fifty-one

1.6K 85 0
                                    

,,Zlato musím ti niečo povedať," vošiel do správne Harry. Uspávala som akurát Eda.

,,Počúvam ťa, ale prosím nie nahlas. Potrebujem ho uspať," povedala som mu. Edward ma už 4 mesiace.

,,S chalanmi sme skončili v škole," povedal a ľahol si k nám.

,,Čo prečo?" spýtala som sa.

,,Chceme sa začať venovať hudbe," povedala a pohladil Eda po chrbte. Vedel, že to ho uspáva.

,, To je skvelé," povedala som mu.

,,Aj ja si myslím vieš, síce učiteľstvo milujem ale hudba je to čo ma baví a chcem v živote robiť," povedal mi.

,,Choď si za tým. Začnite najprv len tak v baroch hrať a možno sa vám niekto ozve," povedala som mu a postavila som sa z postele.

,,Čo budeme robiť keď malý spí?" spýtala som sa Harry už v obývačke.

,,Ja by som mal jeden nápad,"  pobozkal ma.

,,Aký?" spýtala som sa ho aj keď som vedela na čo naráža.

,,Ty, ja, gauč," povedal medzi bozky.

,,A čo tak od jesť malého do jeho izby a  my by sme boli vo svojej?" navrhla som.

,,To nie je zlý nápad," povedal mi a už vybehol hore. Hneď som išla za ním.

Akurát mám na rukách Eda a dával ho do jeho izby. Ja som pomaly išla do spálne kde som si ľahla na posteľ. Po chvíľke došiel Harry.

,,Trošku sa prebral ale už zase spí, povedal mi a prišiel ku mne.

Začal ma zase bozkávať. Jemné ale vášnivo. Do tohto bozku som dala všetku svoju lásku. Harryho milujem najviac na svete a som rada, že ho mám.

Začal my vysliekať tričko. Odhodil ho niekam do kúta izby. Podprsenku som nemala keďže do a chodím bez nej. Harry sa hneď pridal na moje bradavky. Jednu smúľal a druhú stakacal medzi prstami. Musela som vzdychnúť.

,,Bože Harold," vzdychla som.

,,Miláčik tichšie lebo zobudíš Edwarda," povedal mu a začal mi bozkávať bruško. Už som mala len nohavičky na sebe.

No mne sa vadilo, že ja som už kolo nahá a on je stále oblečený. Najprv som ho prevrátila, takže on ležal a ja som bola na ňom. Vyzliekla som mu tričko a následne tepláky. Už mám peknú hrču v boxerkách.

,,Hm, nadržaný," pošepkala som.

,,To kvôli tebe," vzdychol.

Začala som mu bozkávať jeho tehličky. Až som bozkami prešla k lemu boxerok. Pomaly som ich stíhala až na mňa vyskočil Harryho poklad. Jemné som mu dala bozk na špičku a následne si ho dala celého do pusy. Harry vzdychol. Milujem keď vzdychá. Hlavou som začala kmitať hore-dolu. Vedela som ako si to Harry užíva keď v Tom niekto začal zvoniť na zvonček ako besný.

,,Nie, prečo práve teraz," zastonal Harry.

,,Zlato musím tam ísť lebo ak ten dotyčný zobudí malého ho zabijem!" povedala som a postavila som sa od Harryho.

,,Aspoň mi daj ešte pusu pred tým ako sa pôjdem dorobiť sám," povedal mi.

Dala som mu rýchlo bozk, zobrala si Harryho tričko a utekala dole. Malý sa zatiaľ neprebral. Otvorila som dvere a tam stála uplakaná Kate s červenou tvárou.

,,Kate pre boha čo sa stalo?" hneď som sa jej spýtala.

,,Nicol môžem tu byť, že áno?" spýtala sa ma.

,,Jasné poď, a povedz prečo plačeš a prečo máš červené líce?" spýtala som sa jej.

,,Mama ma udrela lebo som povedala, že chcem ísť k vám, že chcem byť s Eddiem. Lenže ona povedala ,že keď teraz odídem tak sa nemám vraciať a dala mi facku. Ja tam už nechcem ísť," povedala a objala ma.

,,Zlato kto zvo...Kate!" ozval sa Harry za nami.

,,Tati," povedala Kate a hneď vyskočila Harrymu na ruky.

,,Harry, Kendall jej dala facku, lebo mala chcela ísť k nám," povedala som mu.

,,To vážne spravila?" spýtal sa jej Harry.

,,Áno, a ešte povedala, že keď teraz odídem tak sa už nemám vraciať," povedala a viac ho objala.

,,Dala ti mama už niekedy facku?" spýtala sa jej Harry.

,,Veľakrát," povedala a viac sa rozplakala.

,,Teraz zostaneš u nás na dobu neurčitú," rozhodol Harry.

,,Mama ma bude hľadať," povedala Kate.

,,Aj keď, určite vie kde si ale ja ťa jej nedám," povedal Harry a dal jej pusu na čelo.

Teacher/H.S/ ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang