Hayatı boyunca düşmanlarında olduğu kadar kadınların da gözhapsinde olmuştu.Kadınlar onda sadece para ve onların işine yarayacak bir isimden fazlasını bulmuşlardı.Buldukları en önemli şey vücudu ve yüzüydü.Tabiki kadınların para uğruna yaşlı moruklarla beraber olduklarını iyi biliyordu hatta kendisiyle sadece para için beraber olduklarını ve yakışıklılığın sadece yüklü miktarda bir avans olduğunu da.Bunu hiçbir zaman umursamamıştı.Kendisinin de onlardan istediği şey sadece güzel bir geceydi,sadece seksti o kadar.Aynı yatakta uyumak yoktu,öpüşmek ve bağlılıkta kesinlikle yoktu.İstediği, kadında aradığı tek şey güzel bir vücuttu ve tabiki seks için istekli ve tecrübeli olmasıydı.Bu zamana kadar hiçbir kadınla isteği haricinde kesinlikle yatmamıştı.İşin garip tarafı aslında bu zamana kadar bütün kadınların onu deli gibi istemesi olmuştu fakat hayatında ilk defa bir kadın onu istememişti.Ve lanet olsun ki hayatında ilk defa birini zorla elde etmiş,tecavüz etmişti.Bunu düşündükçe kendine kızıyordu.Yaptığı sadece bir anlık bir sinirdi ve bunu yapması kendini küçük düşürmüştü.Kadın onu istemeliydi o kadını değil.Kadın peşinden koşmalıydı lanet olsun bir saniye dahi olsa o değil.Her ne olursa olsun pişman olmamalı ve zerre kadar üzülmemeliydi.Onu en çok kızdıran şey de kalbinin bir anda yumuşamasıydı.Kendi çalışanına tecavüz etmiş olabilirdi fakat bunu o da istiyordu.Kabul etmemiş gibi gözükse de istiyordu işte,bunu bakışlarından anlayabiliyordu.Sadece birkaç saatlik bir şey olsa da tenini hala hissedebiliyordu,hatırlıyordu.Yatağında yattığı gün göğüsleriyle alay etmesine rağmen sarhoş olduğu ve bornozu üstünde tutamadığı anda olduğu gibi bedeni onu çekiiyordu.Uzun süre kadınsız kalmak onu bu kadar çok etkilemiş olmalıydı.Yoksa neden onun bedenini arzulayacaktı ki? Sayısız kadınla beraber olmuştu.Kadınların hepsi de manken olacak kadar güzeldiler fakat bedeni ve beyni onca kadını unutmuş gibi tecavüz ettiği kızı,hayatını altüst eden adamın kızını,çalışanını ,Dora'yı istiyordu.Onunla işi bittiğinde artık fahişe olduğunu söyleyip tokat atmıştı.Bu üzüldüğü anlamına gelmeliydi fakat o yinede sabah sabah Andrian'ın sevgi dolu kollarına koşmayı ihmal etmemişti.Anlaşılan biraz ağlamak,yatağı parçalamak üzüntüsünü geçirmeye yetmişti.Bu da demek oluyorduki sevişmek onun için bir sorun teşkil etmiyordu.Onu ailesiyle tehdit ettiğinde ciddiydi.Bunu yapardı ve evet bundan zevk alabilirdi.Ne cüretle hala kendisine karşı geliyordu bunu aklı almıyordu.Onca düşmanının,mafyaların,çetelerin ve katillerin korkulu rüyası haline gelen Ares WATSON'a küçücük bir kız hem de düşmanı olan ve aynı zamanda çalışanı olan üstüne üstlük birlikte olduğu Dora YILMAZ karşı geliyordu.Fısıltı gazetesinden daha hızlı haberler yayan cemiyet bunu duyacak olsaydı ünü yerle bir olurdu.Bunu düşününce nedense gülümsedi.Aslında aklını kurcalayan en önemli şey de Monica'nın bitmek tükenmek bilmeyen konuşmasına sabırla katlanmaya çalışırken neden Dora'yı düşündüğüydü.Çoğu zaman ona katlanmakta zorluk çekiyordu,hatta her zaman zorluk çekiyordu ama şuan yanında çene çalan kadının Monica yerine onun olmasını tercih eder hale gelmişti.Monica'ya susmasını söyleyemezdi fakat Dora'yı denize dahi atabilirdi.Ah hayır bu kötü bir seçim olurdu.Sonunda yine onu kurtarmak zorunda kalan kendisi olacaktı.
