פרק 6

4.4K 145 17
                                    

הפרק יהיה על משפחת רומנו בעיקר ולראות איך הם מסתדרים.

⛔באמצע נקודת המבט של דונאטו יהיה קטע מעט מיני שיסומן ככה *** אז אני כבר מזהירה

נקודת המבט של לוקה

"התינוקת שלי" בלה התייפחה בשקט לתוך החזה שלי "אנחנו נחזיר אותה נסיכה" אמרתי בשקט ונישקתי את ראשה.

מצאתי אותה ככה כשנכנסתי לחדר השינה. כל היום הבנים ואני היינו בוורהאוס, מחפשים ומנסים לחשוב מי זה יכול להיות.

לא מצאנו כלום, אין לנו קצה חוט.

"לוקה מה אם לא נמצא אותה? אני לא יכולה לאבד אותה" היא לחשה והביטה בי בעיניים ירוקות ונוצצות.

"אני אמות לפני שאפסיק לחפש את ביתי. אנחנו נמצא אותה ונחזיר אותה הביתה. אני מבטיח" אמרתי והשכבתי את שנינו על המיטה ועטפתי אותה בזרועותיי.

"הכל יהיה בסדר" לחשתי פעם אחרונה אבל אני לא יודע אם ניסיתי לשכנע אותה או את עצמי.

נקודת המבט של דונאטו

אני במנגאלו, המועדון של אבא עם ליאם וריידר. שותה את החיים עד שאני שיכור ולא אזכור כלום.
אני לא מאמין שנתתי לאחותי לחמוק לי מבין הידיים ושיקחו לי אותה.

אני כל כך כועס על עצמי, הייתי צריך לשים עליה יותר אבטחה ולשמור עליה יותר טוב.

אפילו על אחותי לא יכולתי לשמור.

אבל אסור לי לחשוב על 'אבל' ועל 'אם' אני צריך להפעיל את המוח להפעיל קשרים ולהפעיל כוח בשביל למצוא אותה ולהחזיר אותה הביתה בשלום.

אני סומך עליה שתגן על עצמה ולא תתן לאף אחד לפגוע בה. היא לא תוותר עד שנחזיר אותה.

קלואי ילדה חכמה, היא תמצא דרך ליצור איתנו קשר או דרך שנוכל לאתר אותה.

מכשירי המעקב שמושתלים בנו לא עוזרים ואנחנו חושבים או שהוציאו אותו ממנה או שהם עשו משהו שיהרוס אותו.

גם הכנופיה של מרקו שהוא הבן של קאי שהיה חבר של אבא עוזרים לנו ויש לנו לפחות 20 האקרים ואנשי מחשבים שמנסים לאתר אותה בזמן שעוד לפחות מאתיים אנשים מחפשים אותה מסביב לעולם בכל חור ופינה.

"אחי תרגיע עם הוודקה" ריידר אמר לי כשבלעתי עוד שני שוטים. לא עניתי לו והוראתי לברמן להכין עוד סיבוב של 6 שוטים.

הסתובבתי אל ליאם לראות אותו מצייר צורות על הכוס הקרה שהוא שתה את כל תכולתה.

הוא הביט בי בחזרה עם עיניים אדומות מחוסר שינה ופנים חסרות הבעה.

כולנו הרוסים מזה שהיא נעלמה, היא התינוקת הקטלנית של המשפחה. אם לא תעשה לה כלום היא תתייחס אליך כמו נסיכה אבל אם תעז להתעסק איתה או עם מישהו מהחברים או מהמשפחה זה כמו לבקש משאלת מוות מהשטן.

Chloe RomanoWhere stories live. Discover now