פרק 47

3.4K 135 18
                                    

נקודת המבט של קלואי


שרנו בקולי קולות ורקדנו עם המוזיקה שצועקת באוזניים, אנחנו בלימוזינה בדרך למועדון ונורות צבעוניות מהבהבות ומרימות לנו את מצב הרוח והקצב, מכינות אותנו למועדון הרועש.

כשאנחנו מגיעות למועדון, השומרים מכניסים אותנו בלי בעיה. הם גדולים ומפחידים ומלאים בקעקועים ומזכירים לי את ג׳קסון. אם כבר מדברים על ג׳קסון אני תוהה איך הוא מרגיש, האם הוא ישן? האם הוא דואג לי? האם לא אכפת לו כל כך? יכול להיות שהוא חולם עכשיו, יכול להיות שיש סיוט והוא מפחד ובוכה ומחפש אותי.

המחשבות האלה נעלמות ברגע שהמוזיקה, ריח האלכוהול החזק ביחד עם ריח הסקס נכנסים אל אפי ומילאו אותי. התחושה המוכרת מהמועדונים הקודמים שביקרתי בהם עם האחים, עם אבא- למרות שהוא לא נתן לי ללכת רוב הזמן- החזירו את כל הזכרונות חזרה לראשי.

ישר מגישים לי כוס שמלאה בנוזל בהיר שאני מניחה שהוא אלכוהול אז אני לא שותה את זה ושמה את הכוס ביד של מישהו אחר. שתי הבנות גוררות אותי אל רחבת הריקודים ואנחנו מתחילות לרקוד ולהניע את גופינו לקצב המוזיקה, אני לא שמה לב הסובבים אותי ומרגישה לפתע זוג ידיים על אגני.

ישר ג'קסון עולה לראשי ואני חושבת מה הוא היה עושה אם הוא היה פה ורואה את מה שקורה. אני ישר מסתובבת ומרימה את מוכנה לסטור לאיש אך הוא תופס את ידי ועוצר אותי.

"למה להתנהג ככה, סך הכל רוצה ריקוד, סוכריה" מילותיו הרשלניות של האיש השיכור עצבנו אותי יותר והחיוך המבחיל שלא גרם לי לרצות להקיא.

יש לו שיער קצוץ והוא נראה דיי מבוגר, אני לחלוטין יכולה לכסח אותו אבל אני לא רוצה לגרום לבעיות אז אני מסובבת את כף ידו בשלי ופניו המגעילות מתכווצות בכאב, פיו נפתח ואני דוחפת אותו אחורה, הוא מועד וישר פונה ללכת לכיוון אחר, לא מביט לאחור.

המשכנו לרקוד שלושתינו, עשינו כיף חיים, חיוכים ענקיים על פנינו כשאנחנו זזות לפי קצב המוזיקה, בשלב מסויים קרוליין הלכה לרקוד עם גבר כלשהו בזמן שכריס ואני הלכנו לשבת על הבר.

"שוט טקילה ומיץ תפוזים לאמא" כריס קראה בחיוך אל הברמן שהושיט לנו שתי כוסות קטנות אחת עם נוזל שקוף והשניה כתום. "לחיים" אמרנו וצחקנו.

אחרי עוד כמה שעות משוגעות של שתייה, משחקים עם אנשים שיכורים והמון ריקודים הגיע הזמן לחזור הביתה. נכנסנו ללימוזינה ולא הצלחנו להפסיק לצחוק מהבחור שראינו לפני שיצאנו, הוא ניסה להתחיל עם קריס ואמר שיעשה הכל בשביל תשומת הלב שלה אז היא אמרה לו להוריד את הבגדים ולשפוך על עצמו אלכוהול בזמן שהוא עומד על הבר ושר שיר של ג'סטין ביבר. הוא עשה כל מה שהיא אמרה ונקרענו מצחוק.

Chloe RomanoWhere stories live. Discover now