Düşüncelerden kaçamadığım bir geceydi.Babamın birden bire karşıma çıkmasının yaşattığı şaşkınlığı tam anlamıyla yaşayamadan onun söylediği sözlere takıldığım bir gece oldu.Öyle değişik bir geceydi ki Ares'in sevgisini kendimce sınamak adına ona düşüncelerimi farkettirmeden onunla birlikte oldum.Öyle bir geceydi ki bu gece,bedenim onun elleri ve teniyle kendinden geçerken düşünceler peşimi bırakmamıştı.Bir yandan sevişip diğer yandan düşündüğüm bir gece olmuştu.Düşüncelerim de dahi onu arzulamadan edemediğim bir geceydi.
Babamın hayaliyle,onun söyledikleri sözlerin etkisiyle gece boyunca sürekli uyanmıştım.Dakikalarca düşünüp durmuş ve gözlerimi Ares'ten alamamıştım.Uyuyor olmasına ve hiçbir şeyden haberi olmamasına rağmen ondan bir cevap bekledim.İçimi rahatlatmasını,babamın bir yanlışın peşinden sürüklendiğini bana açıklamasını ve hatta inandırmasını bekledim.Sessiz çığlıklarım içimi kemirirken çoğu zaman kendimi balkonda buldum.İçinde bulunduğum çıkmaz karanlık bir duvar gibi üstüme üstüme gelirken biraz olsun rahatlamak adına kendimi rüzgarın kollarına bıraktım.Soğuk olmamasına rağmen ürpermeden edemediğim bir gece geçirmiştim.Şimdi de o balkonda gözlerim denizde öylece duruyordum.
Gözlerini açtığında her zaman olduğu gibi mutlu bir sabaha uyanmıştı.Ona eskiden anlamsız şimdiyse bir o kadar anlamlı gülümsemesi suratında yer edinirken saate baktı.Öğlen olmuştu.Umursamadı.Umursadığı şey yatağının boş tarafından başka bir şey değildi.Bundan böyle sebepsizce güldüğü sabahlara uyanacaktı her daim.Buna şimdiden alışmaya başlamıştı bile.Huzurlu bir hayata alışmaya başlamıştı.Aşka,aşkın getirdiği bütün nimetlere alışmaya başlamıştı.Dora'ya onun aşkına alışmıştı.Aşktan daha da imkansız olanı Dora'yı sevmekti aslında fakat imkansız görünen aşta Dora da hayatının odak noktası oluvermişti.Sabahları uyandığında aklında olan tek şey işi olurdu.Günü düşünürdü,kimlerle konuşacağını ne gibi işler yapacağını.Şimdiyse düşündüğü tek şey Dora'ydı.Gecesi her zamanki gibi güzel geçmişti.Yataktan kalkıp üstüne şortunu geçirip yüzünü yıkadı ve odadan çıktı.Yatağını ve hayatını neşelendiren kadın balkonda duruyordu.Esen rüzgar geceliğinin kısa eteğini kaldırırken o güzel kalçalarını gözlerinin önüne sunacakken adeta onunla oyun onuyormuşçasına eteği serbest bırakıyordu.Saçlarına yönelen rüzgar o güzel saçlarını savururken tenini gözler önüne seriyordu.Yanına yaklaştığında kollarını kendine sardığını gördü.Kendisini farkına varacağını düşünüyorken hala öylece denizi seyrediyordu.Az da olsa görebildiği kadarıyla kaşlarını çattığını görebiliyordu.Bir şeyler düşündüğü belliydi.Düşündüğü şey her neyse onu rahatsız eden bir şey olmalıydı.Onu rahatsız eden her şey kendisini de rahatsız ederdi ve şuan ediyordu.
Düşündüğü her neyse,rahatsız olmasına sebep olan her neyse o kadar kötü bir şey olmamalıydı.Kadınların her şeyi kafaya taktığını iyi biliyordu.Kısa sürede kendine gelecekti ve aklındaki her neyse uçup gidecekti.Tek yapması gereken ona neşe vermekti.Yavaşça arkasına geçip iyice yaklaştı ve ellerini kollarına koydu.Sonunda kendisini fark etmesini sağlayabilmişti.Biraz olsun ürpermişti.Ellerini kollarında dolaştırıp onun ellerini kavradı.Bedenini ona iyice yaklaştırdı.Teni soğuktu.Hava soğuk olmasa da üşümesini istemiyordu.Onu iyice kendine çekti.Kolları arasında neredeyse yok olacaktı.Öylesine savunmasızdı ki bu hali bile hoşuna gidiyordu.Onu korumak bile olağanüstü güzel bir şeydi.İçine almak istercesine sardığı beden onun için artık tek huzur kaynağıydı.Gözlerini onun baktığı yöne çevirdi ve denizinin sonsuz maviliğini seyretmeye başladı.
Tenine değdiği an arzunun esintilerini içinde bir yerlerde hissetmeye başlıyordu.Söz konusu o olduğu an doyumsuz oluyordu.Seks düşkününün teki olduğunu düşünmesini istemediğinden henüz sadece kolları arasında durmasına izin veriyordu.Seks düşkünü değildi.Ona ve onun verdiği zevke düşkündü o kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESRARENGİZ :TeenAwardsTr2014 En Yeni Teen Fiction Hikayesi
Teen Fiction©Tüm telif hakları saklıdır. ESRARENGİZ; Ares'in ve Dora'nın macera dolu,tutku dolu ve çarpıcı hikayesi. Bu aşk klasik değil,alıntı değil... Bu aşk savaş dolu,bu aşk masum,bu aşk hırçın ve bu aşk cezbedici. ''Sert ve Seksi yazarından.''