''Ahaha Andrian dur artık lütfen.Ah yapma artık.Hissizleşiyorum galiba,her an kendimden geçebilirim ve bayılabilirim.''
''Sorun değil kucağımı sana seve seve açarım güzelim.''
''B-bence artık dursan iyi olur.Hem ben göründüğüm kadar hafif değilim.Kemiklerim iri ve ağır olmama sebep oluyorlar.''
''Durmam için bundan daha iyi bir sebep bulmalıydı.Şimdi seni daha çok taşımak istiyorum.''
Romantik şarkının eşliğinle modern ve en az şarkı kadar romantik dansımızdan sonra elimize aldığımız içkilerimizi yudumlarken azda olsa içkinin yaşattığı etkiyle romantik şarkıları bir kenara bırakıp kendimizce eğlenmeye başladık.Yaptığımız şey komik olsada eğlenceliydi ve güzeldi.Dans ederken kasılıyordum,şimdiyse çok rahattım.Tek sorun Andrian'ın ellerinden kurtulamadığım için başımın dönmesiydi.İçmeye tövbe etmeme rağmen nasıl olduğunu anlamadan,rahatlamak için içtiğim birkaç yudum birkaç bardağa çıkarken romantik müziğe rağmen çocuklar gibi dans etmeye başladığımızda bir anda beni kendi etrafında döndürmeye başladı.Başımın dönmesinden çok midemdekilerin her an çıkacağı korkusunu yaşıyor olsamda yinede eğleniyordum.Telefonu defalarca çalmıştı,benden gizlemek için sesini kapatmıştı belkide farkında olmadığımı sanıyordu fakat farkındaydım.Eğleniyor olsamda onu işlerinden alıkoymak istemiyordum.Sonunda döndürmeyi kestiğinde en az bir balon kadar kendimi hafif hissettim.Neyseki Andrian düşmeme izin vermeden oturmamı sağlamıştı.
''R-resmen ç-çocuk gibi eğlendim.''
''Bence biraz olsun konuşma ve nefes al Andrian.''
''Kızlar halimi görselerdi bütün karizmam yerle bir olabilirdi.Ee bebek sırada ne var.''
''Karizmanı korusak iyi olur.Andrian telefonun defalarca çaldı artık cevap versen iyi olur.''
''Aa boşver güzelim.Gel bakim yanıma.''
''Andrian lütfen cevap verir misin?''
''Peki.''
Vücudunu bana çevirip kolunu omzuma atıp kendine çektiğinde cevapsız aramaları tamamıyle unuttuğu suratından belliydi.Sonunda telefonunu çıkardığında ekranını rahatlıkla görebilememe rağmen özel olabileceğini düşünerek ellerimle ilgilenmeye başladım.
''Umarım önemli bir şeydir adamım.Beni defalarca arsız bir kız gibi aradığına inanamıyorum.Evet o yanımda ve şuan yalnız kalmayı tercih ediyoruz.Eğer önemli bir şey yoksa...Dur bir dakika ne dedin sen?''
Konuşmalarını dinlemesemde bir anda bir şey olmuş gibi ciddi oluşu ve uzakta konuşmak istemesi neler konuştuğunu bilmek istememe sebep oldu.Yanımdan kalkıp ilerledi ve kısık seslede olsa hararetli bir şekilde konuşmaya başladı.Telefonu açmadığı için işiyle ilgili sorununu bilememişti ve kim bilir sorunu ne kadar büyüktü.Kendimi suçlamama ramak kala telefonu elinde yüzünü bana döndüğünde istemsizce yerimden kalktım.Suratı büyük bir şey olmuş gibiydi,bembeyaz olmuştu adeta.Karşısına dikilmiş bir şey söylemesini beklerken kendimi suçlamaya başlamıştım bile.BEnim yüzümden işleriyle ilgilenememişti.Yavaş adımlarla yanına yaklaştığımda tek yaptığı öylece gözlerime bakmak oldu.Bu hareketi,bir şey söylememesi daha fazla kötü olmama sebep olurken kolunu tutup gözlerine baktım.
''Özürdilerim.Anladığım kadarıyla işlerinle ilgili büyük bir sorun var ve benim yüzümden telefonunu bile açamadın.Neler olduğunu anlatmak istersen elimden geleni yaparım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESRARENGİZ :TeenAwardsTr2014 En Yeni Teen Fiction Hikayesi
Teen Fiction©Tüm telif hakları saklıdır. ESRARENGİZ; Ares'in ve Dora'nın macera dolu,tutku dolu ve çarpıcı hikayesi. Bu aşk klasik değil,alıntı değil... Bu aşk savaş dolu,bu aşk masum,bu aşk hırçın ve bu aşk cezbedici. ''Sert ve Seksi yazarından.''