Dnes je veľký deň. Áno dnes a vydávam. Dnes budem pani Styles. Som v tretom mesiaci. pohlavie ešte nevieme, ale obaja chceme dievčatko. Síce už jedno doma máme ale to vôbec nevadí. Chceme aby aj James bol veľký brat.
,,Nicol?" prišla ku mne Gemma. Ešte je len ráno a ja stojím v spálni a vyberám si oblečenie.
,,Áno Gemm?" otočila som sa na ňu len v spodnom prádle.
,,Kate sa pýta, že kedy dôjdeš dole," povedala mi.
,,Oblečiem sa a idem, len neviem čo si mám obliecť. Som síce ešte len v tretom mesiaci ale pripadám si ako keby som už bola v šiestom. Strašne veľké brucho mám," povedala som jej.
,,A nerozmýšľala si nad tým, že sa vám podarili dve?" spýtala sa ma.
,,Po pravde ani nie. A nemyslíš, že by to už bolo vidieť na predošlých ultrazvukoch?" spýtala som sa jej.
,,Nemusí to byť hneď vidieť," povedala mi.
,,Tak ja potom neviem. Dva dni po svadbe ideme na ultrazvuk, tak uvidíme čo tam bude," povedala som.
Nakoniec som si obliekla len legíny a Harryho tričko. Na svadbu sa začnem pripravovať až o dve hodiny. Zatiaľ mám čas na deti. Zatiaľ tu je len Gemma a Jack s rodinou. Má ročnú dcéru Crystal. Úplne je celá naša mama. Plánujem ešte dnes zájsť na hrob.
Išli sme dole kde sa Kate hrala s Edom.
,,Mama," zamrmlal Ed.
,,Tu som zlatíčko," zobrala som si ho na ruky.
,,Kate, potom tu chvíľku ostanete s Gemmou sami," oznámila som im.
,,Jasné, a aj Ed tu ostane?" spýtala sa ma.
,,Áno. Ja idem ochvilku preč a vrátim sa asi o hodinku," povedala som im.
,,Jasné. Ideš za rodičmi, že?" spýtala sa ma.
,,Áno," usmiala som sa.
Nakoniec som Eda položila na zem a ja som išla sa obuť. Čím skôr pôjdem tým skôr budem doma. Vzala som si kľúče od svojej Audi a vyšla som z domu. Zamierila som si to k autu. Nastúpila som a naštartovala som.
Cesta na cintorín trvala 20 minút. Stal tu čierny RR. Harryho. Spomínam si ako sme sa tu stretli.
Flashback
Vstúpila som dnu a hneď som išla k hrobu mojich rodičov. Sadla som si na lavičku, ktorá tu bola. Hneď ako som si sadla sa mi po tvári spustili slzy. Chýbajú mi. O chvíľku to bude presne rok. Zomreli pri autonehode, išli sme od babky. V tom aute som bola aj ja, a moja malá pol ročná sestrička, všetci zomreli okrem mňa. Mne sa nič nestalo okrem zlomenej ruky.
,,Nicol, čo tu robíš?" spýtal sa ma tak známi hlas.
,,Pán Styles," povedala som a utrela som si slzy.
,,Prečo plačeš?" spýtal sa ma.
,,Chýbajú mi. Neuveriteľné moc," povedala som a ukázala som hlavou na hrob.
,,Povieš mi čo sa stalo?" spýtal sa ma. Neviem prečo, ale viem, že mu môžem veriť.
,,Išli sme od babky. Ja, mama, otec a Emily. Emily mala len pol roka. Mám ešte brata ale ten s nami nebol. Mala Emily strašne veľmi plakala, lebo jej rástli zúbky a keď sa otec pozrel na mňa a Emily do zadu aby zistil čo sa deje tak do nás niekto nabúral. Nikto to neprežil až na mňa. Mne nič nebolo. Mama zomrela hneď na mieste, otec a Emily po ceste do nemocnice. Jack, môj brat, v ten deň ani nevedel, že sa niečo stalo. Až keď som mu v noci volala z nemocnice, že rodičia umreli. Teraz bývam iba s Jackeom a jeho priateľku," povedala som mu a ešte viac som sa rozplakala. Objal ma. Nečakala som to.
Na moju sestru som bola strašne naviazaná aj keď bola ešte dosť malá. Všade som ju brala so sebou.
,,To mi je ľúto. Ja som prišiel o priateľku a nenarodené dieťa. Je tomu rok. Tak strašne som sa tešil až som o obé prišiel. Umreli pri pôrode. Chloe zlyhalo srdce a dieťa, teda moja malá princezná, sa narodila už mŕtva. Nezvládal som to, no nakoniec som sa postavil na vlastné nohy. Pozri Nicol, neviem aké to je prísť o rodičov, ale ver, že vždy tu bude niekto kto tu bude stále pre teba. Či už tvoj brat alebo hoci kto," povedal mi.
Musela som sa usmiať nad spomienkov. Vybrala som sa teda k hrobu mojich rodičov. Ako som si myslela tam tam sedel Harry.
,,Pán Styles," povedala som. Hneď sa na mňa pozrel.
,,Slečna Collins, čo vy tu?" spýtal sa ma. Hra tú istú hru čo ja.
,,Ale dnes mám svoj veľký deň a pred tým som prišla pozrieť svojich rodičov. A čo vy?" tiež som sa ho spýtala.
,,Viete. Aj ja mám dnes svoj veľký deň. A prišiel som pozrieť svoje dve lásky. Znamenali pre mňa veľa, no teraz mám ďalšiu rodinu a tiež ich milujem nadovšetko," oznámil mi.
,,Však aj my teba milujeme," usmiala som sa.
,,Ach Nicol. Myslíš, že by sme sa my dvaja vôbec bavili ak by tunika ešte Chloe?" spýtal sa ma.
,,Sama neviem Harry. Možno áno možno nie, ale viem, že keby tu bola, my dvaja by sme spolu teraz nečakali ďalšie dieťa a dnes sa nebrali," objala som ho.
,,Ja viem. Možno sa mali stať zlé veci aby sa stali tie krásne," bolo počuť, že sa usmial.
,,Asi áno," usmiala som sa aj ja.
,,Milujem ťa a navždy budem," pobozkal ma.
,,Však aj ja teba Harry Edward Styles," povedala som mu.
CITEȘTI
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...