Бях вече напълно готова. Реших да се облека с пола и риза. Мислех, че ще е добре да сме малко по-представителни, защото IU вероятно живееше в имение. Никак не ми се ходеше там.. Отидох до V, който все още се колебаеше между две ризи на "Gucci". Накрая му поногнах с избора. На вратата се почука. Отворих и видях Мира:
-Искате ли с V малко да ни помогнете, защото трябва първо да отидем до болницата. На Suga му свършиха лекарствата, освен това трябва да мине през преглед.
-Разбира се, че ще дойдем.-казах аз и направих знак, на така наречения ми "приятел", да побърза.
Бързо се оправихме и се качихме в мини бусчето. Kim вече ни чакаше от 5 минути. По пътя разпитваше как се справя Suga, дали има усложнения или състоянието му е все същото. Личеше, че е загрижен, също като негов родител.
Пристигнахме в болницата и се отправихме към кабинета на доктора. Влезнаха само Мира и Suga. V ми предложи да отидем до един магазин, за да си купим нови тамагочита, които са по-модерни. Обясни ми, че може да си включиш слушалки към устройството и по този начин когато някой говори, чуваш превода само ти. Това щеше да е голям плюс за мен, особено за тази вечер. Така нямаше да се излагам пред другите, когато момента не предразполага подслушване. Имах някакво неприятно усещане за тази вечер... С V купихме няколко такива тамагочита и се отправихме отново към болницата. Пред кабинета ни чакаха влюбените гълъбчета. Явно прегледа е минал добре, защото и двамата бяха усмихнати и весели. В последствие разбрах, че състоянието на Suga се подобрява. Това се разбрало от последните му изследвания, но ако иска един ден отново да танцува свободно, трябвало да тренира всекидневно. Променили и упражненията му в басейна, като тези били по-сложни.
Отидохме пред сградата и отново се качихме при Kim. Той ни отведе до къщата. Накачиха се и останалата част от компанията. Всички бяха красиви и енергични. Явно само ние момичетата се чувствахме неподготвени и притеснени. Реших да дам две от тамагочитата на Емили и Мира, за да се чувстват спокойно по време на това велико преживяване. Исках да отида, да поздравя IU и да си тръгна. Видях, че момчетата носят чанта, от която се подава бутилка червено вино. "Отивахме на гости все пак" казах си аз и отново се замислих...
Пътувахме доста дълго време. Накрая стигнахме пред къща, подобна на имение, с огромен зелен двор и красив фонтан. Около зелената площ се извиваха пътеки от камъни, които водят до огромна дървена врата, на която имаше изобразен златен лъв. Бях стъписана. Не от хилядите камери, от охраната, или портиера, а от размерите на това място. Носеше величие и сила. Вероятно родителите на IU имаха голяма заслуга за това имение.
Групичката ни се заходи по пътеката и стигнахме пред вратата. Портиерът ни отвори и ни посрещна топло. Вътре ни заговори икономът, който ни отправи по едно дълго и спираловидно стълбище. Качихме се на втория етаж, където ни чакаше Yun. Беше в бяла къса рокля и нежен розов грим. Сияше от щастие, когато ни видя. Без да мисли много се затича към групата ми, прегърна първо J-hope, а след това и нас-момичетата. Много топло и приятно посрещане.. Надявах се сестра й да е счупила крак и да отсъства..
Уви, точно в този момент, звярът се появи в дълга черна рокля. Приличаше на вампир. Не можех да отрека фактът, че е доста красива, но това не можеше да повлияе на мнението ми.
-Добър вечер, драги гости. Може да се присъедините към останалата част в залата. Дано компанията ви хареса.
Какво? Други хора ще присъстват на това събиране? Явно наистина е имала нещо наум... Когато отвори вратите към една голяма зала видях близо 15 човека. Всички се обърнаха към нас. V застина до мен, усетих, че и Jimin се стъписа,а RM просто си затвори очите разкаяно. Не знаех какво да очаквам от тези хора, но само можех да предположа, че няма да са дружелюбни.
Отидохме към масата и забелязах, че всяко място беше отбелязано с имена. Аз, Мира и Емили трябваше да седим на единия край на масата, а в другия щяха да са момчетата. Членовете на Bts веднага се възпротивиха. IU не можеше да им се противопостави и старателно размени табелките с имената.
