Клуб

103 8 0
                                    

Бях страшно изморена от фотосесията. Имах чувството, че съм пренасяла дърва цял ден. Сега вече разбирам моделките. Пиех фрапе, което Jenny ми беше дала, за да ме държи будна още малко. RM беше до мен, Емили и Мира. Благодареше ни, че сме се появили в неговия живот, което ми се стори доста странно. Излезнахме от кооперацията и отвън вече ни чакаше Kim с мини буса. Седнах до Jimin, защото видях, че V ми е още сърдит. Не ми се занимаваше сега с караници.
-Та, какво ще кажеш за предложението ми? - попита ме Jimin.
-Кое? - явно съм изпуснала нещо.
-Ами, дали искаш тази вечер да ходим на клуб? Не сме ходили с вас. Ще е забавно, освен това имаме едно място, което е доста готино, а и познаваме собственика. - обясни ми той.
-Хмм.. Не знам. Може би след като поспя малко. - казах аз и си положих главата удобно на седалката.
-Хора,тази вечер сме на клуб! Мария се съгласи! - разкрещя се Jimin.
-Леле, как лъжеш само. - подшушнах му.
-Наистина ли си се съгласила? - дойде до мен V.
-Не. Казах, че ще отговоря, след като се наспя. - отвърнах му аз.
-Хора, тя наистина е съгласна! Отиваме! - развика се и тоя.
   Нямах сили да се занимавам с тях. Не знам как точно се е случило, но бях заспала в бусчето. Когато пристигнахме пред къщата, чувах глухи смехове на хората около мен. Jin май разказваше от онези вицове,дето се смееш, за да не тръгне да го повтори. Чаках сигурно цяла вечност, J-hope да отвори входната врата. Накрая взех аз ключа и си отворих. След това отидох в хола и се проснах на огромния диван. Веднага заспах. От време на време чувах гласове. Знаех, че някой ми ръчка някакви неща в носа и ушите. Дори не се ядосах, че не мога да им се развикам. След известно време усетих движение под главата ми. Земетресение ли имаше?
-Мария, ставай. Само теб те чакаме. - говореше ми V. Главата ми беше върху краката му.
-Къде отивате? - попитах тромаво.
-Отиваме на клуб! Хайде ставай! - повиши тон.
   Станах от дивана. Видях всички облечени с дънки, ризи. Момичетата с роклички и полички. Бях толкова изненадана и изплашена. Просто станах и отидох до куфара ми. Взех едни черни дънки, къса тениска на тигър, черните ми "Supra" обувки,  "Gucci" якето и обеци, за които съм събирала пари 2 години. Върнах се в хола. О, боже лицето ми! Отново влезнах в стаята на V и се нагримирах. Май изглеждах добре.. Накрая влезнах в хола и им съобщих, че съм готова. Jin дойде до мен, стисна ми ръката и каза:
-Никога не съм виждал по-бързо оправяне за клуб. Имаш моите поздравления!
  Усмихнах се едвам, едвам. Тръгнахме с таксита този път, тъй като Kim беше изморен и имаше нужда от почивка. Пристигнахме пред някакъв клуб, такива в България, наричахме дискотека. Пишеше с големи неонови букви:" Drink or drive". Засмях се леко на надписа и влезнахме.
    Вътре обстановката беше жестока. Имаше боулинг игрища. Поне 5 писти! Зад тях се намираше бара, като той беше окрасен с най-различни неонови светлини. Отдясно на бара беше дансинга и около него имаше наредени маси. В единия край осветяваше голям екран, по който излъчваха клипове на песните, както и техните текстове на корейски. Събудих се веднага! Никога не съм била в такова заведение.
   Момчетата отидоха на бара и се прегърнаха с едно момче. След това той им показа с ръка към една от масите до дансинга. Настанихме се там. Масата ни се състоеше от 4 дивана. Един голям и три по-малки. Не след дълго една дългокрака сервитьорка ни донесе питиетата. Аз предпочетох да пия уиски, а приятелките ми пиха корейско питие, подобно на ракия. Обичайното излизане с приятели на дискотека започна. Обръщах чаша след чаша. Момичетата ми даваха "наздраве" през минута,докато мъжката част на компанията ни гледаха стреснато. Jin беше казал, че няма да ни носи той. Ние се засмяхме в отговор. Най-накрая се събудих и започнах да танцувам. Пускаха доста добри хитове - стари, нови. Странното беше, че около нас имаше хора, но никой не гледаше момчетата на нашата маса. Според мен или знаеха кои са и бяха решили да не ги притесняват или изобщо не им е направило впечатление. Танцувах като луда. Явно  другите още нямаха настроение, защото само ме гледаха и се смееха. Вероятно си мислеха колко съм пияна. За жалост, дори не бях подпийнала. След всяка пауза отивах до масата да пия. За мое щастие там стоеше едно голямо шише, което беше отредено за мен. Бях поласкана от това.
