12.Bölüm:Anılar ve kaçış...

19.7K 557 192
                                    

Bir rüya görürsün,içini karartan,ne kadar kaçmak istesende içinden çıkamadığın bir rüya.Belkide bir kabus...Gözlerini açtığında her şeyi gerçekten yaşadığını sanarsın işte şimdi bende öyle hissediyorum.Henüz gözlerimi açmamış olsamda yaşadığım her şeyin gerçek olduğunu biliyorum.Boşlukta gibiyim,koskocaman bir boşlukta.Yaşadıklarımı hatırlıyor olsamda Ares'in beni kurtarması sadece bir hayal,gördüğüm bir rüya olabilir korkusuyla gözlerimi açamıyorum.Sarıldığım bedenin Matt olduğunun düşüncesiyle korkuyorum,oysaki Ares'in beni kurtardığı anı saniyesi saniyesine hatırlıyorum.Matt'i üstümden çekişini,ona defalarca attığı o sert yumrukları hatırlıyorum.Her gece yastığıma sarıldığım gibi şimdi ona sarılıyorum,bacağımın bacağına dolandığını biliyorum ve bedenimin yarısının onun üstünde olduğunuda.Şuan yapmam gereken şey kendimi üstünden çekmek olsada bunu yapamıyordum.Sonunda yavaşça gözlerimi açtığımda ve camla kaplı duvardan denizi gördüğümde,üstünde yatıyor olmama rağmen sevindim.Beni başından savması gerekirken kurtarmıştı, yetmemiş evine almıştı, o da yetmemiş yatağında yatmama izin vermişti,şimdi neredeyse vücudumun yarısı üstündeydi ve bunada bir şey demiyordu,müsaade ediyordu.Uyuyor olmalıydı yoksa kesinlikle yakınında olmama izin vermezdi.İlk defa bir erkekle yatıyordum hemde bu kadar samimi bir şekilde ve kendimi rahatsız olmuş hissetmiyordum,aksine yaşadıklarımı bana unutturuyordu,kendimi iyi hissetmemi sağlıyordu.Gözlerimi denizden çekip elimi koyduğum omzuna baktım.Yarasını kendi sarıyor olmalıydı,pek becerikli olduğuda söylenemezdi.Eğer uyanık olsaydı ve uyanık olduğumu fark etseydi öylece üstünde durduğum için kim bilir neler söylerdi.Çıplak bacaklarım,çıplak bacaklarının arasındaydı.Bunu şimdi fark etmişim gibi şaşırmıştım.Ona o kadar yakın olduğuma inanamayarak kendi gözlerimle görmek için başımı eğdiğinde ve üstünde sadece siyah boxerı olduğunu gördüğümde üstünden kalmak için acele edip ellerimi başının yanına koydum ve doğrulmaya çalıştım.Ellerimi başının yanına koyduğumda gözlerime bakan o güzel gözleriyle karşılaştım.Ani hareketimle uyanmış olmalıydı.Yaptığım tam bir salaklıktı,neden yırtıcı bir hayvan görmüşüm gibi davranmıştım ki? Kendime geldiğimde vücudumun hala üstünde olduğunu ve yüzümüzün arasında sadece birkaç santim oduğunu fark ettim.Öylece yüzüme bakıyordu,beni çoktan üstünden atmasını bekliyordum ama beklediğim şeyi yapmıyordu.Kalp atışlarım ve nefesim hala hızlıydı.Ağzımın açık olduğunu fark edip,nefesimin yüzüne değdiğini ve bundan rahatsız olacağını düşünüp hemen ağzımı kapattım.Asıl rahatsız olduğu şey onu eziyor olmamdı ve ben hala neden üstünden kalkamıyordum ki?

''Sonunda uyandın.''

Ağzını açtığında kızmasını bekledim fakat ne ses tonunda ne de yüzünde sinirlenmiş olduğuna dair ufacık bir belirti  yoktu.Kızmaması üstünde yattığım için rahatsız olmadığı anlamına gelmezdi.Bir an önce üstünden kalkmak için ellerimden destek alarak doğrulduğumda gözlerinin gözlerimden uzaklaştığını gördüm.Nereye baktığını görmek için başımı eğdiğimde yakamın açıldığının farkına varmış oldum.Her erkek gibi onuda cezbeden şeye bakıyordu.Ya da şeylere mi demeliyim? Gözlerini utanmadan,nereye baktığını fark ettiğimi bile bile üstümden çekmiyordu.Onun son vermediği şeye son vermek için elimi kaldırıp bluzumu yakamın kapanması için tuttuğumda tek elimle ayakta duramayıp tekrar üstüne düştüm.Aramızdaki birkaç santimde kapanınca sakinleştiremediğim kalp atışlarım ve nefesim daha çok hızlandı.Üstüne düştüğümde bluzumu tuttuğum elimin ve kolumun  acısı ona olan yakınlığımın hissettirdiklerinin önüne geçemiyordu.İçimden bir ses artık biran önce kalkmamı,eğer kalkmazsam kötü şeyler olacağını söylüyordu.Ares'in gözlerinde gördüğüm sakinlik ve dinginlik kesinlikle fırtına öncesi sesliklikti bunu adım gibi biliyordum fakat üstünden kalkmayı istememe rağmen bir türlü beceremiyordum.Elim bedenimiz arasında olmasına ve kolum hala acımasına rağmen onu bile kıpırdatamıyordum,tek yaptığım derin derin nefes almak ve gözlerine bakmaktı.Kolumun ve elimin acısına daha fazla dayanamayıp zorlada olsa çekip başının yanına koyduğumda üstünden kalkmak için kendimi hazırlamıştım.Eğer o an ellerini sırtımda hissetmeseydim kalkacaktım,kalkabilecektim ama şimdi bu imkansızdı.Kalçamın hemen üstüne koyduğu eli tenimdeydi.Bluzum açılmış olmalıydı.Eli çıplak tenimde hareket ettiğinde,sadece bir saniyelik bir hareket olmasına rağmen içimin yanmasına sebep olmuştu ve aynı anda buz gibi soğuk sulara girmişim gibi ürpermeme.İki zıt duygu nasıl bir arada yaşanabilirdi ki? yaşıyordum işte...Daha önce hiçbir erkekle bu kadar yakın olmamıştım,tenimde ellerini hissetmemiştim şimdi  hissettiklerim bundan mı kaynaklanıyordu?  İlk defa bir erkek bana bu kadar samimi bir şekilde sarılıyor diyemi içim yanıyordu? 

ESRARENGİZ :TeenAwardsTr2014 En Yeni Teen Fiction HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin