Nicol p.o.v
Po týždni a pol sme konečne doma. Na dovolenke boli síce skvelo, ale doma je doma. Už aj Ed bol nervózny. Kate sa s chalanmi ešte viac zblížila ako bola. Priam ich miluje ako svojich strýkov.
,,Zlato?" prišiel ku mne Harry.
,,Áno," pozrela som na neho a ďalej sa hrala s Edom.
,,Možno je skoro, ale chcel byom ďalšie dieťa," ľahol si k nám.
,,Máš už dve," zasmiala som sa.
,,Nevadí," usmial sa na mňa.
,,Harry pozri, dáme tomu čas. Budeme sa snažiť ale nebudeme na to tlačiť platí?" spýtala som sa ho.
,,Platí," povedal a nahol sa ku mne aby ma mohol pobozkať. Bozk som s radosťou dala.
,,Milujem ťa," povedala som mu.
,,Aj ja teba láska," ešte raz ma pobozkal.
,,Tati," vbehla do izby Kate.
,,Áno zlatíčko," povedal jej Harry.
,,Kedy bude svadba?" spýtala sa.
,,To ešte nevieme zlatíčko. Ale dúfam, že čo najskôr," ozvala som sa.
,,Už sa teším," usmiala sa a ľahla si k nám.
.....
O tri mesiace...
Už týždeň viem, že v brušku nosím ďalšie Harryho dieťa. Ed ma už 7 pomaly 8 mesiacov. Už sa stavia na nohy a keď ho držím za ruky tak aj chodiť vie.
A čo práve teraz robím? Cupitám s Edom po celej obývačke stále do kola lebo no ho momentálne zaujme na viac ako 5 minút.
Pýtate sa kde je Harry? Harry išiel s chalanmi na menšie turné po anglicku.
Dnes k nám dôjdu baby. Emily s Bellou. Áno nakoniec si s Niallom adoptovali dievčatko. Eleanor s Williamom a s malou Rose v brušku. Je v 3 mesiaci. Očividne sa im mala podarila na spoločnej dovolenke. Sophie tiež s bruškom. Je v druhom mesiaci.
,,Nicol?" prišla za mnou Kate. Tá nakonie u nás býva.
,,Áno zlatíčko?" povedala som a pozrela som na ňu.
,,Kedy dôjde oco?" spýtala sa ma.
,,Dnes miláčik, ale až keď ti budeš spinkať večer," povedala som jej.
,,A nemôžem na neho počkať?" spýtala sa ma.
,,Nie miláčik. Dôjde dosť neskoro," povedala som jej.
,,No dobre," povedala.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Teacher/H.S/ ✔️
FanficOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...