Sevgili okurum SudeSava için :)
Duştan çıktığımda üstümde kalan son yorgunluk kırıntılarıda suyla beraber akıp gitmişti.Üstüme şortumu ve bluzumu giyip mutfağa geçtim.Akşamları ve geceleri çalışmadığım,huzura erdiğim zamanlardı ve bu zamanlar için ayırdığım özel dolabımda abur cuburlarımı her zaman hazır bulundururdum.Dolabı açıp bir paket cipsle beraber tv başına geçtim ve güzel bir film aramaya başladım.Karanlıkta,sokak lambasının odama vuran ışığının eşliğinde film izlemek çok hoşuma gidiyordu.Özelliklede izlediğim güzel bir aşk filmiyse tamamiyle dünyadan sıyrılıp kendimi filme kaptırıyordum ve oradaki asıl kız ben oluyordum.Güzel bir aşk filmine gelince durup hemen cips paketini açtım ve koltuğa iyice uzandım.Filmin ortaları olmalıydı.Kadın ve adam yataktan beraber kalkmışlardı birazdan yaşadıkları aşkı yaşayan ve o kızın yerinde olan ben olacaktım.Onların aşklarına hayran hayran bakarken birden aklıma takı seti aldığım zaman kadının söyledikleri geldi ve filmde ki adamın yüzü gidip birden Ares'in yüzünü görmeye başladım kadın ise bendim. KAdını yani beni Ares öpüyordu ve elleri üstünde yani üstümde geziniyordu tam yatağa atacakken kanalı değiştirdim.Güzel bir akşam geçirmek istiyordum sadece güzel ve huzurlu bir akşam.Onsuz bir akşam...Aklımın oynadığı bir anlık oyuna yenilmeyecektim.Ağzıma cips atarak yeni bir film aradım.Bu seferki komedi filmiydi.Filmi cipsin eşliğinde izlemeye başladım.Jim Carrey'in filmlerinden biriydi ve o adam gerçekten güldürmeyi bilen nadir oyunculardandı.Kısa sürede filme kendimi kaptırdım.Komik sahneler beni o kadar çok güldürüyordu ki defalarca cips boğazıma takılmıştı ve ben hala gülmeye çalışıyordum.Hunhanca yediğim cips kırıntıları ağzımla beraber her yerime yapışmışlardı.Filmde komik bir aile vardı bu beni birden duygulandırmıştı.Annem olsa cipsi her yerime döktüğüm için kızardı ve bende oflardım.Şimdiyse yanımda olmasını istiyordum bana kızsa da umrumda değildi.Adam tek çocuğu olan kızıyla eğleniyordu.Komikti fakat ben artık gülemiyordum.Aklıma babam gelmişti.Ben çok küçükken filmde gördüğüm adam gibi benimle oyunlar oynardı,haylazlıklarıma katlanırdı.Fakat onlar çok eskide kalmıştı.Artık yanımda yoktu ne annemin yanındaydı ne kardeşimin ne de benim.Hayatımızdan bir anda çıkmıştı.Hala neden gittiğini,başına bir şey gelip gelmediğini bilmiyorduk.Annem ailesine karşı gelip babamla evlenmişti ve beraber babamın yaşadığı ülkeye gelmişti.Birbirlerini çok sevdiği herkes tarafından rahatlıkla anlaşılırdı çünkü onlar hep elele ve gözgöze olmuşlardı.O gittikten sonra annem eski neşeli kadın değildi artık.Babam hakkında bir sürü şey duyduk.Her şeye inana bilirdim ama her şeye.Bir şey hariç oda başkasına gittiğine işte ona inanamazdım.Film komedi olmasına rağmen kendimi depresif moduma soktuğum için gülümsedim.Kaç gündür annemle ve kardeşimle konuşamamıştım.Annem çalıştığı için üstüne gitmek istemiyordum fakat benim şapşal,sevgili kardeşim en azından mesaj atabilirdi.Son kırıntıların kaldığı cips paketini bırakıp cebimden telefonumu aldım.Yine kapanmıştı açılması için beklemeye başladım.Henüz bozulmaması gerekiyordu yoksa telefonsuz napardım ben.Açılınca mesaj bölüme girdim.
''Dolunay, benim şapşal kardeşim ablanı neden hiç merak etmiyorsun?''
Burada saat geç olmasına rağmen Türkiye'de henüz saat erkendi.Kardeşim telefonu elinden düşürmediği için her an mesaj gelebilirdi.TElefonu bırakmak yerine elimde tutmayı tercih ettim ve belgesel açıp izlemeye başladım.Tahmin ettiğim gibi kısa sürede telefonumdan mesaj sesi geldi ve gülümseyerek açtım.
''Tabiki seni merak ediyorum benim şapşal ablam ama yazmaya zaman bulamadım.''
''Kafanı oyunlarından kaldırıp biraz etrafına bakmayı dene.''
''Of abla sende annem gibi olmaya başladın.Telefonu elimde tutmamı istemez,bilgisayar başında durmama kızar.Anlaşılan sende yaşlanıyorsun.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESRARENGİZ :TeenAwardsTr2014 En Yeni Teen Fiction Hikayesi
Teen Fiction©Tüm telif hakları saklıdır. ESRARENGİZ; Ares'in ve Dora'nın macera dolu,tutku dolu ve çarpıcı hikayesi. Bu aşk klasik değil,alıntı değil... Bu aşk savaş dolu,bu aşk masum,bu aşk hırçın ve bu aşk cezbedici. ''Sert ve Seksi yazarından.''