30.12.18г.

123 7 0
                                    

Още от събуждането ми се започнаха виковете. Цялата група влезе през вратата на стаята ми и започнаха да ми пеят "Happy birthday". Бях малко подразнен, че заради такова нещо ме събудиха, но се правих на особено щастлив рожденик. Носеха голяма торта с облика на Bts, а отстрани бяха добавени Мария, Мира и Емили. Ставах на 23ти години. Съвсем остарях.. Пожелах си да имаме още много дебюти за напред, Suga да се оправи бързо и момичетата да се преместят в нас завинаги. Затворих очи и духнат свещите.
   Момчетата се приближиха към мен и ми подадоха огромна кутия. Цялата беше налепена с наши снимки. Невероятни спомени изникнаха в съзнанието ми. Вътре имаше безброй много стериопорени топчета, между които имаше различни неща. Първо намерих най-новия модел на слушалките "Beats by Dre". След това чисто нов плейстейшън и чорапи на "Pokemon". Накрая напипах плик. В него имаше писмо, написано на корейски. Започнах да чета на глас:
-" Той V се нарича и да прави щуротий най-обича. Днес е роден, за това всички ще ядем торта с шоколадов крем. Пожелаваме му огромен успех, да е здрав и да има много късмет. Винаги да е щастлив, дори когато светът е станал крив. Да се грижи за Мария и да не я нервира. Приятелите си да обича и по разни актьори да не тича. Bts ще е зад него, ще го подкрепя вечно. Припомни си всички спомени до тук, защото от днес ще се трупат нови, съпроводени с готин звук. Музиката винаги ще е с теб, не забравяй, че всички ние ще сме до теб, когато станеш най-великия саксофонист, от корейски произход. Сега махни тази физиономия и идвай с нас на купона! 💌
Обичаме те, твоите верни приятели(Bts и момичетата) "
Няма кого да залъгвам. Бях пуснал сълза върху писмото,а когато вдигнах глава съвсем се разплаках. Толкова носталгично и същевременно мило ми стана. Благодарих на всички и казах, че това е най-хубавият подарък,който някога е правен за мен.
  Исках Мария и Емили да са с нас също, но все пак утре щеше да е нова година, за това дори не посмях да ги питам дали искат да дойдат в Сеул. Въпреки това щях да съм щастлив през целия ден, за да не разочаровам приятелите си.
Отидохме в кухнята и нарязах тортата по най-некъдърния начин. По едно време телефонът ми звънна. Беше непознат номер, но не се поколебах и вдигнах. Чух познат глас:
- Айсеведлер! Скайла хейти прадва сунгвай делси! - беше Емили. Избухнах в смях и отговорих:
- Дойчи павер дерча! Скитнилица парагленува хейти. - всички ме гледаха изумено. Накрая побутнах Мира да ми даде тамагочито и промених езиците. Чух отново глас:
- Пожелах ти здраве, щастие, успех и много любов! - каза тя.
- Знам, знам. Аз ти благодарих и ти казах, че те очаквам в най-скоро време! - отговорих, а на хората около мен им стана ясно какво се случва. Нашият език с Емили беше безупречен.
- Ще ти дам един човек, който също иска да говори с теб. - каза тя, а аз зачаках.
После гласът на Мария заговори и се оттеглих в стаята си.
  След като се чух и с нея, получих обаждане от родителите ми и сестра ми. Всички бяха много щастливи и весели.
Когато се върнах в кухнята всички вече бяха започнали да си хапват. Видях как Jungkook изяжда парче торта, на което се виждаше моето лице. Заболя ме стомаха... Как може да направят такава торта.. Изтичах бързо до масата и грабнах парчето, с лика на Мария. Изядох го с наслада.
  - Тази вечер ще има голямо парти и ще се съберем всички. Някои хора от Big Hit Entertainment, родителите на Suga, твоите и тези на RM. Другите за жалост не могат да дойдат. - каза ми Jin.
-Какво? Защо не сте ми казали? - попитах.
- Да... Не беше зле да го кажете по-рано. - добави и Мира, която явно се притесни за срещата с родителите на Suga.
- Парти изненада. - каза Jin и се засмя с досадния си глас.
Отидох си в стаята и ги оставих да вилнеят. Видях, че е 12ч. на обяд. Явно не е било никаква сутрин. Въпреки това легнах отново и гледах картината на стената ми,докато не заспах.
