''Efendim,adama güvenebileceğinizden emin misiniz?''
''Emin olmadığım biriyle iş yaptığımı gördün mü?''
''Biliyorum fakat her ihtimale karşı adamı araştırmalıyız.İzin verirseniz...''
''Hector,bir şeyi bir kere söylerim ve üstelenmesinden hoşlanmam bunu en iyi sen biliyorsun.Üstelendiğinde neler olduğunuda iyi biliyorsun.İşinin başına dönebilirsin.''
Adrasla görüşmek için odasından çıktığından beri Hector peşini bırakmamıştı.Bütün çalışanları hakkında en ayrıntısına kadar her şeyi bilmek isterdi.Adras hakkında ise hiçbir şeyi sorgulamamıştı.Tabi Hector öyle sanıyordu.İlk defa bir konu hakkında Hectordan yardım almamıştı.Oysa en fazla güvendiği hatta tek güvendiği adamı oydu.İşiyle ilgili her şeyi hatta hayatıyla ilgili hemen her şeyi paylaştığı,güvendiği tek adamı oyken hayatının temeline çakılan önemli konuyu kimseyle paylaşma niyetinde değildi.Adras hakkında yeterince bilgiye sahip olmuştu.Her hangi bir şekilde kendisine karşı istemediği bir şey yapacak olursa onu ortadan kaldırmak kendisi için zor ve alışılmadık bir şey olmayacaktı.Sonuç olarak kendi başına işini halledebilirdi.Barda konuşmayı tercih etmesinin sebebi kalabalık arasında dikkat çekmeyecek olmasıydı.Düşündüğü gibi bar ağzına kadar doluydu.Adras'ı görür görmez adam oturduğu yerden kalkıp elini sıkmıştı.
''İşe hemen geçmek istiyorum.''
''Tabiki.Sizinle hemen bilgileri paylaşabilirim.''
''Evet.Umarım kısa sürer.'''
Adam kendine emin tavrıyla gülümseyerek başını sallayıp dosyasını açtı.Anladığı kadarıyla bu sefer biraz olsun yol kat edebillecekti.
''Verdiğiniz bilgiler çalışmalarımda pek yararlı olmadı.Verdiğiniz ismi araştırmak tahminimden daha zor oldu.Kendisi farklı isimlerde ve farklı ülkelerde görünüyor.Birkaç yeri elemeyi başardık.Kalan yerler arasında burası,Türkiye ve Amerika var.Çalışmalarımı bu yerler üzerinde sürmeye başlayacağım tabiki sizinde izninizle.''
''Güzel.Evet çalışmalar sürsün.Kendisini bir an önce görmek istiyorum.Başka bir şey var mı?''
''Yok efendim.Sonuca ulaştığım anda sizi tekra göreceğim.''
''Ödemeyi adamlarım sizinle görüşecekler.PAra önemli değil bir an önce adamı bulun.Bu geceyi otelde geçirebilirsin odan hazır.''
Her çalışan gibi para konusu onuda çeken bir şeydi.Adamlarıyla para konusunu konuştuğu anda alacağı para dudaklarının uçuklamasına bile sebep olabilirdi.Söylediği doğruydu para önemli değildi.Odasına çıkmadan önce biraz içmek iyi olacaktı.Yorucu bir gece geçirmişti.Herkesin aksine üstünde takımıyla oturuyordu.Birkaç bardaktan sonra biraz olsun içkinin verdiği etkiyle bedeni hafiflemeye başlamıştı.
''Bu gece yalnız mısın?''
Kafasını sesin geldiği yere çevirdiğinde izin almadan yanına oturan kadını gördü.Mini eteği yeterince kısa değilmiş gibi bacakbacak üstüne atmıştı.Bunun sebebi bacaklarını olabildiğince gözler önüne sermekti.İçten içe gülümsedi.Üstünde askılı bluzu vardı.Göğüsleri her an özgürlüğüne kavuşacak gibi duruyordu.Onun için doğal olan bir şeyi yapıp sütyen giyme gereği duymamıştı.Bu kadınlara alışkındı.
''Olabilir.''
''Üstündekiler seni sıkmıyor mu?''
İçtiği içki beyninide uyuşturmaya başlarken kadının söylediklerine güldü.Sonunda aklından her şey uçup gitmişti.Bunu bir an önce kullanmalıydı.Yoksa elinden bu güzel fırsatı kaçırabilirdi.Elindeki içkiyi bitirip kadının elindeki bardağıda şaşkın bakışları arasında masaya bıraktı.O şaşkın bakışlar memnuniyetle parlarken elinden tutup kalkmasını sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESRARENGİZ :TeenAwardsTr2014 En Yeni Teen Fiction Hikayesi
Teen Fiction©Tüm telif hakları saklıdır. ESRARENGİZ; Ares'in ve Dora'nın macera dolu,tutku dolu ve çarpıcı hikayesi. Bu aşk klasik değil,alıntı değil... Bu aşk savaş dolu,bu aşk masum,bu aşk hırçın ve bu aşk cezbedici. ''Sert ve Seksi yazarından.''