Тази вечер не започна добре, а дори не исках да знам как ще завърши... Из залата се носеше красива и нежна балада. V държеше здраво ръката ми под масата, но сякаш го беше страх да говори с мен. Някакво момиче срещу нас започна да говори, докато гледаше V. Веднага натиснах копчето на тамагочито и се заслушах. Явно съм изпуснала някоя част от първото й изречение:
-...не си ме търсил. Изведнъж спря контакт с мен, което много ме разочарова. Освен това дочух, че и с мои познати си излизал, а сега идваш с това момиче. Явно доста бързо забравяш играчките си.
Цялата почервенях и измъкнах ръката си от неговата. Чаках да заговори той, но вместо това Suga каза :
- Никой няма нужда от момичета като вас. Как да кажа... Кухи. Когато си в труден период започваш да общуваш с такива хора, само за да забравиш някой наистина ценен. А хората като теб, не могат да избутат важния човек. Ако ме разбираш..
- Много започна да разбираш от любов. Да не забравяме на колко мои приятелки си писал.. Явно си бил доста безнадежден.
Не исках да слушам повече. Ако имаше нещо, което трябва да знам, то V щеше да ми го каже, когато съм само с него. Казах му на ухо, че ще отида до тоалетната и че мога сама да се съпроводя до там. Той ми кимна. Надявах се да не ме е разбрал погрешно.
Излезнах от залата и видях икономът отпред. Попитах го любезно как да стигна до тоалетните и той ми показа пътя. Такива помещения дори в най-скъпите хотели не бях виждала. Единственото, което ме учуди е че тоалетните бяха общи. Влезнах в една кабинка, която беше свободна, но в тази до мен имаше някой. Този някой излезе и си изми ръцете. Тогава в помещението влезе жена, тъй като чувах токчета. Очаквах да започне разговор, за това включих тамагочито и зачаках. Чух гласът на IU:
-Каква приятна изненада.
-Много голяма изненада. Кажи какво има и не се прави на много учудена. - отвърна й Jungkook.
-Доста ти е пораснала работата. Очаквах по-топло да се държиш с мен. Особено след като така грубо прекрати контакт с мен... - каза тя.
-Мисля, че даже бях прекалено мекушав. Не заслужаваш в момента да те изслушам.. - Jungkook наистина беше малко груп, но ми хареса начина му на общуване с нея.
- Ти май наистина много си хлътнал по онова момиче. С какво е по-добра от мен? Защо избра нея, а не мен? Аз те харесвах и щях да ти дам много...
- Защото тя не иска нищо. Няма правила, няма окови или притеснения. Когато съм с Емили съм свободен, чувствам се добър и пълен с живот. Докато бях с теб, вътрешно изгарях от самосъжаление. Чувствах се като нищожество, командван и използван. - не можех да повярвам на ушите си... Не трябваше да съм тук в тази ситуация. Това е интимен момент. Милата Емили сигурно е много притеснена в момента.
-Добре. Живей както искаш. Аз няма да ти преча, разбира се. Просто исках да видя дали наистина си сериозен спрямо нея. Не мога да те имам, а се опитах един път на сила. Накрая дано не идваш да ми се молиш... - каза IU.
-Няма нужда да се притесняваш от това. Дори Емили да не ме иска повече, няма да падна на колене и отново да дойда при теб. - отвърна й той.
Чух кикотенето й. След това добави:
-Приятна вечер ти пожелавам тогава и успех в живота.
- Внимавай с Jimin. Не си играй с чувствата му, защото когато е наранен става доста опасен. Съвет от.. да кажем твой приятел. - каза Jungkook.
-Не ме интересува това момче. Дай му съвет да си играе с децата на двора, а не с мен. - отвърна IU и излезе от тоалетната. След малко и Jungkook направи това.
Аз все още стоях в кабинката и не можех да повярвам какво се случва. Тази жена сякаш ни тестваше.. Вероятно искаше да провери колко е силна връзката ни с момчетата. Не биваше да си сваляме гарда и да изглеждаме засегнати. На вратата се почука:
-Мария вътре ли си? Притесних се вече. - беше V.
Излезнах от кабинката и видях как си отваря устата и започва да говори. Аз го целунах и го хванах за ръката. Не исках да знам нищо сега, просто да съм с всички и да опитам да си държа нервите скрити в мен. Отново влезнахме в залата все още с вплетени ръце. Усещах злобни погледи, а душата ми се пълнеше от кеф. Така трябваше и да бъде... Мненията, чувствата и любовта тази вечер щяха да са водещ обект на моите наблюдения.
VOUS LISEZ
Сън
Roman d'amourИсторията е относно три момичета влюбени в музиката на една момчешка група, която ги кара да мечтаят и вярват в себе си. Копнеят един ден да се запознаят с тях. Когато постигат целта си нещата се променят коренно и трябва да се преборят с преградите...