פרק 23

3.9K 170 23
                                    

נקודת המבט של קלואי

כשהגענו הביתה אחד השומרים רץ אלינו עם מיטרייה ושם אותה מעלינו. אני ממש אוהבת גשם. הריח שלו, הקרירות שלו, את האווירה שהוא מעניק. הכול.

אז כשהגענו למרפסת של הבית וראיתי כיסא שנראה נוח במיוחד הסתכלתי על ג'קסון "אני נשארת לשבת פה קצת" אמרתי לו והוא הנהן "שים עליה עין" הוא אמר לשומר לפני שנכנס פנימה וסגר אחריו את הדלת.

גלגלתי את עיניי כשהשומר נעמד מאחוריי ויכולתי להרגיש את המבט שלו עליי.

קיפלתי את בירכיי אל חזי, עצמתי את עיניי והקשבתי לגשם הפוגע בקרקע.

אחרי כמה דקות הדלת נפתחה וג'קסון יצא החוצה עם החליפה המהודרת שלו שהוא לובש כמעט תמיד.

"אני הולך לעבודה" הוא אמר לי בלי להסתכל עליי ופתח מיטרייה שהייתה ביידו והלך למכונית שלו.

צפיתי בו דוהר בשביל שבתוך הגדר הגדולה של הבית וכשהשער הגדול נפתח הוא חלף על פניו ויצא מטווח ראייתי.

מכונית שחורה נכנסה דרך השערים והתיישרתי על הכיסא בשביל לראות מי הגיע.

מהאוטו יצא הנהג שרץ למושב האחורי ופתח את הדלת עם מיטרייה בידו. חייכתי לעצמי כשהיא הגיעה לכיווני ונעמדתי בשביל לקבל אותה. היא חייכה חיוך גדול והפתיעה אותי בחיבוק חם.

"מצטערת שלא הייתי פה, הבת של חברה שלי ילדה והיא הזמינה אותי למסיבה שהיא ערכה" היא הסבירה לי ונכנסנו פנימה ביחד.

"איפה ג'קס?" היא שאלה כשהלכנו למטבח "הוא הלך לעבודה" אמרתי לה "אז ספרי לי איך היה לכם? איך הוא מתנהג אליך? אני צריכה לערוך איתו שיחה?" היא שאלה כמו אמא שבודקת אם היא צריכה לנזוף בבנה. זה דיי נחמד בהתחשב שלג'קסון לא היה את זה כל כך כשהוא היה ילד. אני לא יודעת באיזה גיל אמא שלו מתה אבל לא נראה לי שהוא יותר מבוגר מגיל 10.

"הוא דיי אדיש ושקט אבל הוא יודע לעצבן אותי ולגרום לי להרגיש בעננים" את הסוף אמרתי בשקט בלי לחשוב ובהיתי בידיי.

"טוב אני לא צריכה לשמוע את זה, אבל כמה שאני אוהבת אותו תיזהרי ממנו, כי הוא לא יודע איך להתנהג נכון. לא היה לו משהו כמו שיש לכם אף פעם, ושניכם עדיין לא מבינים את זה אבל תיזכרי, אסור לך לוותר עליו. בתוך המעטפת הקשוחה והמצולקת הזו-" היא אמרה ואני קטעתי אותה "יש מלאך" אמרתי בשקט וראיתי אותה מהנהנת בזווית עינה.

"גברת רומנו. מר קינג אמר שתיהיי מוכנה בעוד שעה לפגישה שאת צריכה להשתתף בה" הזונה ממין זכר הבלונדיני -או אייס- אמר לי.

בהיתי בו בכעס אבל הוא לא נראה מושפע, הוא שמר על פנים חתומות מכל רגש.

כבר למדתי מאבא שאם יש פגישה של המאפיה אין דבר כזה להגיד לא או שממש נחטוף על זה.

Chloe RomanoWhere stories live. Discover now