36.Bölüm:Yalanlar ve Gerçekler

11.4K 349 66
                                    

''Sana inanamıyorum Ares! Ciddi olamazsın.''

''Hoşuna gideceğini düşünmüştüm.Yeni bir eve geçmek mi hoşuna gider.Aslında bunu da düşünmüştüm.''

Sıradan bir gece olmamıştı.Kesinlikle sıradan bir gece değildi.Daha gençken hatta birkaç ay öncesine kadar evlilik kelimesi ya da kadınların taptığı teklif anı konuşulsa vasatın daha ötesi bir an olduğunu düşünür düşünmekle kalmaz o düşünceye iman dahi edebilirdi.Bir kadına aşık olmak,ona bağlanmak ve evlenme teklifi etmek hemde diz çökerek kesinlikle yapmayacağı bir hareketti.En azından öyle olduğunu sanıyordu.Öyle ki öyle bir duruma düşmektense gayler tarafından kovalanmayı tercih edebileceğini bile düşündüğü zamanlar olmuştu.O anlarda içkili olmuş olsa bile...Sonuç olarak aşıkta olmuştu,tek bir kadına bağlanmıştı,evlilik teklifi de etmişti hemde diz çökerek ve bunun üstüne birde evini sıfırdan yenilemek için çalışanlar getirtmişti.

Tenini özlemişti,çok fazla özlemişti.Ona dokunduğunda,onu öptüğünde kasılmalarını,direnmesini ve inlemelerinin odayı doldurduğu o muhteşem sesi özlemişti.Gece oldukça romantik geçmişti.Bu sevişmelerine de yansımıştı.Yavaş ve kısa sürdüğü söylenebilirdi.Onunla sabahlara kadar sevişebilirdi.Bunu yapacaktıda.Uyuyakaldığında ve onu kollarına aldığında deli gibi kendi kendine,hiçbir sebep yokken gülümsüyordu.Gülmesinin sebebinin büyük bir kısmı diz çökmesinden ve stresle başa çıkamamış olmasından kaynaklıydı.Boşalmış olsada ona karşı duyduğu arzu her saniye kanında dolaşıyordu.Hala deliler gibi onu istemişti.Uyandırmamak için zor durmuştu.Onu istiyordu.Romantik olmakta hoşuna gitmişti fakat çığlıklarını,inlemelerini duymak istiyordu.Onu nasıl istiyor,arzuluyorsa onunda kendisini aynı şekilde arzulamasını istiyordu.Uyku gözlerine çöktüğünde aklına evi değiştirmek geldi.Her şeyden,bütün eskilerden kurtulmak istiyordu.İşte şuan yapacağı tam olarak oydu.Dora'ya sormadan eve adamları getirtmişti.Evi baştan sona Dora'ya bırakıyordu.İstediği gibi döşemesini,dizayn etmesini istiyordu.Yeni bir hayat için her şeyde olacağı gibi evinde de yenilikler yapmak istiyordu.Sıfırdan başlamak adına.

Bu sabah dün sabahdan daha güzeldi,ondan önceki sabahtanda ve ondan önce hatta bütün sabahlardan daha güzel bir sabahtı.Hayatım boyunca uyanır uyanmaz gülümsediğim ya da enerji dolu olduğum bir sabaha uyandığım olmamıştı.Bu sabah ise çok farklıydı.Yine geç kalkmış sayılırdım.Gözlerimi açar açmaz Ares'i göremeyi bekledim fakat yanımda yoktu.Yerimden doğrulup gerildim.Masanın üstündeki yüzüğümü görünce dakikalar önceki gülücük yine suratımda yerini buldu.Parmağıma takmak için aldığımda tekrar yerine bıraktım ve duşa girmeyi uygun gördüm.Kendimi suyun altına bıraktığımda dün gece yaşananlar gözümün önüne geldi.Ne o güzel mekan,ne de önümde diz çökmesi;aklıma gelen ilk şey yatakta bana yaptıkları oldu.Ateş bedenimi ele geçirmeye başlarken soğuk suyun üstümde hiçbir etkisinin olmadığını farkettim.FArk ettiğim bir diğer şeyse onu arzuladığım oldu.Kendime inanamıyordum.Hiç böylesine şeyler düşünmeyen ben neler düşünüyordum.Bunun sebebi ona duyduğum aşktan kaynaklı olmalıydı.Duştan çıkıp hızlıca kurulanıp odaya geçtim.Aklımda bir takım şeytanlıklar vardı.Kendi kendime kıkırdamaya ve elimle ağzımı kapatmaya başladım.Amacım onu kışkırtmaktı.Kötü kız olacaktım ve bundan keyif alacağımı iyi biliyordum.Önceliğim siyah iç çamaşırımı giymek oldu.Sonrasında en mini ve en seksi geceliği aramaya başladım.İnce askılı beyaz bir geceliği hemen üstüme geçirdim.Sütyene ihtiyaç duymuyordum.Onu kışkırtmanın asıl yolu buydu çünkü.Aynanın karşısına geçip havluyla saçımı kurularken elbisemin altından azda olsa belli olan göğüslerime bakıp gülümsedim.Aslında başarısız olacağımı düşünüyordum.Üstümde harika bir kıyafet,takılar yokken ve tabiki saçlarımın halini ve makyajsız olduğumda düşünülecek olursa Ares'i tavlama ihtimalim gittikçe düşüyordu.Yine de vazgeçmeye niyetim yoktu.Kötü çocuk Ares' karşı kötü kız olacaktım ve bu güzel ve eğlenceli bir oyun olacaktı.

ESRARENGİZ :TeenAwardsTr2014 En Yeni Teen Fiction HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin