Aurora yarı insan yarı siren ve siren tarihindeki ilk melez, bu yüzden ona yol gösterecek, kendisini çözmesine yardımcı olacak kimsesi yok. Siren tarafı ona her ne kadar sulara ait olduğunu söylese de insan tarafı karaya özlem duyuyor. Kalbinin kime ait olduğunu çözerse nereye ait olduğunu da çözecek. Bir yanda çocukluğundan beri tanıdığı ve sevdiği Borealis Krallığı'nın prensi Adrian olmasına rağmen karaya çıkma yasağı almasına neden olan insan Nikolai kafasını karıştırıyor. Ama Aurora insanlar için tam bir tehlike. Sahip olduğu ölümcül siren sesiyle insanları kolayca öldürebilir.
Yine de çok yakında Aurora'nın en büyük derdi aşk olmayacak. Çünkü Sirenler hiçbir zaman uzun süre huzur ve barış içinde yaşayamadı. Bu sefer düşman sadece insanlar da değil ve savaş yakın.
---
Giriş
Nikolai
Burası Geceyarısı Güneşi Şehri. Yıl boyunca sıcaklık -5 ile 11 derece arasında değişmekte; o yüzden belki de soğukluk demeliydik. Hava bu kadar soğuk olunca bazen gördüklerinizin gerçek mi yoksa hayal mi olduğunu anlayamıyordunuz. Çünkü onu bir kez gördüm ve geçmişe dönüp bakınca onu gerçekten gördüğümden emin olamıyordum.
İnanılmaz soğuk bir geceydi ve ben kat kat giyindiğim halde üşürken o üstünde sadece askılı bir tişört ve bir şortla sahildeki kayalıklarda oturuyordu. Rüzgar sarı saçlarını bir yana savururken umursamaz bir şekilde başını arkaya atmış, kuzey ışıklarını izliyordu. Tüm bunlara rağmen onda üşüme belirtisi yoktu, teni oldukça beyazdı ama üşümediği aşikârdı. Ona birkaç adım attım ve o beni fark eder etmez koşarak gözden kayboldu. Koşarken arkasına attığı o son bakışta yüzünü görebilmiştim. Bir peri masalından fırlamışçasına güzeldi, yeşil gözlerini seçebilmiş ve kırmızı dudaklarına hayran olmuştum.
O gecenin üzerinden tamı tamına iki yıl geçti ve ben yirmi yaşına bastım; ama onu bir daha hiç göremedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aurora'nın Şarkısı 1-Kutup Gecesi
FantasyAdrian suydu, Nikolai kara. Aurora ise suya çekilen ama karaya özlem duyan bir siren melezi. Savaş yaklaşırken tarihin ilk melezinin ne olduğu hakkında bir bilgisi ve ona yol gösterecek kimsesi yoktu. Ölümcül siren sesi, karadaki insanlar için bir t...