  В 18:30 отново влезе някой в стаята ми. Беше Jungkook:
- Време е да ставаш. Спиш непрекъснато. Оправяй се, защото скоро тръгваме. - каза ми той и излезе.
Абее, започнах много да се чудя какво се случва. Защо всички ми даваха зор да правя нещо? Освен това в стаята ми беше оставен дюшека от стаята ни, където беше фен срещата. Веднага се сетих за Мария-"ходещия дюшек". Засмях се. Явно целяха да ме развеселят и успяха.
  Облякох една черна риза и черни дънки. Ако бях с анцунг, щяха да ме върнат да се преобличам, за това избегнах всички неудобства.
  Всички бяха готови и чакаха само мен. Доста красиви приятели съм имал... Толкова издокарани, сякаш на сватба отиваха. Както и да е...
   Пред нас седяха семействата ни. Разпищях се като малко момиче и отидох да ги прегърна. Обърнах се към вратата и видях група тигри, които се затичаха, сякаш видяли своята плячка. Оставиха горката Мира сама, която от притеснение не знаеше къде да гледа. Suga все още беше вътре, защото чакаше някой да му помогне с предвижването. За това отидох до стълбите, хванах крехката й ръка и я понесох към възрастните.
-Драги зрители това е моя много добра приятелка и потенциално гадже на Suga. Може вече и да си е такава. - представих я чрез тамагочито, а тя ме погледна зверски. Не знаех дали ще преживея тази вечер, след такъв поглед..
  Родителите на Suga много добре знаеха коя е тя, защото той им беше разказал. Те се приближиха към нас и се поклониха, след това майката на Suga я прегърна и каза на тамагочито :
- Синът ми беше казал, че си много красива, но ти се оказа неземна красавица. Много ми е приятно да те видя и се радвам, че се запознахме.
- И аз много се радвам. Ъмм изглеждате превъзходно! - каза Мира засрамено и заби поглед. Всички се радваха и забавляваха. Изчакахме и Suga да дойде, след което потеглихме към мястото на великия купон. Освен рождения ми ден, щяхме да посрещнем и нова година.
  Пристигнахме пред доста луксозен хотел. Влезнахме през фоайето и ни отправиха към някаква зала. Там имаше голяма сцена и една голяма маса, която да побере целият корейски народ. Шокирах се. Вътре имаше мои познати, приятели от детство и още роднини. Заподскачах и отидох да ги поздравя. Dj-ят беше надул музиката, а аз бях във вихъра си. Всички хапваха, а аз кръжах около тях. Снимахме се, пяхме, пихме... Въобще  не можех да повярвам на случващото се. Накрая, когато всички бяха преяли, ги привиквах на дансинга. Пускаха наши дебютни парчета, които поддържаха духа на компанията.
   Разбира се с Bts изпълнихме някои песни. Suga седеше до нас с микрофон и пееше. Предполагам не беше особено щастлив, но се усмихваше.
  След толкова дълго време танци, пуснаха една много мила и едновременно с това тъжна наша песен. Беше "I need you". Тръгнах да сядам на мястото си, когато някой ме потупа по рамото. Когато се обърнах видях Мария в червена рокля. Вдясно от нея ми махаше Емили, която танцуваше бавно с Jungkook. Трябваше ми малко време да преценя дали съм пиян или това, което виждам е реалност.
   Хванах Мария за ръката и започнахме да танцуваме. Не знаех как и защо. Просто исках това да е вечно. Всичко беше пълно в душата ми. Всяко кътче беше задоволено. Това беше най-якият рожден ден някога!!!
-Много си красива.. Това ти казах още в първия ден, когато се запознахме. Накарах RM да те излъже. Казах, че те искам за жена. - засмях се, като се сетих.
- Аз ти казах, че те харесвам от както те видях на телевизора, преди толкова много време. Сега стоя до теб, а чувствата ми са по-силни от всякога. - отвърна тя.
  Целунах я и знаех, че всички в залата ни гледаха. Гордеех се с този момент. Както и с Jungkook, който въртеше Емили толкова бързо и пъргаво. Не знам как милото момиче му смогваше. Всеки удобен момент, обаче я притискаше към себе си. Suga от своя страна беше неотменно близо до Мира. Тя го прегръщаше, милваше и целуваше. Любовта беше навсякъде около нас.
   Обичах голямото си семейство!

СънWhere stories live. Discover now