Keď sme vyšli z bazéna tak ja som išla prezliecť Kate do suchého oblečenia. Musíme sa prichystať lebo o chvíľku dôjdu už aj chalani.
,,Nicol?" vošla do spálne, kde som sa ja prezliekla, Kate.
,,Áno zlatíčko?" otočila som sa na ňu.
,,Zapletieš mi prosím ťa vlasy?" spýtala sa ma.
,,Samozrejme. Skoč do kúpeľne pre hrebeň a gumičky, je tam tatino povedal mu nech ti ich podá," povedala som jej a usmiala sa na ňu.
Po chvíľke prišla. Mala dosť divný grimasu na tvári.
,,Čo sa tak kyslo tváriš?" spýtala som sa jej zo smiechom a posadila som ju na stoličku.
,,On tam bol nahý," povedala a zakryla si rukou oči.
,,Moja teraz budeš mať traumu čo?" spýtala som sa jej zo smiechom.
,,Len aby mi o pár rokov nedošla povedať, že jej nejaký úchyl poslal hole fotky," vošiel do izby Harry.
,,Prestaň," napomenula som ho.
Malej som spravila dva priberané copy. Ma celkom husté vlasy.
Niekto zazvonil. Chalani prišli. Chytila som Kate za ruku a išli sme spolu dole. Bolo vidieť, že Kate je nervózna. Nečudujem sa jej. Chalanov uvidí prvý raz. Aj mňa videla prvýkrat ale Harry jej o mne hovoril, čo som zistila.
,,Neboj chalani sú dobrý a aj ich priateľky a ujo Louis ma aj bábo," povedala som jej.
,,Okej," usmiala sa na mňa.
Harry otvoril. Hneď sa začal vítať s chalanmi a babami.
,,Tak ľudia, toto je moja dcéra Kae," povedal im a pri Tom sa usmieval.
,,Ahoj Kate. Ja som ujo Niall a toto je Liam, Louis, Emily, Sophie a El. A tento malý tu je William," prihovoril sa jej Niall.
,,Dobrý deň," povedala a viac sa na mňa natlačila.
,,Môžem nám týkať," usmial sa na ňu Louis.
,,Dobre," povedala po tichu.
,,Musí si len zvyknúť," usmial sa Harry.
,,My ju chápeme," zasmial sa Liam.
,,No čo ideme na záhradu nie?" spýtala som sa.
,,Jojo," povedali ostatní.
,,Donesiem deku aby si Willa mohol dať na ňu," povedal Harry.
Harry išiel k nám do izby a my sme išli von. Kate sa stále držala pri mne. To dieťa som si neuveriteľne obľúbila. Zo začiatku som bola na Harryho nahnevaná a ešte k tomu keď som zistil, že mi to vôbec nechcel povedať. Kate sa podobá strašné na Harryho a dúfam, že rozum bude mať tiež po ňom v dospelosti a nie po Kendall.
Kendall Jenner. Modelka, prerušila štúdium na škole kvôli modelingu. Aj sa špekulovalo o tím, že je tehotná no ona to popiera. Nikde nezverejňovala fotky malej ani kde boli oni dve. A vlastne ani nikto z jej rodiny. Tá mala bola doteraz skrývana. Chodievala vôbec von? A vlastne mohla keď bola stále s pestúnkami.
,,Ujo Louis?" spýtala sa nesmelo Kate.
,,Áno Kate," Louis na ňu pozrel.
,,Mohla by som sa ísť hrať s Williamom?" spýtala sa ho.
,,Samozrejme," povedal jej.
,,Pôjdem s nimi. Vy sa zatiaľ porozprávajte s Harrymz dlho ste sa nevideli," usmiala som sa a od Louiho si zobrala a Williama. Ten si hneď na mňa položil hlavičku.
,,Ten je zlatý. Aj môj braček bude taký?" spýtala sa ma.
,,Samozrejme. Len dúfam, že sa bude viac podobať na mňa ako aj Harryho, lebo už jeden malý Styles tu stačí," povedala som jej a zasmiala som sa.
,,Ja nemám priezvisko po tatinovi," zosmutnela.
,, Vážne?" spýtala som sa.
,,Hej, síce ho mám v rodom liste, či ako sa to volá, že je Harry Styles môj otec, ale priezvisko mám Jenner," povedala mi.
,,Ale aj tak patriš do rodiny Styles," usmiala som sa na ňu.
VOUS LISEZ
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...