Už sme na izbách. Teda, s chalanmi sme prenajali na týždeň dom pri pláži. A je to tu nádherné. Nicol prave leží na posteli a kojí Eda. Jak rád by som bol na jeho mieste.
,,Kde je vlastne Kate?" spýtal som sa jej a ľahol si k nim na posteľ.
,,Povedala, že pôjde za Niallom," usmiala sa na mňa.
,,Dobre," pobozkal som ju.
,,Dnes budeme len tu a zajtra ráno sa pôjde na pláž," povedal som jej.
,,Okej, aj tak som unavená jak pes a deti podľa mňa tiež," zasmiala sa.
,,Ináč, Kate tu bude mať narodky," povedal som jej a pozrel sa na ňu.
,,Ja tu pre ňu nemám darček," posmutnela.
,,To nič. Povieme jej, že to oslávime doma," objal som Nicol na čo Ed hneď začal mrnčať. Žiarlivec.
,,Nežiarli miláčik, ja som mal maminku skôr ako ty," povedal som mu a dal som mu pusu na lice na čo
sa začal smiať.Začal som mu dávať pusy po celom tele. Bol len v plienke a ja viem aký je on šteklivý. A asi ho musím aj pichať, lebo mám už jemné strnisko čo u mňa nie je zvykom.
,,Bože Harry nerob mu, hen ako sa smeje," smiala sa aj Nicol. Ed sa nesmiem on pištal. Toto ma po Nicol. Ale aj smiech má jej.
,,Tatinko ťa ľúbi," povedal som Eddiemu a zase ho začal všade bozkávať.
,,Však aj ja ťa ľúbim tati," povedala Nicol, ale akože to povedal Ed.
,,Moja láska tento tu," povedal som a ľahol som si a Eda som si zobral na seba. Hlavičku už drží nejaký ten mesiac a na brucho sa začal otáčať nedávno a dosť sa mu tam páči lebo je tak stále.
,,A ja som čo?" spýtala sa ma Nicol.
,,Moje láska tiež. Ale ty si väčšia aj keď Ed je zlatíčko, ale teba milujem," pobozkal som ju na čo som na líci ucítil malého ruku. Vážne mi dal môj syn facku? Aj keď nebolela a ledva ledva ju podľa mňa dal na moje líce, ale aj tak.
,,Ty mi budeš takto robiť zle keď sa budem bozkávať s mamičkou? Áno? Však ty počkaj," povedal som a začal som sa smiať. Malého som chytil na ruky a zdvihol ho nad seba. Toto miloval. Vždy sa začal smiať ako blázon.
,,Harry nezabudni, že malý musí ísť poobede spať, a ty ho tu rozblaznievaš," povedala mi.
,,Neboj, aspoň sa unaví," povedal som jej.
Asi ešte hodinku sme sa s ním hrali a potom zrázu zaspal. Proste sa smial a zrázu bolo ticho. Tak som ho uložiť do postele a my sme odišli z izby. Nikto nebol v obývačke ale hlasy sme počuli zo záhrady. Takže sme sa tam vybrali.
,,Vy ste čo robili hore?" spýtal sa Louis.
,,Snažili sa uspať malého ale Harry sa s ním bláznil," oznámila Nicol.
,,Ten malý mi dal facku," zasmial som sa.
,,Aspoň niekto," zasmial sa aj Liam na čo si odomna zaslúžil pohlavok.
,,Unavená som," sťažovala sa Emily.
,,To asi každý po tom lete," povedal Niall a pritiahol si Emily k sebe.
Keď som sa tak pozeral tak Louis bol s El v objatí a na nich sedel Will. Liam bol so Sophie a hladil jej bruško. Áno je tehotná. Kate sedela na stoličke a jedla nejaký koláč.
,,Keď dôjdeme z dovolenky ideme si adoptovať malé dievčatko," oznámil Niall.
,,To je skvelé! Koľko má a ako sa volá?" spýtala sa hneď Nicol. Najlepšia kamarátka.
,,Ma 4 mesiace takže tak ako ten váš. A narodili sa aj v ten istý deň. A volá sa Bella," oznámila Emily.
,,Možno raz skončia s Edom spolu," zasmial som sa.
,,Styles moc sa nesmej, lebo ak budú vážne spolu raz a Ed jej ublíži tak nebudem brať ohľad na to, že to je syn môjho kamaráta," povedal Niall a zasmial sa.
YOU ARE READING
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...