,,Riaditeľ o nas vie," povedal som jej.
,,Vyhodia ťa?" spýtala sa ma smutné.
,,Nie. Chápe, že sme sa dali dokopy keďže sa poznáme strašne dlho," povedal som jej a objal ju.
,,Dobre, poďme dole," povedala mi a pobozkala ma.
Ruka v ruke sme išli dole. Som neuveriteľné rád, že mám toto zlatíčko. Je pre mňa všetkým a želám si aby už bolo po škole aby sme mohli zverejňovať naše fotky. Teraz ich mám ešte len uložené v telefóne a na tapete. Aspoň, že v škole nevytahujem telefón.
,,Už v poriadku?" spýtala sa Emily.
,,Áno," povedali sme naraz.
,,Harry, chcel si nám povedať to, že prečo si bol u riaditeľa," povedal Louis
,,Zistil o mne a o Nicol. Je s tým v poriadku len si máme dávať pozor do konca školského roka," povedal som.
,,Takže nemáš padáka?" spýtal sa pre istotu Liam.
,,Nie. Teraz si už len želám nech je koniec. Nech môžem byť s touto princeznou stále," povedal som.
,,Ako keby si s ňou teraz stále nebol," povedal Niall.
,,Ticho," zasmiali sme sa.
.......
Konečne nastal ten deň, ktorý sme tak moc očakávali. Konečne je koniec školského roka. Za tento mesiac a pol sa nič nestalo. Akurát, že Liam si našiel novú priateľku. Sophie. Nie tu čo je jeho bývalá žiačka, ale jeho spolužiačka zo základky. Som za neho rád.
Ja som šťastný s Nicol. Milujem ju snáď ešte viac ako na začiatku. Napoly bývam u nej. Navrhla mi to ona sama. A musím povedať, že aj Niall je tam stále. Ale tak ma tam priateľku tak čo.
,,Nicol pamätáš, čo som ti povedal v Paríži?" spýtal som sa jej.
,,Nie," zasmiala sa. Milujem jej smiech.
,,Milujem keď sa smeješ. A povedal som, že hneď ako skončí škola ťa zoberiem von. Takže dnes večer, ty a ja," povedal som jej.
,,Platí," pobozkala ma.
Už sme našťastie doma. Teda u nej. Sú tu všetci. Aj ostatní chalani z ich priateľkami. Našťastie si baby s nimi rozumejú.
,,Pozrieme si niečo?" navrhla El, Louisova priateľka.
,,Jasné," súhlasili sme všetci.
Nakoniec tam pustili Manžel na skúšku. Musím povedať, že to bol fakt super film.
,, Tak ja sa idem chystať," postavila sa odomna Nicol. Pobozkala ma a odišla hore do izby.
,,Kam ide?" spýtal sa Louis.
,,Máme rande," usmial som sa.
Keď s teraz tak zamyslím, tak to je naše prvé rande.
,,Jaj tak, už môžete byť na verejnosti ako pár," zasmial sa Liam.
,,Tomu ver. Som za to neuveriteľné rád. Už konečne nie je moja žiačka," povedal som.
Ja som sa našťastie nemusel obliekať ináč, keďže som mal rifle a obyčajne tričko. Ideme len do kina a prejsť sa.
,,Tak môžeme ísť," došla dole Nicol.
Mala na sebe čierne rifle, tmavo zelený crop top a moju mikinu. Milujem keď nosí moje veci.
,,Tak ahojte," pozdravili sme ucha ruka v ruke sme sa vybrali ku mne do auta.
Cesta do kina trvala asi 20 minút. Ideme na rozprávku. Hotel Transylvania 3. Ani sme dospelí a ideme na rozprávku. No a čo?
....
Ten film bol úplne super. Tak ako sme sa nasmiali tu, tak tak sme sa nezasmiali už dlho.
,,Ideme sa prejst, nie?" spýtal som sa jej.
,,Jasné," usmiala sa chytila ma za ruku.
Išli sme do neďalekého parku. Tento pár má pre mňa dosť veľkú cenu.
,,Je to tu krásne," Sadli sme si na lavičku.
,,To áno. Dosť často som sem chodil s Chloe. Keď bola tehotná tak sme išli k fontáne a hodili do nej mincu pre šťastie. Lenže mne to šťastie nejak neprialo v tedy. No teraz mám teba," pozrel som na ňu.
,,Verím, že budeš mať šťastie. Ja som si do teraz myslela, že nikdy nenájdem lásku môjho života. No mám teba a som neuveriteľné šťastná. Sme spolu ešte len mesiac a ja musím povedať, že to bol ten najkrajší mesiac na svete. Milujem ťa," povedala mi a objiala má.
,,Aj ja som šťastný. Mám teba, už od začiatku si sa mi páčila. To ako si sedela sama v prednej lavici mi nejak nesedelo. A potom ako sme išli s Liamom na tú chatu, či čo to bolo a ty si sedela so mnou a ja som ťa držal za ruku, boli niečo neuveriteľné. Nikdy by som babu po nejakom krátkom čase nechytil za ruku, no k tebe má niečo ťahalo. A potom došiel Paríž. V tedy ako si sa so mnou nebavila som si uvedomil, že ťa vážne moc milujem a, že pre mňa moc znamenáš, a pozri teraz som tu s tebou," usmial som sa.
Chcem sa vopred ospravedlniť, ale od zajtra až do pondelka nevyjdú časti idem na pár dní mimo domu a nechcem si míňať data, pokúsim sa niečo napísať do poznámok aby som to potom mohla od pondelka zase zverejňovať 🍉❤️
DU LIEST GERADE
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...