פרק 1

6.8K 171 27
                                    

נקודת המבט של קלואי

האדרלנין זורם בגופי בזמן שהיריות עוזבות את קנה האקדח ועפות ישירות אל שלט המטרה בצורת בן האדם שעומד במרחק של כשלושים מטרים ממני.

אני עומדת בעמידת מוצא בה רגליי מעט מפושקות ומרוחקות אחת מהשניה. אוזניות גדולות מגנות על אוזניי מהרעש החזק שמציף את החדר הגדול בהד.

אני מרוקנת את כל המחסנית ומכניסה חדשה במהירות שיא לפני שאני ממשיכה לירות בדמויות שעכשיו זזות ושלטים של חפים מפשע לפעמים מסתירים אותם ומאתגרים אותי מעט.

זה אחד מהאימונים היומיים שעורכים לי ולאחים שלי, כל יום אחריי בית הספר יש לנו אימוני סיבולת ואימוני יריות ברמה קשה וקשוחה.

כמובן שרוב אחיי לא בבית הספר יותר אז יש להם יותר זמן לאימונים. בנוסף לשימוש באקדח אנחנו מחוייבים לרוץ 8 קילומטרים ולהיאבק אחד בשני כדי להשתפר.

שכיבות סמיכה וכפיפות בטן גם כן, ועוד הרבה דברים שמחזקים אותנו ומשפרים אותנו.

זאת דרך החיים שלי. שלנו.

אני באה ממשפחת מאפיה חזקה. אבא שלי הוא לוקה רומנו, מנהיג המאפיה האיטלקית שפרש לאחרונה בגלל גילו והמאפיה עברה לידיו של דונאטו, האח המבוגר ביותר שלי שבן 28.

אמא שלי לעולם לא רצתה לערב את הילדים שלה בעולם הפשע, אבל הבנו שאנחנו צריכים לדעת להגן על עצמנו מאויביו הוותיקים של אבא ואנחנו צריכים להמשיך את המורשת שלנו.

לפני שלושה חודשים, ניקולאס -אחי בן השמונה עשרה- הודיע לכל המשפחה שהוא מצטרף למשטרה.

אבא רתח מזעם וצעק עליו כל הלילה ההוא, הוא התבייש בו. בלילה הזה הוא גירש אותו מביתו וזה היה תורה של אמא לצעוק על אבא, אך ניקולאס אמר לה שזה בסדר ושהוא יגור במקום אחר ושזאת לא בעיה. פניו של ניקולאס היו מלאות עצב ואכזבה, אבל הוא ידע שהבחירה שלו לא תתקבל יפה. הוא ציפה לזה.

חלק מהאחים הרגישו נבגדים בגלל בחירתו של ניקו, אבל חלקנו קיבלנו אותו והבנו שזה מה שהוא רוצה לעשות. ולא משנה מה זה יהיה, הוא עדיין רומנו ואנחנו עדיין אוהבים אותו. הוא כבר לא גר איתנו, אלא בקצה השני של ניו יורק ועכשיו אנחנו שומעים עליו במשטרה על כמה הוא טוב בעבודתו וכל פעם שאבא שומע את זה הוא או מכבה את הטלויזיה או עוזב את החדר.

ליאו קיבל את זה הכי קשה, אחיו התאום עזב אותו לטובת החוק, הוא כעס עליו ולא דיבר איתו ביום הזה שנודע לנו על בחירתו.

מהרגע שהוא עזב הוא לא יצר איתנו קשר ואני יכולה להגיד שאני מתגעגעת אליו ויודעת שגם ליאו ושאר האחים מתגעגעים אליו בנוסף לאמא ואבא.

מאז שניקולאס עזב המשפחה שלנו יותר מפורקת וקשה לנו להתנהל בלעדיו. אני מקווה שנראה אותו בקרוב.

Chloe RomanoWhere stories live. Discover now