42. Bölüm

9.7K 662 117
                                    

Uzun bir bölümle geldim bu sefer, umarım seversiniz ^^

Multimedya: Aurora


Bölüm 42

Aurora


"Tatil bitmeden ve annemler iş seyahatinden dönmeden parti mi versek?" diye sessizliği böldü Nina birden. Hep beraber salonda oturmuş film izliyorduk. "Mesela bu gece?" diye ekledi Nina.

"Partinin sırası mı şimdi, Nina?" diye söylendi Nik, ona ters ters bakarak.

"Aslında tam da sırası, abiciğim."

"Nina haklı." diye anında savunmaya geçti Boone. "Biraz neşelenmemiz lazım. Her gün evde oturup aynı şeyleri yapmaktan sıkılmadınız mı siz? Ben şahsen sıkıldım."

"Ben de sıkıldım, yeter artık." Nina da Boone'yı destekledi.

Bu ikisi beni gülümsetiyordu, birlikte iyi bir takım ve iyi bir çift oluşturuyorlardı. Nina'nın anlattığına göre Avustralya'da bu ikisi tartışmıştı ve Boone, Nina'nın telefonunu denize fırlatmıştı. Nina, Boone'nın o günden sonra değişmeye başladığını düşünüyordu. Norveç'e döndüklerine Nina'ya yeni bir telefon almış ve ondan özür dilemiş.

Ne kadar uğraşırsa uğraşsın onu sevmekten vazgeçemediğini söylemişti Nina ama Boone'nın onu sevdiğini düşünmüyordu. Oysaki ben Boone'ın Nina'ya olan aşkını oldukça net bir şekilde görebiliyordum. Yine de bunu Nina'ya söylememiştim. Aralarında olanları birlikte çözmeleri gerekecekti.

"Bu ısrarlarınız bu sefer işe yaramayacak." dedi Nik ikisini de susturarak.

Kendimi bile şaşırtarak "Bence güzel olabilir." dedim.

Bir anda hepsi bana döndü. "Gerçekten mi?" diye sordu Nina.

"Emin misin?" diye ekledi Nik, Nina'nın ardından.

İkisini de başımı sallayarak onayladım. "Benim yüzümden eve tıkılıp kaldınız. Hem zaten ben de bunalımda gibiydim. Bu hepimize iyi gelebilir."

Nina koltuktan kalkıp yerinde zıplarken yumruk yaptığı ellerini havaya doğru savurdu. "Evet! İşte ben de bundan bahsediyordum."

Güldüm, günlerdir bu şekilde gülmemiştim. Nina'nın pozitif enerjisi herkese bulaşıyordu.

"Bu akşam için bir parti organize edebilir miyiz ki?" diye sordu Nik, saatine göz atarken. "Saat beş olmuş."

"Yarına ertelesek?" diye önerdi Boone.

"Beyler," dedi Nina onlara dönerek, "beni küçümsüyorsunuz. Gücümü küçümsüyorsunuz.(*You underestimate my power. Anakin Skywalker'ın meşhur repliklerindendir.)"

"Yürü be kızım!" diye bağırdı Boone. "Güç seninle olsun!(*May the force be with you. Star Wars'un en meşhur repliğidir.)"

Nina, Boone'ya doğru görünmez bir öpücük üfledi. "Benim için bi'tanesin sen.(*Yoda one for me. Bu cümle 'You're the one for me'nin kısaltmasıdır ve Yoda ise Star Wars'tan bir karakterdir.)"

Nikolai yüzünü buruşturup bana döndü. "Bunlar Star Wars esprilerine başladıklarına göre biz yavaştan kaçalım bence. Ne dersin?"

Ben cevap veremeden Nina araya girdi. "Hiçbir yere kaçmıyorsunuz, yardım edeceksiniz." Sonra birden aklına gelmiş gibi heyecanla ekledi: "Star Wars temalı bir parti mi yapsak? Ben Leia olurum, sen Luke olursun, Boone da Han Solo olur. Aurora'yı da Padmé yaparız. Nasıl olur, nasıl olur?"

Aurora'nın Şarkısı 1-Kutup GecesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin