fifty-five

1.6K 80 0
                                    

,,Zlato, ty a ja dnes večer rande?" spýtal som sa jej.

,,Súhlasím, ale čo deti?" spýtala sa ma.

,,Zaobstarané, postráži ich Liam," pobozkal som.

,,A potom si spravíme aj krásny večer," usmial som sa.

,,Nemôžeme nechať deti u Liama celý deň plus noc," povedala mi.

,,Neboj sa, do 5pm budú deti s nami a potom pôjdu pekne k Liamovi a ráno už budú u nás," povedal som jej.

,,Tak dobre," usmiala sa.

Celý ten čas sme boli na pláži. Bláznil som sa z deťmi a užíval si chvíle s Nicol. Večer ju totiž chcem požiadať o ruku. Dúfam, že povie áno.

,,Tak ja sa idem pomaly chystať," pobozkala ma Nicol. Stále mala ešte hodinu čas. Ale tak ženy.

,,Dobre, ja sa pôjdem chystať asi o takú pol hodinku," povedal som jej.

Postavila sa a odišla. Ja som sa ešte maznal s Edom a potom som s ním bol aj chvíľku vo vode. Potom som deti nechal Liamovi a išiel som do domu. Nemali sme to ďaleko takže som mal šťastie.

Ja mám veci pripravené v Liamovej izbe, nech sa Nicol môže obliekať u nás v izbe.

.....

Presne o šiestej som ju čakal dole. Po chvíľke došla aj ona. Bola nádherná. Mala na sebe biele šaty pod ktoré nešla podprsenka. Vlasy mala v cope a namaľovaná nebola.

 Vlasy mala v cope a namaľovaná nebola

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vážne bola nádherná.

,,Si nádherná," povedal som jej a prišiel som k nej.

,,Aj ty si krásny," pobozkala ma.

,,Možno zeme ísť?" spýtal som sa.

,,Ho," usmiala sa.

Chytil som ju za ruku a išiel som na pláž. Bol tam altánok v ktorom bola prichystaná večera. Došli sme tam do 10 minút.

,,Bože, Harry to je nádhera," povedala a objala ma.

,,Pre teba všetko zlato," povedal som jej.

Išli sme si sadnú. Hneď sme sa pustili do večere. Losos a zemiaky. Niečo vynikajúce. Počas jedenia sme sa rozprávali a spomínali na staré časy.

,,Nicol, viem, že sa poznáme len dva roky a hodíme spolu len rok. Ale máme spolu nádherného syna. Viem, že sme si neprešli ani ľahkým obdobím keď sa malý narodil. Mrzí ma všetko zle čo sa medzi nami stalo. Ja vlastne neviem ani prečo som vtrfy odišiel a nenechal si to vysvetliť. Bol som zlý a uvedomujem si to. Milujem ťa z celého svojho srdca," povedal som a kľakol som si na jedno koleno.

,,A preto sa ta pýtam. Nicol Collins moja žiačka a následne priateľka, staneš sa mojou ženou?" spýtal som sa a zvrecka som vytiahol semišovú krabičku a otvoril ju.

,,Áno," začala hneď kývať hlavou. Nasadil som jej prsteň a ona ma objala a pobozkala.

,,Milujem ťa," povedala do bozku.

,,Však aj ja teba miláčik. Ani nevieš ako moc," pobozkal som ju zase.

Teacher/H.S/ ✔️Where stories live. Discover now