Rok później....
– Zanim dojdziecie do ostatecznej rozgrywki, ktoś musi się z wami spotkać – za szybą, panował mrok, aż w końcu zaczęło się rozjaśniać. Oczom trzech uwiezionym, ukazała się postać drobnej pięknej kobiety z blizną na policzku.
– Emily – powiedział Sherlock Holmes.– Kobieta z blizną – zakpił drugi Holmes. Kobieta, która trzymała z tyłu ręce i była ubrana w czarną sukienkę i czarny płaszcz, spojrzała na nich zwycięsko.
– Ty nie żyjesz – pomachał głową Watson, totalnie zbity z tropu.
– Już niedługo... już niedługo – zanuciła niczym piosenkę – Dziś jest wieki dzień, dzień twego upadku Mycroft – Emily wyciągnęła telefon i zaczęła coś pisać, po paru sekundach, uśmiechnęła się w końcu psychopatyczne – Kochany Wschodni wietrze, wytłumaczysz im co właśnie zrobiłam?
– Kobieta z blizną, właśnie Cię zniszczyła braciszku. Udostępniła ważne informacje, dowody na twoje nieczyste zagrania.
– Każdy na świecie dostał te informacje, telefony, telewizja i media są bardzo przydatne w dzisiejszych czasach – dodała kobieta za szyby, która po chwili za płaszcza wyciągnęła broń – Jest jeszcze jedna rzecz, którą muszę jeszcze zrobić... – niezdarnie obruciła broń w dłoni.
– Nie chcesz chyba tego zrobić... – Doktor Watson, był przejęty zachowaniem psychopatki. Ta poszerzyła swój uśmiech i szybkim ruchem skierowała lufę do buzi i zanim nastał strzał, światło zaczęło się ściemniać. Mężczyźni i Euros mogli zobaczyć jak upada na ziemię i czerwoną ciecz obok.
– Jakie to dramatyczne – skomentowała Euros, kiedy ciało postrzelonej, pochłonęła ciemność.
*****
Czy chcecie, aby ta historia tak się skończyła? Czy chcielibyście drugą część???Serdecznie wam dziękuję, za to że wytrwaliście do epilogu, dziękuję, za to że czytaliście i dawaliście mi do zrozumienia, że czekacie na więcej 🖤 uwielbiam was 😘
mimika190704
Ps: Dziękuję Konstancja-L 💜💜
CZYTASZ
Criminal
FanfictionOpowieść o pięknej i niebezpiecznej dziewczynie, której losy przeplotą się z Jimem i Sherlockiem. Jakie podejmie decyzję?? Zapraszam ??