След като завършихме наравно с Мария отидохме в хола и зачакахме всички да се върнат. Когато се чуха гърлени смехове се запътих към вратата и отворих. Цялата трупа беше отпред включително Kim и Лий.
- И вие ли ще останете с нас? - попитах нерно.
- Не, просто дойдохме да видим как се държите с милите момичета. - отвърна наперено Kim, който влезе остави торби на плота и се отправи към вратата с Лий.
- Искам да сте културни! - завика Лий и всички се засмяха.
Отидох към кухнята, където Jungkook вече вадеше покупките от торбите и си взех сладоледа.
- Изглеждаш ми ядосан. - шеговито го побутнах.
- Да, защото Jimin твърдо отказа да ходи до репетиционната и вместо аз да отида до магазина, той тръгна с Емили и J- hope. - отвърна той.
- Ахааа.. И ти си ядосан на Jimin, защото искаше да си с Емили вместо него?
- Просто не ми се ходеше до репетиционната. - каза ми той, но все още ми беше смешно, защото го познавам и знам какво всъщност е искал.
- Добре, но ти загуби на камък, ножица, хартия, така че нямаш право да се оплакваш, освен това нали си много влюбен в IU. Нали като ходиш до репетиционната се виждате? - позакачах се още малко.
- Ти нещо подиграваш ли ми се? Да, видях я и какво от това? Сега Jimin си е пуснал чара и я е свалил Емили, а аз не мога да й задам най-нормален въпрос.. - беше тъжен, когато го каза, за това реших да не му се подигравам повече.
За сметка на това извиках Jin да му помогне с покупките докато аз си хапвам сладоледа на дивана.
В хола беше настанала война. Всички се караха за нещо и ми отне доста време да ги разбера. Гледах Suga ухилен до Мира. Това момче изобщо познавам ли го? Каква е тази крива черта под носа му? Може би усмивка? Уау... Заснех този така странен момент.
Тези момичета ни преобърнаха живота. Дойдоха в правилния момент. Ще запълнят сърцата ни и ще имаме нова муза за напред. Сякаш дават сили и енергия.
Докато си размишлявах чух песента ни"Silver spoon" и изведнъж Мария стана от пода. Каза на тамагочито да не й се подиграваме на това, което ще видим. Уау! Сега вече изтръпнах. Задавих се със сладоледа, но гледах да се държа на ниво. Мария танцуваше на нашата хореография. Същата от старата ни репетиционна. Знаеше всеки какво прави в даден момент. Бях изумен. Мен ме имитираше така леко, сякаш аз съм й копирал движенията. За край на песента си вдигна крака сякаш удря някой във въздуха и тогава умрях от смях. Това всъщност го правя аз в клипа и удрям дупето на J-hope.
За пореден път се изумих от тези момичета. На следващата песен излезнаха Suga и Мира. Явно нея я е срам сама да танцува. Те изпълниха "Fake love". Доста бяха сладки.
Седнах до Мария и зачаках да ми се заяде за нещо. Чаках, чаках... Тя нищо не ми каза. В този момент чух Мира да казва:
- Да тя Мария се кефи на V от първата ви песен, която чу.
И тогава замръзнах. Видях Мария как гледа изпепеляващо Мира и се изплаших. Явно през цялото време е дебнела някой да не каже нещо за нея. Сигурно е умряла от срам. Залепих си главата до ухото й и казах:
- Don't worry i know how you feel.
Тя настръхна и се отмести от мен. Взе тамагочито и ми каза:
- Не смей така да ме доближаваш. И не си мисли, че си много желан. - беше злобна.
-Чаках дълго време змийската ти уста да се отвори. - казах аз с мазна усмивка.
Тя се обърна отново с гръб към мен, а аз я дръпнах назад и я положих върху гърдите си. Не помръдна, както и аз. Гледахме приятелите си и знаех, че в момента си мисли колко е щастлива. Усещах го. Защото и аз го изпитвах, но явно ще е трудно за три дена да си кажем каквото и да е мило нещо. Никога не съм харесвал някой от първия момент, но тези момичета са необичайни. Нито са надувки, нито се държат с нас като господари. Имаха приятелски изражения още от първия момент.
Jungkook се появи в хола и каза на Jimin и J-hope да отидат в кухнята. Отново беше ядосан, защото видя, че Jimin стои до Емили.. Вече започнах да се чудя какви чувства изпитваха хората ми към тези чудати момичета.
След като седна до Емили maknae-то ни се успокои. Мълчаха си спокойно един до друг. Игрите и танците продължиха.
KAMU SEDANG MEMBACA
Сън
RomansaИсторията е относно три момичета влюбени в музиката на една момчешка група, която ги кара да мечтаят и вярват в себе си. Копнеят един ден да се запознаят с тях. Когато постигат целта си нещата се променят коренно и трябва да се преборят с преградите...