נקודת המבט של קלואי
"קום!" אמרתי אבל ג'קסון לא הזיז שריר, הוא נשאר לשכב עליי ולמחוץ אותי, שמתי את ידיי על כתפיו ודחפתי אותו הכי חזק שיכולתי, השתחלתי מתחתיו והתגלגלתי לרצפה, משתחררת מאחיזתו.
"איפה הוודקה שלך?" שאלתי בזמן שהלכתי למטבח, הוא כמובן לא ענה אבל למזלי אחרי מעט חיפושים מצאתי בקבוק וודקה ושתיי פחיות בירה.
חזרתי לסלון והדלקתי מוזיקה במערכת הסטריאו, לקחתי שלוק מבקבוק הוודקה וכיווצתי את פניי כשהמשקה החריף שרף את גרוני.ג'קסון עדיין ישב על הספה אבל הוא פתח את פחית הבירה ושתה ממנה, מסתכל עליי בזמן שאני רוקדת מולו. מזיזה את מותניי ואגני באלגנטיות אבל ברמיזה קלה למה שיש לי מתחת לבגדים. הוא שתה מהוודקה והמשיך לבהות בי. הרמתי את זרועותיי מעל ראשי ועשיתי מין תרגיל כזה שלמדתי לעשות ושגברים מסתבר ממש אוהבים.
אחרי עוד כמה שלוקים מהבירה וכמות נדיבה של שוטים מהוודקה הייתי לגמרי שיכורה. חייכתי וצחקתי ואמרתי שטויות.
ג'קסון שתה מהוודקה אבל לא הניד עפעף שיעיד על השרפה בגרונו. "קדימה ג'קסון תצטרף אליי!" אמרתי לו בהתרגשות והתחלתי לשיר את המילים המלוכלכות של השיר "אני לא רוקד" הוא אמר ולמרות ששנינו שיכורים, ג'קסון נראה רגיל לגמריי.
סיימנו את שתיי הפחיות ואת בקבוק הוודקה ועכשיו ג'קסון לוגם מבקבוק הטקילה שהבאתי כשלא היה לנו מה לשתות.
לקחתי ממנו את הבקבוק "תן לי ללקק את זה מהגוף שלך" אמרתי בקול נמוך ומתגרה, התיישבתי עליו והנחתי את ידיי על חזהו. ידיו הגדולות שומרות עליי במקום. "מה את אומרת שאני אלקק את זה מהגוף שלך?" הוא שאל עם חיוך קטנטן ומתגרה. אפילו את החיוכים האלה קשה להוציא ממנו אז אם הצלחתי, אני שמחה. הוא נראה כמו ברווז גומי, הוא חמוד.
התחיל שיר חדש וזיהיתי אותו בשנייה, הוא דיבר על בחור שפגש בחורה במועדון והוא מדבר על כל הדברים שהוא רוצה לעשות לה. "אני אוהבת את השיר הזה" לחשתי לו בחיוך וקירבתי את פניי אל שלו.
"אתה נראה טוב" אמרתי לו והוא הרים את גבותיו "באמת?" הוא שאל בציניות ושעשוע ריצד בעיניו.
הנהנתי והתחלתי לנשק את צווארו, מלקקת ומוצצת. התחכחתי בו והעברתי את ידיי על חזהו, מתחילה לפתוח את חולצתו המכופתרת וחושפת כמה שיערות בלונדיניות.הוא נהם כשהתחכחתי בו שוב וזרמיי עונג יורו אל כל גופי, ידיו החמות והגדולות גרמו לי להרגיש רצויה, מוערכת והוא גרם לי להרגיש סקסית.
"פאק" הוא נהם והכניס את ידו אל תוך המכנס הרך שלי והעביר את ידו על התחתונים שלי, גורם לי לקמר את גבי ולזרוק את ראשי אחורה, אצבעו לחצה על הדגדגן שלי מעל התחתונים וגרמה לי לגנוח. הוא תמיד גורם לי להרגיש כל כך טוב. כל כך חיה.
YOU ARE READING
Chloe Romano
Romanceספר ההמשך של Luca Romano חטפו את קלואי וכל המשפחה בדריכות, בלה בוכה, לוקה מפרק את הבית והילדים זועמים. אך מה הבעיה של משפחת המאפיה לאתר את הנסיכה? הבעיה היא שהחוטף הוא ג'קס קינג איש העסקים חולה המין המחזיק מאפיה הכוללת את רוב המדינות בארצות הברית. י...