Minęło parę nudnych dni i jedyne co się działo to romans Eleny i Sherlocka, tak! On i ona. Miałam trochę za złe, że siedzi z nim a nie ze mną, gdzie on tam leci i ona.
- Idziemy zbadać buty idziesz z nami?- usłyszałam siedząc w fotelu. Spojrzałam na Elenę i w myślach miałam już ciętą odpowiedź, ale w porę ugryzłam się w język. Posłałam jej lekki uśmiech.
- Jasne i tak nie mam nic lepszego do roboty.- wstałam i wzięłam swój płaszcz i ruszyłam ze swoimi towarzyszmi.Położyłam się cała na blacie, gdzie Sherlock badał buty i coś tam jeszcze. Elena i Watson zaczęli gadać o jakiś nieistotnych bzdetach. Nagle coś zaczęło piszczeć i do sali weszła Molly.
- I co macie coś?- spytała uradowana.
- Tak -wstał a do pomieszczenia wszedł jakiś facet, widać że gej.
- O Jim - przywołała go do środka.
- To Sherlock...- zaczęli o czymś gadać, ale już nie słuchałam. Nagle poczułam rękę na swojej.
- Jim- uśmiechnął się, a ja usiadłam na blacie i mimowolnie odwzajemniłam gest, przyjrzałam mu się i miałam wrażenie, że gdzieś go widziałam.
- Tamara- odpowiedziałam i mimo, że miałam świadomość że jest gejem to chciałam go poznać.
- Możesz zejść ze stołu?- Sherlock był lekko zirytowany.
- Oj Shery nudzi mi się...- oderwałam rękę od nowo poznanego mężczyzny i zeskoczyłam. Patrząc w piękne oczy Jima minęłam go i ruszyła do wyjścia.
- Idę gdzieś zaimprezować- zwróciłam się do innych - Idzie ktoś ze mną?- kiedy nastała długa cisza wywróciłam oczami.- Ale jesteście nudni...- powiedziałam i wyszłam. Kiedy byłam już przy wyjściu z budynku, usłyszałam, że ktoś biegnie w moją stronę, zobaczyłam Jima. Spojrzałam na niego zaskoczona i posłałam mu pytające spojrzenie, gdy był już obok mnie.
- Pomyślałem, że przyda ci się towarzystwo- roześmiałam się i przytaknełam głową.
- To idziemy się upić?
- Jasne.- wzruszył ramionami.
- Serio? No, no w końcu ktoś rozrywkowy. - uśmiechnął się szczęśliwy i otworzył przedmną drzwi. Wzięłam go potem pod rękę i ruszyliśmy podbijać świat śmiejąc się i rozmawiając.*******
Oto rozdział między uczeniem się i pracą 🖤🖤
CZYTASZ
Criminal
Fiksi PenggemarOpowieść o pięknej i niebezpiecznej dziewczynie, której losy przeplotą się z Jimem i Sherlockiem. Jakie podejmie decyzję?? Zapraszam ??