לאחר 10 חודשים
נקודת המבט של קלואי
"שקט!" צעקתי בחוסר סבלנות כשניסיתי לסיים להכין את ארוחת הצהריים וכשהסתובבתי בשביל לנזוף בג'קסון ולורה שהפריעו לי ראיתי את ג'קסון יושב על הכיסא מול האי ולורה יושבת עליו.
"אחד" הוא אמר והצביע על הכלב שצייר על הדף "אד!" היא צעקה וגרמה לי לחייך "שתיים" הוא הצביע על שניי הכלבים "איים" היא שוב קראה בחיוך גדול עם שיניים קטנות וחלק חסרות.
הם ספרו עד חמש ואז ג'קסון חייך ונישק את הלחי שלה, מה שגרם לה לצחוק ולהזיז את הראש שלו ממנה. המראה חימם את ליבי, במיוחד כשהשניים הרימו את ראשם אליי בחיוך גדול.
עכשיו באמת אפשר לראות שהיא דומה לנו, במיוחד לג'קסון. עם השיער הבלונדיני המלוכלך והעיניים הבהירות שדווקא יותר דומות לשלי. היא יכולה להיות ממש עצבנית ומפחידה כשהיא לא מקבלת דברים שהיא רוצה ואז כדאי לכולם לברוח.
"סליחה מותק, לימדתי אותה לספור" ג'קסון אמר בגאווה וקם אליי עם לורה בידיו "יש לכם מזל שאתם יפים" נאנחתי וחזרתי להכין אוכל. ג'קסון בא וחיבק אותי מאחורה, ידו עטופה סביב הבטן שלי וזה הזכיר לי שאני צריכה להגיד לו או יותר נכון לצעוק עליו שהוא שוב הכניס אותי להריון.
אבל כשהוא מנשק את הלחי שלי ולורה מתעסקת בשיער שלי אני לא יכולה שלא לשמוח שיש לי אותם כמשפחה.
המאפיה חזקה יותר מתמיד אחריי האיחוד עם המאפיה שלנו והעסקים במשרד משגשגים. ג'קסון מנסה להיות כמה שיותר בבית למרות כל העבודה והאחריות אך אייס ממלא את מקומו הרבה. באמת ביקרנו בניו יורק כל חודשיים וכולם שמחו לראות תינוקת קטנה בזרועותיי כשביקרנו אותם בפעם הראשונה אחריי שהיא נולדה. אני חושבת שאפילו דונאטו אוהב אותה בסתר.
"לאן הולכים היום גיבורה?" ג'קסון שאל את הבת שלו "לן" היא אמרה והנדתי בראשי "הילדה מאוהבת בדילן" אמרתי והרגשתי את ג'קסון מתקשה מאחוריי "שום מאוהבת, חבר רק מעל גיל 20" הוא אמר בקול קר וקשוח וצחקתי "חי בסרט, אם היא לוקחת אחרי אבא שלה היא תרצה חבר מהר מאוד" צחקתי והוא רטן בכעס.
הסתובבתי אליהם כשסיימתי להכין את הפסטה ולחתוך את המנגו ושמתי את ידיי על מותניו של ג'קסון, מסתכלת על לורה. "לורי, את רעבה?" שאלתי והיא הרימה את עיניה אליי והנהנה.
"לכו שבו אני אביא את האוכל" אמרתי וג'קסון התיישב מול האי בזמן שהנחתי שתיי צלחות מלאות בפסטה מולם ומנגו בקערית קטנה מול לורה כי ג'קסון שונא מנגו.
"ילדה קטנה תאכלי גם" הוא אמר אבל הנדתי בראשי וישבתי בכיסא לייד ג'קסון, מושיבה את לורה עליי בזמן שהיא אוכלת. "אני לא רעבה, אכלתי ארוחת בוקר מאוחרת" אמרתי בזמן שעזרתי לה קצת לאכול וניקיתי את הבלגן שעשתה.
YOU ARE READING
Chloe Romano
Romantizmספר ההמשך של Luca Romano חטפו את קלואי וכל המשפחה בדריכות, בלה בוכה, לוקה מפרק את הבית והילדים זועמים. אך מה הבעיה של משפחת המאפיה לאתר את הנסיכה? הבעיה היא שהחוטף הוא ג'קס קינג איש העסקים חולה המין המחזיק מאפיה הכוללת את רוב המדינות בארצות הברית. י...