''Sen iyi misin Ares?Ne düşünüyorsun?''
''İşler kafama takıldı.Biraz yorgunum.''
''İstersen bana bir şeyler içmeye gidebiliriz.Hem dinlenmiş olursun.''
Kadının masum görünen teklifine içten içe gülmeden edemedi.Günbatımı,deniz,kumsal ve yakamoz nasıl olduysa bir anda uçup gitmişti ve kadın şuan seks için yanıp tutuşuyordu.Çalışanlarıyla seks yapmak kesinlikle yasaktı.Kendine koyduğu nadir yasaklardan biriydi.KAdınlar fazla duygusallardı ve bu saçma duygusallık işini etkileyebilirdi.Bu kesinlikle en son isteyeceği şey olurdu.Monica'yla gereğinden fazla yakındı.Aslında buna mecbur kalmıştı denebilir.Bir kadına katlanmak zorunda olmaya alışkın olmasa da katlanıyordu işte.Sebebi ise iş yaptığı insanlar arısında en işe yarayanlardan biri olmasıydı.Tabiki bunun olma sebebi babasıydı ama bir toplantı içinde Ares WATSON ismi geçiyorsa o toplantıda yer alan diğer bir isim kesinlikle Monica olurdu.Seneler sonra Monica'ya katlanmaya alışmıştı.Kadın isteğini sadece belli ediyordu,bundan ileri gidemiyordu işte bu sebepten ona katlanmakta zorluk çekmiyordu.Bir şeyler içmek cümlesi seninle deli gibi sevişmek istiyorumla eş anlamlıydı.Aslında seninle sevişmek istiyorumun ta kendisiydi.Onun odasına çıkabilirdi.Bir kadeh bir şey içebilirdi.Muhtemelen birkaç yudumla sınırlı olurdu sonra içeceği şey ise o olurdu.Henüz yirmibeş yaşında güzel bir kadındı.1.75 boylarında,ince vücutlu fakat vücut hatları oldukça muhteşem bir kadındı.Üstünde bini bir elbise vardı ve otururken daha çok kısalmıştı.Öyleki iç çamaşırını görmek kesinlikle zor olmazdı.Tabiki bu da kadının kozuydu fakat bilmediği şey Ares'in bu oyunlara düşmeyeceğiydi.Bu gece herkes bir yerlere çekilmiş gibi kumsalda kimsecikler yoktu.Bunu kullanabilirdi.Bir cevap vermek yerine elini bacaklarına götürüp parmak uçlarıyla yukarı doğru yavaşça okşayarak götürebilirdi.O anki bakışları şaşkınlık olacağı kesindi.Parmakları iç çamaşıra geldiğinde etrafına bakacağını biliyordu.Birilerinin olmadığını gördüğünde ise kendini ellerine bırakacaktı.Onu sadece okşamasıyla kendinden geçeceğini biliyordu.Elini bir anda çektiğinde ise kızgın ve şaşkın bakışlarla bakacaktı işte o an onu kucağına alacaktı ve işi ona bırakacaktı.Bunu isteyen oydu ve kesinlikle emindi kumsalda olduğu umrunda olmadan zevk çıplıklarıyla dolduracaktı geceyi.Evet bunu yapabilirdi ama yapmadı.Onu odasına bırakmak için kapısının önüne kadar geldi fakat içeri girmedi.Kadının suratındaki hayal kırıklığı görülmeyecek gibi değildi.Her zamanki gibi bunu umursamadı.Odasına giderken,henüz Dora'nın odasının kapısını görür görmez aklına sürekli burnunu çekmesi geldi.Hasta olmayı becermişti,hem de bu havada!Odasına girdiğinde ona bitki çayı götürmelerini istedi.İşler ihmal edilmeye gelmezdi değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESRARENGİZ :TeenAwardsTr2014 En Yeni Teen Fiction Hikayesi
Teen Fiction©Tüm telif hakları saklıdır. ESRARENGİZ; Ares'in ve Dora'nın macera dolu,tutku dolu ve çarpıcı hikayesi. Bu aşk klasik değil,alıntı değil... Bu aşk savaş dolu,bu aşk masum,bu aşk hırçın ve bu aşk cezbedici. ''Sert ve Seksi yazarından.''