes skoro nič neprehovoril a bol taký ako keby bez duše," povedala mi. Ja som si to uvedomovala.

,,Neviem, asi mu potom ešte napíšem, a čo ty a Niall, včera ste sa k sebe celkom mali," spýtala som sa jej.

,,Tak ja som sa do neho zaľúbila na tom výlete čo sme boli v tedy. A teraz s ním trávim viac a viac času po škole. Plus ma pozval do kina" povedala s usmiala sa.

,,Však to je super. Bože držím ti palce zlato," objala som ju.

,,Aj tam s ním byť ešte dva mesiace nemôžem. A skrývať to určite nechcem v škole, a bolo by mi blbo proste ho mimo školy mať stále pri sebe a v škole sa k nemu ani nepriblížiť. Na vysokú nejdem takže s ním potom môžem byť, a tu je otázka či ma on vlastne neberie len ako kamarátku," povzdychla si.

,,Neboj, neberie. Vidím ako sa na teba pozerá, tak sa pozerá len na jedlo," zasmiala som sa.

,,Však uvidíme časom, aj tak máme dva mesiace ešte čas," povedala.

,,Však jasné," usmiala som sa na ňu.

,,Idem si ja ľahnúť, lebo som dajak unavená, aj keď sme dnes nič nerobili," zasmiala sa.

,,Aj ja si pôjdem ľahnúť," tiež som sa zasmiala.

Rozlúčili sme sa a každá išla do svojej izby. Všimla dom si, že si tu Harry zabudol mikinu. Jeho obľúbenú.

Komu: Harry 💕
Zabudol si si tu mikinu 😊

Od: Harry 💕
Čo keď som ju tam nechal naschvál, lebo som chcel aby si mi napísala?🤔

Komu: Harry 💕
Aj tak by som ti napísala ❤️

Od: Harry 💕
Ináč tu mikinu si môžeš nechať, ako pamiatku ❤️😊

Komu: Harry 💕
Ale to netreba, však ťa budem mať stále pri sebe, či? A je to tvoja obľúbená😊❤️

Od: Harry 💕
Kľudne si ju nechaj ❤️ ja mám ďalšie mikiny 😊

Komu: Harry 💕
Tak ďakujem Harry💕 a čo ti dnes bolo? Pravdu

Od: Harry💕
Nič vážne neboj sa❤️ len som bol zamyslení 😂💕

Komu: Harry 💕
No dobre teda. Prepáč, Harry ale ja už si pôjdem ľahnúť som unavená 😊❤️

Od: Harry💕
Utekaj, však aj mne sa už zatvárajú oči 😂❤️ Dobrú noc, pondelok sa vidíme, ináč aby som nezabudol, piatok odchádzame do toho Francúzska 😂

Komu: Harry 💕
Jasne, to aby som si začala chystať veci😂 teším sa tam❤️ dobrú 💕

Už som mi viac neodpísal. Asi zaspal. Teším sa do toho Francúzska, lebo tam budemr len mi dvaja. Ja a Harry. Nikto nás tam poznať nebude, za čo som neuveriteľné rada.

.......

Pondelok. Zase do školy. S Em sme nastúpili do auta a vyšli sme smer škola. Našťastie dnes odovzdá sme knihy a tieto ostatné blbosti. A od zajtra už máme také pohode dni.

Vystúpili sme z auta s hneď sme si to zamierili do školy. Pri svojej skrinke som uvidela stať Jackea a Jamesa sa bozkávať nejakými babami takže určite tu neboliEl a Sophie. Očividne dnes baby nie sú v škole. Ani sa nečudujem, keďže nezmaturovali. Ich chyba.

,,Hneď jak dôjdeme do triedy tak pôjdem odovzdať tie knihy," povedala som Emily keď som sa so všetkými knihami trepala do triedy.

,,Alebo si on dôjde pre ne," zasmiala sa Em.

Nikto v triede nebol, čo som sa dosť čudovala. 

,,Ste asi jediné, ktoré dnes došli do školy," zasmial sa Liam.

,,Vonku je ešte Jack a James," povedala mu Em

,,Nemuseli by tu byť," povedala som.

,,Tak ale od vtedy čo sa stalo na tom výlete na teba nič neskúšali,že?" spýtal sa.

,,Našťastie nie," usmiala som sa.

Odovzdali sme knihy a potom sme sa už len rozprávali.Rozprávala som sa z Em a Niallovi a Harrym. Samozrejme, že sme zabudli na to, že Liam je tu a, že nás počúva. Potom keď sme si to uvedomili sme rozprávali radšej o niečom inom. Radšej. 


Teacher/H.S/ ✔️Where stories live. Discover now