פרק 7

4.2K 149 15
                                    

נקודת המבט של ג'קס

עוד יום ארוך בעבודה סוף כל סוף הגיע לסיומו ואני יכול ללכת הביתה ולישון קצת.

היום היה לי יום יותר גרוע מהרגיל. מייר. -עובד אקראי שלי- עיצבן אותי כשניסה למכור את החברה שלי לאיזה איש עסקים רמאי.

פיטרתי את הבן זונה.

פתחתי את דלת הבית ושפשפתי את עיני העייפות כשהסתכלתי על שעון היד שלי. 3:16 הלכתי לחדר שלי ולמקלחת.

התפשטתי ובמהירות עשיתי מקלחת קצרה. התנגבתי ויצאתי מהמקלחת עירום.

שמתי בוקסר ויצאתי מהחדר לכיוון חדרה של קלואי. פתחתי בשקט את הדלת ומצאתי אותה ישנה על המיטה עם הספר בידה והאור ליד המיטה דולק.

התקדמתי אליה ולקחתי ממנה את הספר שהיא לקחה מהמשרד שלי, שמתי אותו על השידה והסתכלתי עליה לרגע.

השיער השחור שלה נופל סביבה וריסיה העבים והארוכים נחים על הלחיים שלה.

כיביתי את האור וסגרתי בשקט את הדלת. הלכתי לחדר שלי וישר נשכבתי על המיטה. נרדמתי בשניה שראשי נגע בכרית ושקעתי בשינה מלאת סיוטים נוראיים.

השעון מצלצל ומורה לי שהשעה שש ושצריך לקום ועם זאת מציל אותי מהסיוט שסחט אותי בלילה. בלי לחשוב פעמיים אני קם מהמיטה ולובש מכנס טרנינג קצר וגופיה לפני שאני מצחצח שיניים ושוטף את פניי.

ירדתי למטה ומצאתי את סבתא שלי מזמזמת שיר ומכינה תה. היא תמיד ערה בשעה כזאת ואני לא יודע למה.

"בוקר טוב" אמרתי ונישקתי את הלחי שלה. אני מת על סבתא שלי ואני אמות בשבילה.

"בוקר טוב מתוק, אתה נראה עייף מאוד, אולי לא תרוץ היום?" היא שאלה בזמן ששמה את ידה החמימה על הלחי שלי.

"אני בסדר" אמרתי ולקחתי את הבקבוק שהיה במקרר ושתיתי כמה שלוקים.

"אני אחזור עוד שעה" אמרתי לפני שהנחתי את הבקבוק על השיש ויצאתי מהבית.

התחלתי לרוץ ולרוץ ולרוץ בשביל לנקות את הראש ופשוט להיות חופשי.

ריצות הבוקר שלי זה משהו שאני עושה כבר במשך שנים, זה עוזר לי להתעורר ולהתאפס לפני שאני הולך לפחות או יותר עשרים שעות עבודה ארוכות .

אני עובד הרבה כי יש לי המון תפקידים חשובים. יש לי את חברת קינג, החברה הכי גדולה באמריקה ויש לי את המאפיה שלי כמובן.
מאפיית USA שכוללת את כל הארצות באמריקה חוץ מניו יורק ולוקה רומנו הבן זונה שרוצה עכשיו עוד שטח למאפיה שלו.

עכשיו אני כבר רץ כמעט שעה והגופיה שלי כבר לא עליי אלא בידי ומתחיל לחזור לכיוון הבית. עשרים מטר לפני הבניין הגדול עברתי להליכה כדיי להרגיע את קצב הלב והלכתי לכיוון חדר הכושר.

Chloe RomanoWhere stories live. Discover now