IU

119 8 0
                                    

Беше 31 декември. Всички бяха в очакване на Новата година. "Ново начало" - как ли пък не... Сестра ми вчера излезе, явно е решила да отиде на онова велико парти на Bts. Не ги е срам, че не ме поканиха, но явно не ме познават достатъчно... Имам прекалено много връзки в музикалната индустрия, че да мога да им съсипя бъдещето. Освен това малкия хулиган Jungkook не ме беше търсил. Може би е с бездарницата му... Хмм защо пък да не ги навестя в нощта преди нова година. Засмях се иронично. Каква вещица съм - хахахахха... Но пък красива.
   Гледах се в огледалото, както обикновено близо половин час. Започнах моята разкрасителна процедура. Използвах най-качествените етерични масла, за да имам вечно млада и красива кожа. Не биваше да разочаровам феновете си.. Сложих си нежни розови сенки, малко пудричка и прекрасно вишнево червило. Аууу какво парче виждах в огледалото. Невероятният ми ритуал беше прекъснат от Yun.
- Какво си мислиш, че правиш драга ми сестро? - строго зададох въпрос. Много добре знаеше, че мразя някой да ми прекъсва заниманията.
- IU, вчера беше невероятно! Толкова се забавлявах.. Много жалко, че не беше поканена . Щеше да ти хареса. - каза малката ми и глупава сестра.
-Май нещо си се объркала? Аз харесвам изтънчени места. Където "купонът" е друг тип. Ако толкова ти харесва животът на простолюдието може да останеш при тях завинаги.. - казах и очаквах да се съгласи с мен, както винаги правеше.
- Но ти не беше там. Момичетата от България са невероятни. Много бяха мили всички. Танцувахме, пяхме... Като сън беше всичко. А J-hope..
- Какво?? Онези дивачки са били на рождения ден? - прекъснах внезапно размечтания й разум.
- Да, бяха. Може да излезнем с тях, ако искаш? - какво й ставаше на сестра ми? Всички ли полудяват?
- Мисля, че съвсем си се побъркала. Освен това изобщо не ми харесва идеята да си непрекъснато с тях. Не знам какво си мислеха ръководителите да те пращат при вълците.. Едно е аз да общувам с тях, друго е ти.. Виж, Yun по-добре стой настрана от тези момчета. Без да осъзнаеш ще те променят, а аз не искам това да се случва. Не бъди наивна, те само използват семейството ни.-очаквах поне сега да я вразумя.
- И ние имаме облага от връзката ни с тях. Усещам, че се влюбвам в J-hope. В това не виждам нищо лошо, а и ти може да намериш любовта.- не вярвах, че собствената ми сестра ме предава.
- Излез ми от стаята. Тази вечер ще посетя новите ти приятелчета, ти ще стоиш тук. Не искам да чувам възражения. - добавих, а тя се разциври като бебе и излезе.
   Трябваше да измисля какво да правя. Тази ситуация никак не ми харесва. Забързах процедурата си и се отправих към трапезарията. След като изядох диетичната си закуска си поръчах шофьор, който да ме откара в Big Hit Entertainment.
   Там влезнах в голямата конферентна зала. Видях доста членове струпани на масата. Централно беше застанал Chin, който от дълго време си падаше по мен. Усмихнах му се, а той заговори :
-На какво дължим честта, скъпа IU?
-Дойдох да изкажа наблюденията си върху прелестната ви група Bts, която за жалост в момента се разпада и се състои от група влюбени и загубени момчета.. - казах с тъжен и мъчителен глас.
-Точно за тях говорихме. Седни, ако обичаш. - бавно седнах до него като не го изпусках от очи. "Мръсен старец" - мислех си през цялото време. Той довърши мисълта си след като ме огледа цялата:
- Явно планът ни да вразумиш Jungkook и групата не е особено успешен. Мисля, че е крайно време да затегна коланите. Писна ми от прищявките на тази група. Ще им се стори тесен този свят!
   Въпреки че беше отвратителен се възхищавах на мощността му и величието. С едно щракване на пръсти можеше да погуби цялата компания. Радвах се, че имам такава неземна красота и чар. Накрая казах:
-Не бъди толкова строг. Просто ще е най-добре, ако забравят за тези момичета и започнат да работят като истинските звезди. Любовта пречи на музиката, как не го разбраха, не знам..- заклатих глава и всички в залата ме подкрепиха. Тези хора вероятно си нямаха и понятие от музика.
   След като разговорът продължи, аз добавях мнението си по деликатен начин, така че всичко да се извърти в моя полза. Бях доволна от себе си. Накрая изказах благодарностите си на борда и излезнах. Поех глъдка въздух и се отправих към хотела, където са отседнали всички "симпатични" хора. Сега да видим на Jungkook колко му стиска да се прави на принц. Дали ще е толкова смел и пред мен?
    Шофьорът ме чакаше, както винаги. Бях му поръчала да ми вземе специално капучино и френски хлебчета. Потеглихме.
    Когато пристигнах усетих тръпки по гръбнака си. Явно всяка част от тялото ми е готова за скандал. Влезнах през входа и ме спряха някакви типове точно на рецепцията:
- Извинете, госпожице. Къде отивате?
-Искам да се видя с приятеля ми. Казва се Jungkook. Някакъв проблем ли има? - казах аз с мазен поглед.
-О, не. Извинете, че ви притеснихме. Заповядайте! Той е в стая 305.- маймуните ми отвориха вратата и продължих пътя си.
Видях асансьора. Качих се и натиснах бутона с цифрата "5". На вторият етаж асансьорът спря и се качи един от Bts. Беше Jimin:
- Я, каква добра среща. Къде отивате кралице моя?
-Не те бърка. - казах и зачаках.
   Малкото изчадие явно целеше да ме изнерви, защото натисна бутона за евакуация, при което асансьорът спря.
- Попитах те нещо? - палячото ме погледна.
- А аз ти отговорих. Оправи асансьора веднага или още сега звъня на продуцентите ти! - креснах свирепо.
- Ти ли? - каза той и се приближи до мен. Застана на сантиметри от лицето ми, а аз се опрях в едната стена.
-Не ме доближавай, маймуно!
- Нека не правим положението по-зле, нали? Ще изчакаме спокойно хората от хотела да оправят повредата. А сега си затвори устата и кротувай. - как смее да ми говори тоя така? Никой не си е позволявал такова нещо.
  Замахнах с ръката си, за да го ударя, но той я хвана и стисна силно. След това добави:
-Не ми се играе в момента, но ако искаш да се забавляваме можеше просто да кажеш "Jimin целуни ме".
  Отвратих се и се отместих. Планът ми изобщо не беше такъв. Тези от хотела трябва веднага да оправят това нещо. Ще съдя всички, когато напусна тази сграда.
- Точно така. Успокой се,защото аз не съм Jungkook и няма да си мълча.
-Естествено, че не си. Теб никой няма да те хареса. - Опсс засегнах го. Чудесно!
- След няма и месец ще ме молиш да с съм с теб. Ще седиш пред къщата ми като просяк и ще ме искаш. Запомни го. - каза той и ме изгледа отвратено. Исках да го смачкам. Мразех такива наперени *****.

СънWhere stories live. Discover now