   След известно време Мира стана и започна да се кърши до мен. През повечето време ми говореше колко е "накована" и как не знае как ще се приберем. Аз не спирах да се смея. Когато пресуших бутилката, видях, че сервитьорката ми носи втора. Това момиче ми ставаше все по-приятно. Отново отидох да танцувам, защото пуснаха песента на Ciera - Ride it. Тъкмо бях във вихъра си, когато някакъв тип ме побутна леко зад мен и започна да танцува и да се приближава. Отблъснах го и продължих да танцувам. Той обаче не се отказваше. Накрая усетих как някой ме бута назад и застава пред мен. Беше V. Говореше нещо на непознатия, след това се обърна към мен, взе ме на ръце и ме отнесе на масата. После ми каза да не танцувам и да седя при тях. Уффф! Мира и Емили се вихриха пред очите ми, а аз не можех да се включа към тях. Чувствах се сякаш баща ми се е скарал, че си играя с лоши деца. Седях си кротко и пиех.. По едно време Jimin дойде до мен и си подаде ръката. Кимна ми с глава към дансинга и ми светнаха очите от щастие. Скочих веднага от дивана. Отидохме при Мира и Емили. Танцувахме така, сякаш сме някаква група от 60'те години. Учудващо, Мира се кършеше сякаш е на дискотека в София, а Емили на концерт на "Beatles". Не спрях да се смея и веселя.
   По едно време чух корейска песен. Беше ми много позната. Боже мой! Та това беше "Ddaeng". Видях как от масата стават RM, J-hope и Suga се добута с количката. Момчетата се разбиха! RM беше през цялото време като някой петел и ни обикаляше. Мира танцуваше до Suga и правеше рапърски движения. J-hope танцуваше странно и се въртеше като пумпал. Умрях от кеф! Веднага след тази песен пуснаха "Don't leave me". Тогава вече щях да експлодирам. Всички станаха от масата и се наредиха при нас. Момчетата пееха толкова високо, че чувах само тях. Не исках това да свършва. Бях в рая. Танцувах, пеех и бях с точните хора на точното място. Момчетата вдигнаха Jin и започнаха да го хвърлят във въздуха. Мисля, че официално бяха пияни. После Jungkook като освирепял лешояд се хвърли първо върху мен, после върху приятелките ми. Вдигаше ни, сякаш бяхме перца и ни подмяташе на друг член от групата.
   После пуснаха "Fire". На тази песен, Bts танцуваха и се чувствах на техен концерт. Беше жестоко да гледаш красиви мъже, които танцуват само за теб. Да, само за мен, защото Мира twerk-ваше до Suga и се раздаваше, а Емили гледаше Jungkook и се опитваше да го имитира. За жалост това не завърши добре и се строполи на земята. Той отскочи и стигна до нея за секунди. Хвана я и я понесе към дивана. Не спрях да се смея. След този танц всички отидохме до масата. Бяха се изморили. Аз продължих да пия. Видях, че Емили има цицина на главата и не успях да задържа смеха си. В този така забавен момент чух песента на V-singularity. Исках да заплача още в първия миг. Тази песен винаги ме разстройваше и в същото време се чувствах обичана. V започна да пее до мен, но го чувах прекалено силно. Май вече бях и аз пияна. После нежно и бавно се изправи пред мен и ме хвана за ръката. Тогава видях, че се подава микрофон, от ухото му. Нямах идея кога е успял да си го сложи и да се уговори с бармана. Просто станах и се заслушах в гласа му. Отидохме в центъра на дансинга и започнахме бавно да танцуваме. Песента макар и бавна, имаше ритъм, а танца в клипа го знаех на изуст. Когато започна припева V ме погледна и застана до мен. В един ритъм, такт или каквото и да е започнахме да танцуваме. Усещах го, сякаш някой ми дърпа крайниците и аз съм кукла на конци. Беше красиво усещане,може би защото танцувах с момчето, в което съм влюбена от години. Когато песента завършваше той хвана ръката ми и ме завъртя около нея. Накрая ме целуна, стисна микрофона и каза:
-Обичам те..
Не знаех какво да кажа, в такива моменти просто се изцепвам и говоря глупости. Засмях се глупаво и тогава алкохолът си каза думата :
- Аз пък те обичам, още преди да се запозная с теб и знаех, че ще се запознаем един ден. Знаех, че ще дойда и че някак си и ти ще ме харесаш.-казах аз толкова бързо, че дори не осъзнах какво говоря.
Той се засмя и отново ме целуна. Този път беше различно. Този и всеки следващ.

СънOnde histórias criam vida. Descubra agora